Bekijk originele versie : Help, kan je zonder Marokkaanse paspoort en Carte nationale wel naar marokko??
ambitiontje
11-03-2006, 00:11
Mensen help mij met hetvolgende...
Ik wilde weten of iemand ooit heeft gereisd in Marokko zoinder Carte Nationale???
Dit vraag ik omdat ik binnekort naar Marokko wil maar helaas is mijn Carte Nationale verlopen!!!
Voor de mensen die het niet weten: Carte Nationale is Marokkaanse ideniteitskaart
Help mij aub...:traan1:
wa salam
khadija_17
11-03-2006, 13:55
ja dat kan wel, als je je nl paspoort maar niet vergeet.
mijn zusje heeft het zelfde gedaan afgelopen zomer vakantie, ze doen moeilijk op de terug weg, maar ze kunnen je moeilijk in marokko houden als je een nl paspoort hebt.
bubbaaaai
ArAbIcAnGeL
11-03-2006, 20:10
Ik heb niet eens ene la carte nationale. En reis dus altijd allen met mijn NL paspoort (ben overigens wel hier geboren) .
groetjessss wa salam
Ik d8 dat je met card national moest reizen, want als ik in marokko ben en ik wil naar melilla, dan moet ik me kunnen legitimeren.
lMlaestro
11-03-2006, 21:41
Je kan met alleen NL paspoort ook reizen, je hebt hier GEEN visum voor nodig. Nederland en Belgie heeft namelijk een speciale regeling met Marokko.
Good luck
Dat had ik ook, als ik in Nador was en wilde naar melillia dan vroegen ze altijd naar mijn Card Nationale. met de douana daar weet je het nooit, informeer eerst maar eens goed
rokana
duikkertje
12-03-2006, 20:21
ja dat kan wel, als je je nl paspoort maar niet vergeet.
mijn zusje heeft het zelfde gedaan afgelopen zomer vakantie, ze doen moeilijk op de terug weg, maar ze kunnen je moeilijk in marokko houden als je een nl paspoort hebt.
bubbaaaai
je moet altijd bij je hebben in marokko .
trouwens ook als je nl paspoot hebt maar weet je dat moet doen .
Is naar adam bellen en ze kunnen je vertellen wat je moeten doen .
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.