Bekijk originele versie : Ik krijg hoofdpijn van vrouwen die hakken dragen!!
E3la geluid!! TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK ....De hele dag....er komt maar geen einde aan :kwaad: Ik heb nu zo'n hoofdpijn van al die hakken die de hele dag rondlopen! En ik kan het me niet voorstellen dat die dingen lekker zitten....Dus bespaar jezelf voetenpijn en mij een hoofdpijn en doe normale schoenen aan! :D.
loeloesch
12-05-2003, 16:14
Origineel gepost door temsamni
E3la geluid!! TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK ....De hele dag....er komt maar geen einde aan :kwaad: Ik heb nu zo'n hoofdpijn van al die hakken die de hele dag rondlopen! En ik kan het me niet voorstellen dat die dingen lekker zitten....Dus bespaar jezelf voetenpijn en mij een hoofdpijn en doe normale schoenen aan! :D
:lol: , zekers, ben er ook geen fan van!
LADYKARIMA
12-05-2003, 16:14
Origineel gepost door temsamni
E3la geluid!! TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK ....De hele dag....er komt maar geen einde aan :kwaad: Ik heb nu zo'n hoofdpijn van al die hakken die de hele dag rondlopen! En ik kan het me niet voorstellen dat die dingen lekker zitten....Dus bespaar jezelf voetenpijn en mij een hoofdpijn en doe normale schoenen aan! :D
jij hebt wel veel te klagen he????? ik las net ook je topic over je vrouw dat ze niet lelijk moet zijn van je moeder maarre waarom dat berberse?????? ik bedoel heb je een hekel aan berbers????vroeg ik me effe af!!!
Ja, maar ik voel me gewoon supersexy met hakken! :D
samiratjee
12-05-2003, 16:43
Ik ben maar klein :(...maar ik haat ze ook :maf:
Shining_Star
12-05-2003, 19:38
:hihi: :hihi:
bint_duh_bledie
12-05-2003, 19:43
hihi mijn broers haten ze ook maarja hihi leer er maar mee te leven en niet zo vaak klagen
als je voortaan haken hoort doe je ogen dicht en maak een ritme je weet wel om de tak een klap of twee en daarmee maak je een beat
heel simpel ga je nog genieten ook
Fessia23
12-05-2003, 20:04
Hakken zijn sexy..................they hurt like hell but sexy overwint het.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.