Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkaanse meiden als Marokkaasjes

Pagina's : [1] 2

MarocStar
12-05-2003, 19:30

Marokkaanse meiden als Marokkaasjes Bron: De Telegraaf Afgelopen zaterdag zijn Marokkaanse meiden van Koerswijziging.nl op de Markt in Gouda de discussie met het winkelend publiek aangegaan. Ze deden dat op klompen met blokjes kaas en noemden zichzelf Marokkaasjes. Eén van de Initiatiefneemsters was Samira Abbos (32), bekend van tv. Volgens haar zijn Marokkanen het zat dat altijd de hele Marokkaanse gemeenschap zich moet verantwoorden voor het gedrag van individuen. De burgemeester van Gouda, Cornelis, was gevraagd het startsein te geven. De burgervader had daar in eerste instantie een dubbelgevoel bij omdat volgens hem ''een deel van de Goudse Marokkaanse jongeren nogal wat problemen veroorzaakt''. Cornelis wilde daar absoluut niet omheen draaien. ''Maar samen met Marokkaanse mensen die hier ook van gruwelen, draag ik graag mijn steentje bij. Het is een goede actie'', zo vond Cornelis. Onder de Marokkaasjes bevonden zich echter geen Marokkaanse meiden uit Gouda, terwijl 8% van de inwoners uit de kaasstad van Marokkaanse afkomst is. Komende tijd zal Koerswijziging.nl, in samenwerking met een aantal middelbare scholen, met leerlingen gaan praten over de actie in Gouda.

bint_duh_bledie
12-05-2003, 19:33
jah en ik snap die actie niet wat wil ze der mee bereiken

MarocStar
12-05-2003, 19:35
Origineel gepost door bint_duh_bledie jah en ik snap die actie niet wat wil ze der mee bereiken Zehma zogenaamde integratie. :D

nour_el_3oejoen
12-05-2003, 19:36
....klompen...:maf:.....is dat wel nodig??

MarocStar
12-05-2003, 19:38

Origineel gepost door nour_el_3oejoen ....klompen...:maf:.....is dat wel nodig?? Ik vind het ook nergens op slaan :confused: Die Samira vind ik zowiezo al een raar mens :p

bint_duh_bledie
12-05-2003, 19:39
Origineel gepost door ********* Zehma zogenaamde integratie. :D ow vandaar die kaasjes hihi

MarocStar
12-05-2003, 19:43
Origineel gepost door MijnFansForum Samira Abbos met haar Paardebek Arabisch (heb je haar ooit arabische horen praten ?) nou dan zou ik maar goed luisteren naar mevrouw Ed de sprekende paard hahahahaha ze wil gewoon voor de t.v ,geld is op aan drank...ik heb haar een keertje in de nieuwscafe in amsterdam ondersteunt dronken was zij als ik dat niet deed dan viel ze zo van haar barkruk plat op de grond Zeg maar dat ze gewoon publiciteitsgeil is :D

MarocStar
12-05-2003, 19:49
Origineel gepost door MijnFansForum ja dat is ze ook weet je wat ze een keertje heeft gezegd als zij de kans krijgt om naakt voor de camera te verschijnen in een film dan zal ze dat ook doen Misschien in een nieuwe film genaamd "Mr Ed"". :giechel:

MarocStar
12-05-2003, 20:04
Origineel gepost door MijnFansForum [QUOTE]Origineel gepost door ********* Misschien in een nieuwe film genaamd "Mr Ed"". :giechel: [/QUOTE "Mr Ed"". En De PaardenLoel hahahahhahahahahahahahah zou echt een kassakraker zijn hahahahhahahahah Mag ze nog hopen dat ze wordt aangenomen :D

Teaser
12-05-2003, 20:10
bedoel je Samira thabossa............de ex van staatsecretaris van der Ploeg, ze is toch niet zo publiciteitsgeil. Valt wel mee, je hebt ergere mensen zoals Albert Verlinde.

MarocStar
12-05-2003, 20:11
Origineel gepost door Teaser bedoel je Samira thabossa............de ex van staatsecretaris van der Ploeg, ze is toch niet zo publiciteitsgeil. Valt wel mee, je hebt ergere mensen zoals Albert Verlinde. Nou zet Samirathabossa :D maar een paar keer per week in RTL boulevard. Zal je zien dat ze NOG erger is dan die Verlinde :)

Hindaatje
12-05-2003, 20:16
kga dat vrouwen veel roddelde..Maar jullie kunnen er ook wat van..wwahahahahha:hihi:

Hindaatje
12-05-2003, 20:21
Origineel gepost door MijnFansForum hahhah als het om een marokkaanse meid gaat dan zijn wij niet te verslaan meid :) Ewa jah...Ieder en zn hobby he.. :D

MarocStar
12-05-2003, 20:21
Teaser bedoelde je deze gozer? :D http://******************/imagingfun/hpbimg/albert%20verlinde%20feyenoord.jpg

Teaser
12-05-2003, 20:28

Origineel gepost door ********* Teaser bedoelde je deze gozer? :D http://******************/imagingfun/hpbimg/albert%20verlinde%20feyenoord.jpg juist die *******...................

Pagina's : [1] 2