Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie herkent dit...

Kimaatje
12-05-2003, 23:08

Stel je gaat goed met iemand om.....maar opeens via toeval :rolleyes: kom je erachter dat deze persoon totaal niet is zoals je hem/haar verwacht. Het blijkt gewoon een (in nette taal) sneaky persoon te zijn..? What would you do.....payback.....of iets anders? :D

chicamaroquia
12-05-2003, 23:09
Origineel gepost door LalaMosiba Stel je gaat goed met iemand om.....maar opeens via toeval :rolleyes: kom je erachter dat deze persoon totaal niet is zoals je hem/haar verwacht. Het blijkt gewoon een (in nette taal) sneaky persoon te zijn..? What would you do.....payback.....of iets anders? :D Ik zou als ik jou was mij op die persoon afsturen... :zweep: :hihi: Je weet toch :D

Miss_Banana
12-05-2003, 23:09
Origineel gepost door LalaMosiba Stel je gaat goed met iemand om.....maar opeens via toeval :rolleyes: kom je erachter dat deze persoon totaal niet is zoals je hem/haar verwacht. Het blijkt gewoon een (in nette taal) sneaky persoon te zijn..? What would you do.....payback.....of iets anders? :D Confronteren, voordeel van de twijfel geven en op mijn hoede zijn!

Kimaatje
12-05-2003, 23:10
Origineel gepost door chica*******a Ik zou als ik jou was mij op die persoon afsturen... :zweep: :hihi: Je weet toch :D Hahah....je weet save the best for last ;) :zwaai:

chicamaroquia
12-05-2003, 23:10

Origineel gepost door LalaMosiba Stel je gaat goed met iemand om.....maar opeens via toeval :rolleyes: kom je erachter dat deze persoon totaal niet is zoals je hem/haar verwacht. Het blijkt gewoon een (in nette taal) sneaky persoon te zijn..? What would you do.....payback.....of iets anders? :D :eek: Of gaat dit toevallig over mij... :schok:

Hindaatje
12-05-2003, 23:11
Ik zou eerst wel kapot van zijn..Maar zodra ik weer op beide benen sta,is t payback-time.. Ik kan ook sneaky zijn :stout:

chicamaroquia
Origineel gepost door LalaMosiba Hahah....je weet save the best for last ;) :zwaai: :hihi: Kifesh, een bekende wella? :D

Kimaatje
Origineel gepost door chica*******a :eek: Of gaat dit toevallig over mij... :schok: Hahah......neej hoor.....anders stond ik nu allang voor je huis... Ik weet waar je woont :stout:

Kimaatje
12-05-2003, 23:12
Origineel gepost door chica*******a :hihi: Kifesh, een bekende wella? :D Hahah.....nopes ;)

chicamaroquia
12-05-2003, 23:19
Origineel gepost door LalaMosiba Hahah.....nopes ;) too bad! :D

saidaaatje
12-05-2003, 23:20
Toevallig...ben er sinds paar maanden achter hoe een 'so called friend' nu werkelijk is....gewoon verstrikt in een web vol leugens waarmee ze mij wilde intrekken...m,aar dat lukte haar toch niet... Nu ben ik bezig om een eind te maken aan ons contact....Gewoon confronteren ermee en laten merken dat je er nuet van gediend bent