Bekijk originele versie : Marokkaanse vrouwen zijn gewoon HOTTIES!
AgadirGirl
11-03-2006, 20:26
Dat is toch lekker zo:D De nieuwe "Sugababe" is Marokkaans en de nieuwe "Lara Croft" is ook Marokkaanse en nog veel meer:D Do we need to say more:hihi:
We zijn tijgerinnen, grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr:hihi:
saadia29
11-03-2006, 20:27
Dat is de kracht van de Postbank..........Argh.
Bedoel je zoiets :maf:
Heb je een foto van die nieuwe sugarbabe ???? grrrrrrrrrrr
En van de nieuwe Lara Croft?
Dat was toch Angelina Jolie?
Kortjakje
11-03-2006, 20:38
Die sugababe is niet lelijk maar knap is wat anders.
wie is de nieuwe Lara?
Dat is toch lekker zo:D De nieuwe "Sugababe" is Marokkaans en de nieuwe "Lara Croft" is ook Marokkaanse en nog veel meer:D Do we need to say more:hihi:
schandalig:moe:
Fatoush2005
11-03-2006, 22:11
de nieuwe lara croft alias karima is echt een mooie vrouw zegg.... het maakt me trots dat ik een marokkaan ben:goedzo:
http://img131.imagevenue.com/img.php?loc=loc271&image=51700_celebrity_city_Karima_Adebibe_5.jpg
check her out!!!
WOW:wow:
farida22
11-03-2006, 22:18
tfoe je ziet dr tepels man..
ze lijkt trouwens niet marokkaans
of is ze van een andere arabische land
farida22
11-03-2006, 22:18
en die sugababe???? hebben jullie daar een foto van
wat een misplaatste trots hé...de nieuwe sugababe en lara croft :hihi: joehoeeeeeee
ouafaetoen
11-03-2006, 22:29
sorry hoor zusters maar snap niet waar je trots op bent of waar je trots op kan zijn zij zijn geen voorbeelden voor ons het zijn misschien mooie meiden maar meer niet ik bedoel je moet werken voor het hiernamaals en niet voor dit wereldse leven
Fatoush2005
11-03-2006, 23:14
wat een misplaatste trots hé...de nieuwe sugababe en lara croft :hihi: joehoeeeeeee
het is niet echt dat ik hen als mijn voorbeelden zie in het leven ofzo...
het is een simpel compliment die sommige van ons maken... je hoeft niet atlijd alles serieus op te nemen en iets dieps te willen zoeken achter een compliment...
Het zijn mooie vrouwen... we hebben het niet over hun kleding of in welke beroep ze zitten..
Alleen een simpel compliment dat ze een mooie vrouw (de nieuwe lara crloft)
soms vind ik het een beetje te dat sommige mensen gelijk het geloof gebruiken... we weten allemaal wat goed en slecht is... maar af en toe moet je even niks seieus nemen... want geloof we weten het als het neerkomt op het geloof dan zijn de meeste van ons echt slecht bezig.. en daarvoor hoef je niet de nieuwe lara croft of sugababe te zijn:kwaad:
over serieus gesproken :rolleyes:
je hebt mij er het geloof niet bij zien halen hoor, maar mag ik het enigzins lachwekkend vinden dat mensen ineens trots zijn op hun afkomst wanneer de nieuwe sugababe en lara croft marokkaans zijn :maf2:
Fatoush2005
11-03-2006, 23:31
over serieus gesproken :rolleyes:
je hebt mij er het geloof niet bij zien halen hoor, maar mag ik het enigzins lachwekkend vinden dat mensen ineens trots zijn op hun afkomst wanneer de nieuwe sugababe en lara croft marokkaans zijn :maf2:
Ik ben altijd trots als marokkanen in het positieve licht worden gezet, want ik ben het zat dat marokkanen, arabieren ect.. altijd in het slecht nieuws worden gezet...
dus of het nou halfnaakte mooie marokkaanse vrouwen of de eerste marokkaanse stadsdeelwethouder in amsterdam of goede voetballers... ect...
het is allemaal goed... (maar natuurlijk zal niet iedereen het alles eens zijn met alles het goed vinden) want ik word er ziek van dat die criminelen het spotlicht innemen
F.
Ben je trots dat ze half naakt op tv komen :jammer:
it toch om te schamen :maf:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.