Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Rapmusic

Pagina's : [1] 2

SoulDiva
12-05-2003, 19:28

Whats'upppp Mogen jullie van jullie ouders naar :cool: rapmuziek :cool: luisteren? Mijn pa zit altijd te zeggen van dat ik daar nie naar moet luisteren en mijn ma ===>die luisters zelfs samen met mij naar TlC,maar ik durf ook wel nie van die teksten met heel vieze woorden,want ik riskeer dat er een pantoffel tegen mijn kop vliegt! ga eens mijn site bezoeken als jullie willen,jullie mogen dan ook wel mij guestbook tekenen ;) www.looknmeet.be/esmarokina (http://www.looknmeet.be/esmarokina)

Sweety_woman
12-05-2003, 20:17
mijn vader heeft natuurlijk liever dat ik het niet doe maar hij zeurt niet ofzo en als ik met mijn moeder ben luister ik gewoon naar rapmuziek en doe hem ook nog eens extra hard

Oujda1
31-05-2003, 19:38
Origineel gepost door SoulDiva Whats'upppp Mogen jullie van jullie ouders naar :cool: rapmuziek :cool: luisteren? Mijn pa zit altijd te zeggen van dat ik daar nie naar moet luisteren en mijn ma ===>die luisters zelfs samen met mij naar TlC,maar ik durf ook wel nie van die teksten met heel vieze woorden,want ik riskeer dat er een pantoffel tegen mijn kop vliegt! ga eens mijn site bezoeken als jullie willen,jullie mogen dan ook wel mij guestbook tekenen ;) www.looknmeet.be/esmarokina (http://www.looknmeet.be/esmarokina) what about Allah ? mag ook van Hem ?

-Reda-
31-05-2003, 20:09
M'n pa luistert naar DMX en Dilated Peoples, en mn ma naar Jusitn Timberlake en Musiq Soulchild, zelfs 50 Cent vind ze leuk :eek::D...

Miss_Crazy
31-05-2003, 22:56

Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO M'n pa luistert naar DMX en Dilated Peoples, en mn ma naar Jusitn Timberlake en Musiq Soulchild, zelfs 50 Cent vind ze leuk :eek::D... :hihi: die ma van jou heeft smaak :D

rosses
02-06-2003, 13:45
ja tuurlijk mag ik rap muziek luisteren. Ze verstaan toch geen engels,me moeder wel een beetje,maar die zegt nooit iets daarover rosses

-Reda-
02-06-2003, 13:48
Origineel gepost door Miss_Crazy :hihi: die ma van jou heeft smaak :D Wajoow ik schrok egt toen ze zei dat 50 'weer eens wat anders was'...volgens mij vond ze gewoon die beats van dr dre vet :D

Nadiaavecclasse
02-06-2003, 15:21
ik en mijn broer maken zelf rapsmuziek en ze zijn er allebei hardstikke trots op! ik kan begrijpen als je ouders muziek in het algemeen afkeuren het is immers tegen de islam (ik wil er daarom ook niet al te lang mee doorgaan) maar waarom alleen rapmuziek. natuurlijk zijn er raps waar "grof taalgebruik" in voor komt maar ik vind dat er ook hele nuttige raps zijn waar je meer van uit kunt leren als die 'i loveeeeeee youuu soooo much' liedjes

SoulDiva
02-06-2003, 18:39
ja vind ik ook,meh ik haat die commerciƫle muziek!!

-Reda-
02-06-2003, 21:19
Origineel gepost door SoulDiva ja vind ik ook,meh ik haat die commerciƫle muziek!! Vraagje: vind je Nelly of Ja Rule dope?

Miss_Crazy
03-06-2003, 14:57
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO Wajoow ik schrok egt toen ze zei dat 50 'weer eens wat anders was'...volgens mij vond ze gewoon die beats van dr dre vet :D haha ja maar die beats zij ook vet :wijs: maar uh hoe vind ze de clips ? :hihi:

SoulDiva
03-06-2003, 18:58
ik vind die allebei goed maar ja rule beter ik krijg echt zenuwe van die vettige clips!!!

-Reda-
03-06-2003, 21:23
Origineel gepost door SoulDiva ik vind die allebei goed maar ja rule beter ik krijg echt zenuwe van die vettige clips!!! Maar je haat tog commerciele muziek? :rolleyes: Praat niet zonder verstand over zulke dingen

SoulDiva
04-06-2003, 17:00
ja, ik moest toch kiezen,maar ja rule is toch veel beter dan nelly,maar ik ben ook wel nie voor bv the african underground of hoe ge da ook schrijft?naughty by nature,nas,tupac die zijn pas goed. meh en waar jij op let ?!stel ge gewoon zo een vraag om me hierop te wijzen?

-Reda-
05-06-2003, 00:30

Origineel gepost door SoulDiva ja, ik moest toch kiezen,maar ja rule is toch veel beter dan nelly,maar ik ben ook wel nie voor bv the african underground of hoe ge da ook schrijft?naughty by nature,nas,tupac die zijn pas goed. meh en waar jij op let ?!stel ge gewoon zo een vraag om me hierop te wijzen? yup, ik hou ervan om mensen op hun ofuten te wijzen :D Don't worry, niet al te serieus nemen ;) . Maar als je tog een SouDiva bent, download Pete Rock & Cl Smooth- "Take You There", wel een leuke song

Pagina's : [1] 2