Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mijn vriend is homo!!!!!! En nu??

LZN
12-05-2003, 21:03

Heb een paar weken in R'dam een leuke jongen ontmoet ben helemaal gek op'm geworden. :Iluvu: Maar bleek achteraf dat hij Homo is. :traan1: Dat heb ik van een vriendin van mij te horen gekregen. Zij herkende de jongen toen ik een foto van hem liet zien. Zij vertelde dat hij een vriend was van haar ex die zij na anderhalf jaar relatie pas vorige maand heeft betrapt en achter kwam dat hij Gay is. Waarom jarabi ontmoeten we alleen verkeerde Jongens? Vindt het zo erg was echt lieve aardige jongen, Wat moet ik Nu?? Ps. Heb het idee dat die marocboys allemaal met elkaar sex hebben en homo zijn ofzo..

MocroPrinsesje
12-05-2003, 21:04
:confused: Vervelend.................................

marok_lady
12-05-2003, 21:10
AW GOSJIE MIJNNN.....WAT ERUG......MEID JE KOMT ER WEL OVERHEEN......JE KOMT DE WARE WEL TEGEN INSHA ALLAH......

Salim22
12-05-2003, 21:18
Origineel gepost door Rabiaaa Heb een paar weken in R'dam een leuke jongen ontmoet ben helemaal gek op'm geworden. :Iluvu: Maar bleek achteraf dat hij Homo is. :traan1: Dat heb ik van een vriendin van mij te horen gekregen. Zij herkende de jongen toen ik een foto van hem liet zien. Zij vertelde dat hij een vriend was van haar ex die zij na anderhalf jaar relatie pas vorige maand heeft betrapt en achter kwam dat hij Gay is. Waarom jarabi ontmoeten we alleen verkeerde Jongens? Vindt het zo erg was echt lieve aardige jongen, Wat moet ik Nu?? Ps. Heb het idee dat die marocboys allemaal met elkaar sex hebben en homo zijn ofzo. Ja, we hebben lekker elke dag met elkaar sex en genieten van melkaar ewa heb je daar moeite mee? of ben je gewoon jaloers? En nu? Gewoon die jongen met rust laten en paas me me z'n telefoon nr maar en beloof ik je dat hij met mij heel gelukkig zal worden. ;)

mgarba_4ever
12-05-2003, 21:26

Wahahahahahahahahahaahhahahaahahhahahahaah TRIEST meer heb ik niet te zeggen

mziwna1
12-05-2003, 21:45
hahahahaahaha sorry maar het leven gaat door

praatjes
12-05-2003, 21:51
Ruil die homo om tegen een echte vent.