Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Een man hoeft toch niet breed te zijn!??

LZN
13-05-2003, 11:25

Heel vaak hoor ik meiden zeggen ik wil een vent die lekker breed is en mooi en bla bla bla, denk ik bij mezelf kijk maar naar die teringlaaiers die pooiers met hun dikke auto's...op kruiskade in rotterdam die zien er echt mooi uit breed mooi zonnebankbruin maar gevoel weloeeeeeeeeeeee!!! Geef mij dan maar een iel ventje die wel om me geeft en die minder mooi is!!! TOCH???.

Hafsat
13-05-2003, 11:27
Maar ze zien er wel goed uit :rolleyes: :D

cheima
13-05-2003, 11:32
Origineel gepost door Hafsat Maar ze zien er wel goed uit :rolleyes: :D :stout: :stout: :stout: ye themoent :hihi:

Hafsat
13-05-2003, 11:33
Origineel gepost door cheima :stout: :stout: :stout: ye themoent :hihi: :hihi:

SaMiax
13-05-2003, 11:33

k hoef geen brede man.. zolang hij maar lief is en sweet :Iluvu: en als hij ook maar van die donkere ogen heeft adn ben k al verkocht :verliefd:

Sahra22
13-05-2003, 11:35
Ja, maar daarom zijn het dan ook loverboys. Ze moeten onschuldige meisjes in de val zien te lokken en dat gaat natuurlijk niet lukken als ze sloeberig gekleed gaan en zwarte tanden hebben! Maar ik vind overigens een te brede man niet mooi hoor. Het lichaam van Jean Claude van Damme in zijn jonge jaren vind ik mooi.

saidaaatje
13-05-2003, 11:37
hij moet in ieder geval niet smal zijn....zo'n mannetjes zijn zo kwetsbaar..je roept een keer boe en dan hollen ze al weg:hihi:

Hafsat
13-05-2003, 11:38
Origineel gepost door saidaaatje hij moet in ieder geval niet smal zijn....zo'n mannetjes zijn zo kwetsbaar..je roept een keer boe en dan hollen ze al weg:hihi: :hihi:

cheima
13-05-2003, 11:41
Origineel gepost door saidaaatje hij moet in ieder geval niet smal zijn....zo'n mannetjes zijn zo kwetsbaar..je roept een keer boe en dan hollen ze al weg:hihi: :giechel: :giechel: :giechel:

venatey
13-05-2003, 11:41
IK VIND WEL DAT JE GELIJK HEB EEN MAN HOEFT NIET PERSE BREED TE ZIJN. EN ALS ZOJA ZE ZIJN MEESTAL PLAYERS EN GEBRUIKEN JE GEWOON NEEM HET MAAR VAN MIJ AAN. :kwaad:

Atlas_Gebergte
13-05-2003, 11:47
Sallaam zusters, ik hoor ook vaak van ik wil een mooie man hebben bla, bla, dan denk ik bij me zelf? ga je die persoon opeten ofzo? sorry hoor, maar de innerlijk staat bij mij op het eerste plaats nog. Hij moet wel er verzorgd uitzien, maar hij hoeft echt niet superknap te zijn hoor. en het belangrijkste is hij moet imaan hebben en een goeie praktiserende moslim zijn. Hamdoulillah. Wa Sallaam Alikoum

Zin_Rabat
13-05-2003, 11:48
Hoeft niet perse maar is wel mooi meegenomen ;) :rolleyes: :Iluvu:

Soefy
13-05-2003, 11:50
Origineel gepost door legzella Heel vaak hoor ik meiden zeggen ik wil een vent die lekker breed is en mooi en bla bla bla, denk ik bij mezelf kijk maar naar die teringlaaiers die pooiers met hun dikke auto's...op kruiskade in rotterdam die zien er echt mooi uit breed mooi zonnebankbruin maar gevoel weloeeeeeeeeeeee!!! Geef mij dan maar een iel ventje die wel om me geeft en die minder mooi is!!! TOCH??? iel mager ventje :hihi: zolang zijn karaker maar TOP is :bril: ben ik tevreden :D