Bekijk originele versie : Hoofdluizen!
KoezKoez
11-03-2006, 15:43
Daar heerst nog steeds een taboe over.. jammer genoeg denken veel mensen dat je een vies persoon bent als je ze krijgt, terwijl hoofdluizen juist schoon en fris haar erug interresant vinden :hihi:..
Wie heeft er wel een last van gehad?? Ikke wel.. was echt erg joh.. 2x maar liefst een keer in Marokko... en een keer heeft me zus (die werkte op een kinderdagverblijf) me aangestoken met die vervelende beestjes.. was een ramp:maf2:
Ik heb echt van dat kroes Marokkanen haar en me moeder martelde me gewoon met zo een dun kammetje om ze eruit te kammen.. was verschrikkelijk....!!
En dan ging ze echt op zijn Marokkaans de neten dooddrukken met haar nagels..hahaha.. ja nu doe ik er grappig over, maar toen was het een trauma:hihi:
Maar gelukkig bestaan er van die middeltjes van je er gauw van af kunt komen...:o
Nou jullie verhalen over hoofdluizen.. en jullie hoeven je niet te schamen oke.. tis heel normaal..:D
Old_Oem_Ishaaq
11-03-2006, 15:46
Ik heb ze nooit gehad...maar leuke topic: dus wie volgt?
ja ik ook, was vast weer zo'n plaag op de basisschool ofzo en dan ging mn moeder mn haren grondig wassen met van die stinkende anti-luizenshampoo en werd ik met de vlooienkam uitgekamd boven een witte doek...
Ja, ik ook in de kleuterklas. Is helemaal niet raar hoor..:o
Samara77
11-03-2006, 15:51
Daar heerst nog steeds een taboe over.. jammer genoeg denken veel mensen dat je een vies persoon bent als je ze krijgt, terwijl hoofdluizen juist schoon en fris haar erug interresant vinden :hihi:..
Wie heeft er wel een last van gehad?? Ikke wel.. was echt erg joh.. 2x maar liefst een keer in Marokko... en een keer heeft me zus (die werkte op een kinderdagverblijf) me aangestoken met die vervelende beestjes.. was een ramp:maf2:
Ik heb echt van dat kroes Marokkanen haar en me moeder martelde me gewoon met zo een dun kammetje om ze eruit te kammen.. was verschrikkelijk....!!
En dan ging ze echt op zijn Marokkaans de neten dooddrukken met haar nagels..hahaha.. ja nu doe ik er grappig over, maar toen was het een trauma:hihi:
Maar gelukkig bestaan er van die middeltjes van je er gauw van af kunt komen...:o
Nou jullie verhalen over hoofdluizen.. en jullie hoeven je niet te schamen oke.. tis heel normaal..:D
gatverr moet je nou persé alles zo in detail vertellen??
ik zit hier aan me fruitsalade en 't smaakt ineens nergens naar:kwaad:
en nee, ik heb nog nooit vlooien gehad, God behoede me daarvoor
nee het was pas erg als je helemaal geen luizen had maar gewoon de stumperd van de klas was en niemand je schriftje aan wilde raken omdat er vlooien aan zouden zitten :hihi:
Old_Oem_Ishaaq
11-03-2006, 15:55
Hehe..daarom moet je eten aan de eettafel en niet achter je pc:hihi:
Samara77
11-03-2006, 15:59
Hehe..daarom moet je eten aan de eettafel en niet achter je pc:hihi:
tis maar fruitsalade:o
_GoudSterretje_
11-03-2006, 16:03
Nee, nooit gehad alhamdoelillah.
Hoe komt het en wat houdt het allemaal in? :confused:
Sweetyhanane
11-03-2006, 16:10
Haha Ik Heb Het Gehad Toen Ik Klein Was ..Oelala Het Jeukde Echt Erg...Me Hoofdhuid Was Net Een Tomaat..:o:hihi:..Een Keer Gebruikte Ze Zelfs Terpetine :hihi:....Het Helpte Wel:hihi:..Maar Elhamdoulilah Heb Ik Het Sindsdien Niet Meer Gehad..:D..En Wil Het Ook Niet Meer Krijgen:D
KoezKoez
11-03-2006, 16:12
Nee, nooit gehad alhamdoelillah.
Hoe komt het en wat houdt het allemaal in? :confused:
Als een ieamand het in het gezin, dan krijgt het hele gezin het.. :hihi:.. Tis besmettelijker dan verkoudheid en ze zijn lastig uit te roeien... :moe:
KoezKoez
11-03-2006, 16:13
:lol:
Solly:o
Probeer je even in te leven jah!!:hihi:
_GoudSterretje_
11-03-2006, 16:20
Ik krijg kriebels, het lijkt me echt erg.
Old_Oem_Ishaaq
11-03-2006, 16:22
Haha Ik Heb Het Gehad Toen Ik Klein Was ..Oelala Het Jeukde Echt Erg...Me Hoofdhuid Was Net Een Tomaat..:o:hihi:..Een Keer Gebruikte Ze Zelfs Terpetine :hihi:....Het Helpte Wel:hihi:..Maar Elhamdoulilah Heb Ik Het Sindsdien Niet Meer Gehad..:D..En Wil Het Ook Niet Meer Krijgen:D
:eek:
:hihi:
KoezKoez
11-03-2006, 16:22
Ik krijg kriebels, het lijkt me echt erg.
Insha allah zul het nooit krijgen..tis geen pretje:(
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.