Bekijk originele versie : Your opinion please...
Bario_Woman
12-05-2003, 22:52
Stel je voor...
Je hebt een jaar geleden een 2 jarige relatie gehad met een jongen.
Je had serieuze plannen met hem...maar vanwege het e.e.a. moest er een (pijnlijke :huil: ) eind komen aan jullie relatie.
Nu je een jaar verder bent , je leven hebt opgepakt, een nieuwe vriend/vriendin hebt..kortom je leven op een rijtje hebt, ontvang je uit het niets een sms en E-mail met een uitnodiging.
Je ex nodigd je uit voor zijn/haar verloving (en in de toekomst voor zijn/haar bruiloft)
WHAT WOULD U DO...?
Ik zit nu in deze dilemma...en heb geen idee wat k moet doen. :confused:
Enerzijds wil ik laten zien dat ik mn leven heb opgepakt....anders zijds wil ik er niet heen gaan, omdat er gevoelens naar boven komen.... :huil:
GrandCherokee :zwaai:
Niet gaan, is niet leuk je ex zien verloven :huil:
appelsap
12-05-2003, 22:54
Origineel gepost door GrandCherokee
Stel je voor...
Je had serieuze plannen met hem...maar vanwege het e.e.a. moest er een (pijnlijke :huil: ) eind komen aan jullie relatie.
Nu je een jaar verder bent , je leven hebt opgepakt, een nieuwe vriend/vriendin hebt..kortom je leven op een rijtje hebt, ontvang je uit het niets een sms en E-mail met een uitnodiging.
Je ex nodigd je uit voor zijn/haar verloving (en in de toekomst voor zijn/haar bruiloft)
WHAT WOULD U DO...?
Enerzijds wil ik laten zien dat ik mn leven heb opgepakt....anders zijds wil ik er niet heen gaan, omdat er gevoelens naar boven komen.... :huil:
:D ja als je zoiezo al geen contact met hem had..waarom zou je gaan..volgens mij doet ie het er om..om het nog even in te peperen ore whatever..damn wat ben ik weer serieus:jammer:
Hindaatje
12-05-2003, 22:55
Als je over hem heen bent,en je hebt je leven opgepakt..waarom zou je dan niet gaan??
xxx
Bario_Woman
12-05-2003, 22:55
Origineel gepost door Masriya
Niet gaan, is niet leuk je ex zien verloven :huil:
Ja maar als ik niet ga...is dat dan niet een teken van zwakte?
wat zal hij wel niet denken?
Ik gun het hem van harte....but it still hurts... :huil:
appelsap
12-05-2003, 22:57
:rolleyes: zal je vriendje leuk vinden om dit te horen...en vraag me af of hij het wel tof vind als je gaat :D
Bario_Woman
12-05-2003, 22:57
Origineel gepost door appelsap
:D ja als je zoiezo al geen contact met hem had..waarom zou je gaan..volgens mij doet ie het er om..om het nog even in te peperen ore whatever..damn wat ben ik weer serieus:jammer:
Hay scheet,
Ja ik heb nog wel contact met hem, athans...eerst niet maar nadat ik zijn uitnodiging heb gehad wel.
we bellen regelmatig en praten over van alles en nog wat...maar als ik hem zie komen er dingen naar boven.... :huil:
GC (ps..heb je toegevoegd)
Bario_Woman
12-05-2003, 22:58
Origineel gepost door appelsap
:rolleyes: zal je vriendje leuk vinden om dit te horen...en vraag me af of hij het wel tof vind als je gaat :D
Ik heb t mn vriend nog niet verteld....hij wilde sowieso niet meer dat wij contact met elkaar hadden....das ook nog eens een obstakel aan t worden :huil:
Bario_Woman
12-05-2003, 22:59
Origineel gepost door Elie
Faya gewoon zout bij de wond strooien ..(Jeetje Ik ben geintegreerd :D)
-P.s-
ik zou niet gaan zou jezelf alleen maar kapot maken maar hey wie ben ik :)..
wie jij bent?Je bent een van de velen die bijdragen aan mijn keuze... ;)
Thanks
GC :zwaai:
Bario_Woman
12-05-2003, 23:00
Origineel gepost door Hindaatje
Als je over hem heen bent,en je hebt je leven opgepakt..waarom zou je dan niet gaan??
xxx
dank je wel meid... :D
Miss_Banana
12-05-2003, 23:02
Stel je voor...
WHAT WOULD U DO...?
Of je nou wel of niet naar zijn verloving gaat, feit blijft dat ie gaat verloven.
Ik zou in dat geval in mijn beste outfitje en helemaal tiptop daarheen gaan en gewoon A GOOD TIME hebben! En hem gewoon negeren de rest van de avond, tenzij hij jou aanspreekt. Niet overdreven natuurlijk, maar meer zoiets van: SEE WHAT IS PASSING U BY! EAT YOUR HEART OUT! :D
En dan als je thuis bent een paar dagen klote voelen en dan gaat het leventje weer door! ;)
Hindaatje
12-05-2003, 23:02
dank je wel meid... :D
haha..ewa kijk je bent tog nie meer verliefd op hem?
Zo kom je er nooooit over heen als je niet die 1e stap zet.. :D
Euh... je bent die dag gewoon weg, andere bruiloft:D
Bario_Woman
12-05-2003, 23:04
Origineel gepost door Miss_Banana
Of je nou wel of niet naar zijn verloving gaat, feit blijft dat ie gaat verloven.
Ik zou in dat geval in mijn beste outfitje en helemaal tiptop daarheen gaan en gewoon A GOOD TIME hebben! En hem gewoon negeren de rest van de avond, tenzij hij jou aanspreekt. Niet overdreven natuurlijk, maar meer zoiets van: SEE WHAT IS PASSING U BY! EAT YOUR HEART OUT! :D
En dan als je thuis bent een paar dagen klote voelen en dan gaat het leventje weer door! ;)
Thanks for this peptalk...i really needed this! :goedzo:
GC
Kimaatje
12-05-2003, 23:04
Ik zou ook gaan :rolleyes:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.