Bekijk originele versie : "Vreemde" stof in bloed Milosevic
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
12 Maart 2006 19:08
"Vreemde" stof in bloed Milosevic
In het bloed van Slobodan Milosevic zijn stoffen gevonden die er niet hoorden. Dat blijkt uit bloedonderzoek dat de afgelopen maanden gedaan is door Nederlandse artsen. Dat is bevestigd door een aviseur van het tribunaal.
De artsen wilden weten waarom middelen die Milosevic in Scheveningen kreeg, niet werkten. De stoffen die ze vonden, worden gebruikt bij patiënten die lijden aan lepra en tbc.
De stoffen hebben een neutraliserend effect op de medicijnen die Milosevic tegen hoge bloeddruk en hartproblemen kreeg. Dat voedt de suggestie dat Milosevic geen natuurlijke dood stierf.
http://www.nos.nl/nos/artikelen/2006/03/art000030060764.html
12 Maart 2006 18:48
Ook toxicologische test Milosevic
Het Joegoslavië-tribunaal heeft naast een autopsie ook een toxicologisch onderzoek gelast op het lichaam van de Joegoslavische ex-president Milosevic.
Behalve de juiste doodsoorzaak moet dan ook duidelijk worden of de oud-dictator is vergiftigd. Milosevic was daar bang voor. Volgens één van zijn adviseurs dacht hij dat de medicijnen die hij in de gevangenis kreeg, hem ziek maakten.
Hij had het tribunaal daarom gevraagd om een extra onderzoek in Rusland, maar daar kreeg hij geen toestemming voor. De uitslag van het toxicologisch onderzoek en de autopsie wordt naar verwachting morgen bekendgemaakt.
Zeer vreemd inderdaad.
Wie zou daarvoor nu weer verantwoordelijk zijn geweest ?
Meestal heeft de butler het gedaan.
Jaap_Aap
12-03-2006, 19:20
zitten de Joden hier achter?
zitten de Joden hier achter?
A HA, de man van de complottheorieen !
:D
Jaap_Aap
12-03-2006, 19:23
A HA, de man van de complottheorieen !
:D
nee hoor, maar omdat er al topics waren dat vogelgriep en de tsunami van de Joden afkomstig waren :nerd:
nee hoor, maar omdat er al topics waren dat vogelgriep en de tsunami van de Joden afkomstig waren :nerd:
Ja ik heb je wel begrepen hoor ! Ik dacht er zelf ook aan, maar ik schreef dat de butler het misschien gedaan had.
Een privee kamerheer, die gevangenis is Scheveningen schijnt een luxe hotel te zijn.
Misschien was dat wel iemand van de Mossad ?:confused: :hadj: :D
shit mensen. ik ben de radio stijl verleerd. :haha:
Jaap_Aap
12-03-2006, 19:27
Ja ik heb je wel begrepen hoor ! Ik dacht er zelf ook aan, maar ik schreef dat de butler het misschien gedaan had.
Een privee kamerheer, die gevangenis is Schevingen schijnt een luxe hotel te zijn.
je weet maar nooit
Een privee kamerheer, die gevangenis is Scheveningen schijnt een luxe hotel te zijn.
De butler kan ook een Jood zijn...:hihi:
De butler kan ook een Jood zijn...:hihi:
Of elke jood een butler.
Sorry, Sorry Tsedek, maar ik kon het niet laten om er een grapje van te maken.
Of elke jood een butler.
Tse?
Of elke jood een butler.
Tsedek is relaxed..no worries..:D
Ik vind het overigens wel erg verdacht maar kan me niet voorstellen dat deze man van zodanige betekenis is (geweest) dat hij gedood wordt. Iets wat ik me bijvoorbeeld wel kan voorstellen van Saddam. Bush zn handjes jeuken...:hihi:
Tsedek is relaxed..no worries..:D
Ik vind het overigens wel erg verdacht maar kan me niet voorstellen dat deze man van zodanige betekenis is (geweest) dat hij gedood wordt. Iets wat ik me bijvoorbeeld wel kan voorstellen van Saddam. Bush zn handjes jeuken...:hihi:
Ach mijn eigen kinderen zijn joods en die konden er om lachen.-
-
Maar inderdaad, ik denk toch dat er OF per ongeluk OF met opzet ondeugdelijke medicijnen zijn gegeven of door iemand verwisseld.
Zo ja dan erg stom want je weet bij voorbaat dat dit soort zaken goed zal worden gecheckt.
Misschien zou dat ook wel eens met Saddam kunnen gebeuren !
Ach mijn eigen kinderen zijn joods en die konden er om lachen.-
-
Maar inderdaad, ik denk toch dat er OF per ongeluk OF met opzet ondeugdelijke medicijnen zijn gegeven of door iemand verwisseld.
Zo ja dan erg stom want je weet bij voorbaat dat dit soort zaken goed zal worden gecheckt.
Misschien zou dat ook wel eens met Saddam kunnen gebeuren !
Dat zeg ik...en dat zou me dus niet verbazen. Net als het bericht dat ie maar meteen dood moet (zonder al zijn andere misdaden te berechten) na veroordeling. Alsof ze niet weten hoe snel ze van hem af moeten.
Dat zeg ik...en dat zou me dus niet verbazen. Net als het bericht dat ie maar meteen dood moet (zonder al zijn andere misdaden te berechten) na veroordeling. Alsof ze niet weten hoe snel ze van hem af moeten.
De veroordeelde nazitop droeg altijd een cyankali pil bij zich destijds.
En ze bewaarden dat op heimelijke plaatsjes in hun cel.
En ze maakten er ook gebruik van.
Wie zegt niet dat hier iets dergelijks zich heeft afgespeeld ?
Tsja.
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.