Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Verdachte pleegt zelfmoord

born_2_B_muslim
11-03-2006, 09:33

woensdag 08 maart 2006 AMSTERDAM - Een 22-jarige man uit Flevoland die in verband werd gebracht met de dood van een 88-jarige vrouw... ...in Amsterdam, heeft dinsdag zelfmoord gepleegd in zijn cel. Dit maakt het Openbaar Ministerie gisteren bekend. De man was een van drie personen die betrokken waren bij een inbraak op 28 december in de Goeman Borgesiusstraat in Amsterdam-Geuzenveld. De bewoonster kreeg van schrik een hartaanval en overleed. De Amsterdamse politie arresteerde vrijdag de 22-jarige man samen met een 25-jarige man. De derde verdachte, een man van 37 jaar, werd maandag aangehouden. (ANP) http://www.ad.nl/binnenland/article198174.ece

CartoonBill
11-03-2006, 10:09
Soms de beste oplossing.............

Just_came_by
11-03-2006, 10:32
Schuldgevoel wordt soms duur betaald

Sara7a
11-03-2006, 10:51
Heel vaak zie ik dit gebeuren; tv, krant of media...of het nu om dit soort gevallen gaat, of om gevallen waarin de betreffende persoon bv.oorlogsmidaden op zijn naam heeft staan... Ach, misschien hard, maar ze besparen de maatschappijn een hoop kosten op het gebied van finaciering van cellen...en idd, het schuldgevoel gaat immers op den duur wel aan je vreten ja; maar daar had je eerder aan moeten denken, voordat je voor God ging spelen.....:maf:

Just_came_by
11-03-2006, 11:09

...en idd, het schuldgevoel gaat immers op den duur wel aan je vreten ja; maar daar had je eerder aan moeten denken, voordat je voor God ging spelen.....:maf:Dat vrouwtje kreeg een hartaanval, dat wil nog niet zeggen dat de inbrekers schuld hebben aan haar dood. Ik weet eerlijk gezegt niet hoe dit in het strafrecht is opgenomen, wellicht een taakstrafje en een tbsje. :hihi:

Sara7a
11-03-2006, 11:18
Dat vrouwtje kreeg een hartaanval, dat wil nog niet zeggen dat de inbrekers schuld hebben aan haar dood. Ik weet eerlijk gezegt niet hoe dit in het strafrecht is opgenomen, wellicht een taakstrafje en een tbsje. :hihi: Ja, dat vrouwtje kan het niet meer navertellen he.....:maf:

Linxz
11-03-2006, 12:17
Opgeruimd staat netjes!