Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Kapsters in de buurt van BRABANT hier melden.

samiratjee
10-03-2006, 22:34

Ik heb op zoek naar een Marokkaanse kapster die mij en eventueel ook andere famillie leden wil kappen op 5 mei. Kan jij het haar opsteken op veel verschillende manieren? En woon je in de buurt van Brabant meld je hier. SVP BVD, Samira :o Ps. Het zou fijn zijn als je zelf langs zou kunnen komen omdat er meerdere mensen gekapt zouden willen worden. Maar als je dat liever niet hebt kan ik ook langskomen.

Hairstyliste1
17-03-2006, 21:58
Ik heb op zoek naar een Marokkaanse kapster die mij en eventueel ook andere famillie leden wil kappen op 5 mei. Kan jij het haar opsteken op veel verschillende manieren? En woon je in de buurt van Brabant meld je hier. SVP BVD, Samira :o Ps. Het zou fijn zijn als je zelf langs zou kunnen komen omdat er meerdere mensen gekapt zouden willen worden. Maar als je dat liever niet hebt kan ik ook langskomen. Hallo Meid, K kom regelmatig op locatie of bij mensen thuis.. ben wel bereid om op 5 mei jullie haar te verzorgen. Voor meer info of een visitekaartje van me mag je me mailen. mocrowoman1@hotmail.com. Groet.