Bekijk originele versie : Mijn familie heeft heel Brussel op z'n kop gezet
Mijn neef trouwde met zijn vriendin afgelopen weekend in Brussel, na een relatie te hebben gehad van 3 jaar....
Ze hebben het flink aangepakt.....Mijn neef had heel wat zalen afgehuurd in hartje Brussel.....maar goed ook.....anders pasten niet alle bezoekers erin....2 dagen lang hebben we de omwonenden overlast bezorgd :D sommige konden niet slapen.....dus kwamen ze maar gezellig naar het feest incl. omwonende Belgen....
Wel triest dat sommige vrouwen het weer een beetje moesten verpesten....ze vonden de camera een probleem :rolleyes: ...terwijl ze allemaal op de hoogte waren gebracht dat er gefilmd zou worden.........En er was zelfs een speciaal zaaltje voor hun ingericht........Maar ja die mensen houd je er altijd bij.................
Het was weer op en top........wij weten wat feesten is :bril:
Origineel gepost door Emshoom
yep, zeg dat wel :D
ik vond het een erg geslaagd feestje , vooral het eten was lekker :)
Waarom kwam je me geen gedag zeggen :(
ik had graag met je willen dansen daar......
wel ik durfde niet , ik wou niet gefilmd worden :o
hahahaha :D
Jammer, ik had je graag even willen zien....had het nou maar wel gedaan...
ok ok, kijk, doe gewoon dit ;
op jou trouwfeest huur je exact dezelfde "keuken-crew" in , dan kom ik zeker en vast :D , zorg wel dat die filmende dame zich wat inhoud, ok ? :)
op mijn trouwfeest...uhhh..ik moet je helaas teleurstellen.....Ik heb geen trouwplannen :( ......de "keuken-crew" van Brussel is zeker aan te raden... die voor het eten hebben gezorgd op het trouwfeest.......Misschien een ideetje voor jouw trouwfeest??
Moet je me wel uitnodigen hé.....en niet vergeten.......ik zal niet moeilijk doen voor het oog van de camera....Ik sta nu eenmaal graag in the picture :D
hmmm, jij graag in de picture? dat komt goed uit , mijn tante Zoubida is een genie met haar nieuwe Sony :D
eh, ik moet je ook teleurstellen, ik heb ook geen trouwplannen, ik hou enkel om als gast (eter) te verschijnen op weddings, zelf trouwen, das iets helemaal anders :(
Dan kunnen we elkaar wel een hand geven....allebei single en geen trouwplannen..........zucht :(
Er zit niks anders op dan andere trouwfeesten te bezoeken en lekker te eten....dansen....en lekker voor de oog van de camera gek te doen....
heb jij nog familieleden die binnenkort gaan trouwen toevallig?
p.s. een andere neef van mij gaat trouwen in september (in Amsterdam)en dan zal ik jou natuurlijk ook uitnodigen, kunnen we lekker eten en dansen.....ennnnnnnnnnnnn MIJN broer heeft zelf ook trouwplannen!!!.......tja...dan gaan zeker alle remmen los.....dat wordt zeker de allergrootste feest dat ooit is gehouden hier in Nederland!!
ik zal je op de hoogte houden.........
beppie_truus
12-05-2003, 15:29
sjoooooooo he en de bruid zag er ook heel mooi uit :D
Origineel gepost door beppie_truus
sjoooooooo he en de bruid zag er ook heel mooi uit :D
Beppieeeeeeeee :blauwkus:
beppie_truus
12-05-2003, 15:39
Origineel gepost door Missy20
Beppieeeeeeeee :blauwkus:
missyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy :blauwkus:
how is life :zwaai:
missyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy :blauwkus:
how is life :zwaai:
gaat steeds beter ;) en hoe gaat het met jou?
Nog trouwplannen? met emshoom bijvoorbeeld? :D (hint hint)
beppie_truus
12-05-2003, 15:41
yep ,ze zag er stralend uit , een echte schoonheid was ze, hahaha, ze leek sprekend op jou :)
beppie_truus
12-05-2003, 15:44
gaat steeds beter ;) en hoe gaat het met jou?
Nog trouwplannen? met emshoom bijvoorbeeld? :D (hint hint)
trouwplannen :eek:
meid emshoom en ik zijn al maanden gelukkig getrouwd :hihi:
trouwplannen :eek:
meid emshoom en ik zijn al maanden gelukkig getrouwd :hihi:
:eek: en mij niet eens uitnodigen.... :rolleyes:
Ik had weer zin in een feestje binnenkort.......dus dat kan ik weer op mijn buik schrijven :huil:
Ik moet wachten tot de volgende feest in september pas.....
beppie_truus
12-05-2003, 15:58
Origineel gepost door smartie2
Jammer genoeg was er geen bom neergepleurd weer een aantal minder van die drugsdealers
en dan zegt ze nog een aantal zalen
:rolleyes: :rolleyes:
ga toch lekker vrienden maken :rolleyes:
beppie_truus
12-05-2003, 16:01
:eek: en mij niet eens uitnodigen.... :rolleyes:
Ik had weer zin in een feestje binnenkort.......dus dat kan ik weer op mijn buik schrijven :huil:
Ik moet wachten tot de volgende feest in september pas.....
maar als je wilt geven we wel een party voor jou :D
Origineel gepost door smartie2
Jammer genoeg was er geen bom neergepleurd weer een aantal minder van die drugsdealers
en dan zegt ze nog een aantal zalen
Nou ik zal je uit je droom helpen...binnen mijn familie hebben we gelukkig geen drugsdealers....Als je door goed educatie de juiste papieren hebt gehaald en hard werkt, dan kun je de mooiste feestjes geven.....en zeker op je trouwdag.....Iedereen wil toch een mooie dag van zijn trouwdag maken of zie ik dit nu verkeerd?
Dus het kan op andere manieren...niet iedere Marokkaan is een drugsdealer en heeft geen opleiding genoten...wat een vooroordeel heb je....
gr. Missy20
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.