Bekijk originele versie : Helluppppppppp ik weet niet wat ik met mijn bestevriendin aan moet
Mijn vriendin is een leuke spontane meid...Ze is ook Marokkaans...Maarrrrr...We hebben veel turkse vrienden(die hun dinn allemaal waarderen...Alleen een hele goeie vriend van ons(ook turk) is verliefd op mijn bestevriendin...Zij is ook gek op hem...Alleen haar broer, vader en oom zijn echt rascisten tegen Turken :( ...En nu vraagt ze dan mijn advies hierover..Ik wil alleen niet dat ze gekwetst word en ik ben er bang voor dat er geen toekomst voor haar met hem is...Alleen dat durf ik haar niet te vertellen, want ik weet dat het toch niet tot haar dor dringt....Is er iemand die me pleasseeeeeeeeeeeeeeeee kan helpen...Want ze is mijn beste vriendin en ik wil het beste voor haar!.
die dinis belangrijk meisje, zolang die gevolgd en gewaardeerd wordt moet het antwoord vanzelf te vinden zijn.
Het is een kwestie van gevoelsprioriteiten.
succes en help haar bij de juiste keus te maken, dat is de keus die voor haar gevoel het beste is.
STUDENTE2003
13-05-2003, 07:59
Origineel gepost door Aiam
Mijn vriendin is een leuke spontane meid...Ze is ook Marokkaans...Maarrrrr...We hebben veel turkse vrienden(die hun dinn allemaal waarderen...Alleen een hele goeie vriend van ons(ook turk) is verliefd op mijn bestevriendin...Zij is ook gek op hem...Alleen haar broer, vader en oom zijn echt rascisten tegen Turken :( ...En nu vraagt ze dan mijn advies hierover..Ik wil alleen niet dat ze gekwetst word en ik ben er bang voor dat er geen toekomst voor haar met hem is...Alleen dat durf ik haar niet te vertellen, want ik weet dat het toch niet tot haar dor dringt....Is er iemand die me pleasseeeeeeeeeeeeeeeee kan helpen...Want ze is mijn beste vriendin en ik wil het beste voor haar!
HOI MEID,
JE BENT NIET VOOR NIETS BESTE VRIENDINNEN,DUS JE BENT HET VERPLICHT OM HET HAAR TE VERTELLEN!!OOK AL DRING HET NIET DOOR TOT HAAR!!!
EN MIJN MENING: MAROKAAN HOORT BIJ EEN MAROKAAN KLAAR SIMPEL GEEN DISCUSSIE MOGELIJK!!!
GEEN DISCRIMINATIE,MAAR NORMEN,WAARDEN EN PRINCIPES!!!!
HEB VEEL MEIDEN GEKEND MET DIT PROBLEEM,MAAR ZIJN NAAR JAREN ALSNOG UIT ELKAAR GEGAAN!!(O.A CULTUURS VERSCHILLEN,FAMILIE ETC...)
IK ZOU ZEGGEN ,ALLAH IHDIHA!
ALS JE ECHT VEEL OM JE VRIENDIN GEEFT VERTEL GEWOON WAT JE VAN DAT GEVAL DENKT. IK HEB OOK IETS MET EEN TURK GEHAD, WAT HEEL LEUK WAS WE HIELDEN OOK HEEL ERG VAN ELKAAR. MAAR UITEINDELIJK HEB IK HET UITGEMAAKT OMDAT IK TOCH GEEN TOEKOMST MET HEM HEB. MIJN OUDERS ZOUDEN HEM TOCH NOOIT ACCEPTEREN WAT HEEL RAAR IS. MAAR JA IK BEN NU VERLOOFD EN GA BINNENKORT TROUWEN MET EEN MAROKKAANSE JONGEN. PRAAT GEWOON MET HAAR. ZEG GEWOON WAT JE VIND MEID KAN TOCH GEEN KWAAT.
VEEL STERKTE
ik heb ook een Turkse vriend gehad
maar we beseften allebei dat we geen toekomst samen hadden
dus is het gedaan tussen ons
ook al is het moeilijk
ik hoop dat je vriendin de juiste keuze maakt
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.