Bekijk originele versie : ********* gezocht
karima-30-
10-03-2006, 14:42
kan iemand mijn helpen ik ben op zoek naar ********* inpakken en degerlijke
wie kan me daarbij helpen
power_girl
10-03-2006, 15:13
lieve schat ik had een keer in een advertentie gezien dat ze dat zochten dus ik heb gebeld en er stond 0,80 per min. dus ik bellen eerst krijg je een heel verhaal en toen die man klaar was met zijn verhaal ik dacht oke hier komt het dan moest ik eerst een boek van hun kopen die 40 eurootjes kost en dan die boek helemaal door studeren en dan pas zou ik antwoord krijgen of ik wel of niet aangenomen zou zijn voor *********..
sinds dien bel ik ze nooit....
karima-30-
10-03-2006, 15:15
lieve schat ik had een keer in een advertentie gezien dat ze dat zochten dus ik heb gebeld en er stond 0,80 per min. dus ik bellen eerst krijg je een heel verhaal en toen die man klaar was met zijn verhaal ik dacht oke hier komt het dan moest ik eerst een boek van hun kopen die 40 eurootjes kost en dan die boek helemaal door studeren en dan pas zou ik antwoord krijgen of ik wel of niet aangenomen zou zijn voor *********..
dat is juist mijn probleem heb ikook een keer gehad alleen ikmoest een bepaald bedrag over maken heb ik gedaan en nooit iets van ze gehoord
ellouisa
10-03-2006, 15:51
ja zoiets had ik ook. een kwartier gebeld naar 0900 nummer om me in te schrijven (in de krant stond dat ze mensen zochten in mijn buurt) en toen zeiden z eineens we zoeken geen mensen bij u in de buurt, maar als we mensen nodig hebben bellen we u.
Niks gehoord een half jaar lang. En toen kreeg ik een brief, wilt u een kerstpakket ontvangen van de *********centrale (zo heette het geloof ik), bel dan 0900.... en bevestig daar deze uitnodiging.
Ja doei, denk je dat ik daar in trap? De meeste zijn oplichters, ik zoek eigenlijk ook altijd nog eentje die te vertrouwen is. Eigenlijk ook voor administratief werk bijv. Emails versturen, brieven uittypen, gegevens invoeren enzo.
als iemand een betrouwbare weet????
ik zal jullie alvast wat vertellen
nooit! maar dan ook nooit 09 nummers bellen
ook al beloven ze de bergen en al helemaal niet met thuis werk
power_girl
10-03-2006, 19:37
daar zijn we nu ook achtergekomen ik in ieder geval wel ja.....
dag meiden,
hier mijn verhaal over *********... ik werkte 30 uur per week buitenshuis en met de geboorte van mijn eerste kon ik het me financieel niet veroorloven om thuis te blijven. Dus ik op zoek naar *********.
1 1/2 jaar lang belde ik naar alles wat maar op ********* leek. Ik heb me bij veel verschillende bedrijven/ organisaties aangemeld en elk 0900 nr. belde ik... Maar tevergeefs nu nog ben ik eigenlijk zoekende maar de hoop dat er ooit iets serieus tussen zal zitten heb ik opgegeven.
Nu met de tweede op komst zou ik niets liever willen dan vanuit huis werken, maar helaas is het vanuit privacy overweging niet mogelijk om met mijn huidige werk (wat ik nu verminderd heb naar 24 uur per week) iets thuis te kunnen doen.
Neem mijn raad als expert als ********* zoekende aan: Het is allemaal een en al oplichterij en geldklopperij dus meiden, of probeer het via iemand die er al in werkt en zo er in te rollen en anders moet je het uit je hoofd zetten. :hadj:
power_girl
11-03-2006, 13:27
ben het helemaal met je eens fbe.
ik bel ze nooooooit meer op we zien wel wat op ons pad komt
ik werk wel vanuit huis, maar ik denk zelf dat dit niet voor iedereen is weggelegd, ik werk namelijk op een telefoonsexlijn, het betaald van 7 uur s'ochtends tot 10 s'avonds 15 euro per uur en van 10 uur s'avonds tot 7 uur in de ochtend 18 euro. Je bepaald zelf wanneer je werkt omdat jezelf moet inloggen op thuistelefoonnummer. Het is heel makkelijk werken omdat ik bijvoorbeeld lekker hier op deze site aan het surfen ben en tegelijkertijd aan het werk. vaak kijk ik relaxt naar films terwijl ik aan het werk ben. De tijd gaat dan lekker sneller. Als je het serieus doet kun je makkelijk 100 euro per dag verdienen.
groetjes rokana
power_girl
11-03-2006, 17:26
sorry dat ik het vraag maar ben je moslim
gewoon ik ben benieuwd je hoef geen antwoord op te geven
ellouisa
11-03-2006, 19:46
ik werk wel vanuit huis, maar ik denk zelf dat dit niet voor iedereen is weggelegd, ik werk namelijk op een telefoonsexlijn, het betaald van 7 uur s'ochtends tot 10 s'avonds 15 euro per uur en van 10 uur s'avonds tot 7 uur in de ochtend 18 euro. Je bepaald zelf wanneer je werkt omdat jezelf moet inloggen op thuistelefoonnummer. Het is heel makkelijk werken omdat ik bijvoorbeeld lekker hier op deze site aan het surfen ben en tegelijkertijd aan het werk. vaak kijk ik relaxt naar films terwijl ik aan het werk ben. De tijd gaat dan lekker sneller. Als je het serieus doet kun je makkelijk 100 euro per dag verdienen.
groetjes rokana
:lol:
Ja hoor en dan je kind naast je in de box aan het spelen terwijl mama aan de telefoon zit te hijgen
rachidamoslima
11-03-2006, 20:21
:lol:
Ja hoor en dan je kind naast je in de box aan het spelen terwijl mama aan de telefoon zit te hijgen
dat wou ik net ook zeggen:hihi: :hihi:
rachidamoslima
11-03-2006, 20:24
ja tuurlijk ben ik dat
sorry meid, maar moest het ff kwijt. Zeg nooit ik ben moslim want een goeie moslim doet dit niet, je laat een slecht beeld zien van moslims.
Wil je zeggen ik ben moslim, bewijs het dan, maar niet met gehijg aan de telefoon of net z´on griet als die paaldanseres die zegt ik ben moslim. Moslim zijn is een sireuse geloof en schoon. Islaam betekent schoonheid.
Pas op je worden meid.
power_girl
11-03-2006, 20:31
dank je wel rachidamoslima voor je prachtige woorden
sommige mensen........................................
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.