Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat doe je in zo een situatie??

Pagina's : [1] 2

fatiha85
12-05-2003, 13:43

salaam 3llaikoum broeders en zusters, Een paar weken geleden is er een topic geopent, er was een jongen die een meisje zocht, maar hij beledigde daar 8 andere meiden bij, hij zei dat hij 8 keer een blind date heeft gehad en dat hij voor alle 8 de meiden hard is weggerend!Ik kon daar niet tegen, ikzelf was NIET 1 van die meiden, maar toch ik vond het gewoon de moeite waard om er wat over te zeggen, dat heb ik ook gedaan en hij was het helemaal niet met mij eens waardoor hij begon te schelden, hij maaktte van een mug een olifant!!Maar hij was niet de enige, er waren een stuk 5 of 6 die hem meehielpen, niet dat ik ze niet aankon, ik kon ze heeeeel makkelijk aan, want ze praatten alleen maar onzin, maar wat mij echt heeeeeeeel diep heeft geraakt is dat ze over mijn moeder zijn begonnen!! :( Ze hebben het niet 1x, niet 2x, niet 3x, nee ze hebben het meerdere keren gedaan, en dat vondt ik het aller ergste, waarom moeten de moeders erbij gehaald worden??? wat hebben de moeders gedaan dat zij de dupe ervan worden?? :( Ik heb me die vraag heeeeeeel vaak gesteld, maar ik krijg maar geen antwoord!!!!Als je ruzie met iemand hebt dan is het al erg genoeg als je die gene zelf uitscheldt laat staan als je de ouders erbij haalt, ik heb er in ieder geval geen woorden voor!!! Ik heb me gelukkig niet toch hun niveau verlaagt en ben niet over hun moeders begonnen!! Nu is de vraag aan jullie wat vinden jullie ervan??? Kan je dit zomaar doen?? En wat moet je doen in zo een situatie?? Ik heb ze geprobeert te negeren, maar ze kwamen steeds met harde woorden waardoor ik ze gewoon niet meer kon negeren!! :( dus alle reacties zijn van harte welkom

bochiki
12-05-2003, 13:53
meid trek je nieks van aan alocht hij kon niet tegen zijn verlies en ik moet wel zeggen dat die meiden ook niet goed bezig waren om met zo maar iemand af te spreken en zeker niet zo iemand maar over moeders schelden dat is het zwakste wat ej kan doen. en je mag blij zijn je weet tenminste wat een moedr waard is zij niet dus meid ga gewoon door met ej studie en alah i3awan

Cappuccino
12-05-2003, 17:11
ik ben het met bochiki eens....ze zijn gewoon zwak daarom halen ze de moeders er bij maar wees blij meid dat jij niet tot dat soort niveau hoort...

Samiralover15
12-05-2003, 17:48
Ze konden niks meer anders zeggen en daarom begonnen ze over je moeder, maar goed van je dat ji het niet dee.

mizzymokro
13-05-2003, 09:24

heyzz meid je moet je niets van dat zulk mensen aantrekken. dat betekent gewoon dat ze je niej meer aankunnen want iedereen weet dat ze je met je moeder overal mee kunnen pakken weet je . gewoon niets van aantrekken oke ciaoooooooooooo

fatiha85
13-05-2003, 09:40
hey mensen sorry dat ik zo laat reageer, maar tnx voor jullie reacties! :zwaai:

Tetouanees
13-05-2003, 09:45
Origineel gepost door fatiha85 salaam 3llaikoum broeders en zusters, Een paar weken geleden is er een topic geopent, er was een jongen die een meisje zocht, maar hij beledigde daar 8 andere meiden bij, hij zei dat hij 8 keer een blind date heeft gehad en dat hij voor alle 8 de meiden hard is weggerend!Ik kon daar niet tegen, ikzelf was NIET 1 van die meiden, maar toch ik vond het gewoon de moeite waard om er wat over te zeggen, dat heb ik ook gedaan en hij was het helemaal niet met mij eens waardoor hij begon te schelden, hij maaktte van een mug een olifant!!Maar hij was niet de enige, er waren een stuk 5 of 6 die hem meehielpen, niet dat ik ze niet aankon, ik kon ze heeeeel makkelijk aan, want ze praatten alleen maar onzin, maar wat mij echt heeeeeeeel diep heeft geraakt is dat ze over mijn moeder zijn begonnen!! :( Ze hebben het niet 1x, niet 2x, niet 3x, nee ze hebben het meerdere keren gedaan, en dat vondt ik het aller ergste, waarom moeten de moeders erbij gehaald worden??? wat hebben de moeders gedaan dat zij de dupe ervan worden?? :( Ik heb me die vraag heeeeeeel vaak gesteld, maar ik krijg maar geen antwoord!!!!Als je ruzie met iemand hebt dan is het al erg genoeg als je die gene zelf uitscheldt laat staan als je de ouders erbij haalt, ik heb er in ieder geval geen woorden voor!!! Ik heb me gelukkig niet toch hun niveau verlaagt en ben niet over hun moeders begonnen!! Nu is de vraag aan jullie wat vinden jullie ervan??? Kan je dit zomaar doen?? En wat moet je doen in zo een situatie?? Ik heb ze geprobeert te negeren, maar ze kwamen steeds met harde woorden waardoor ik ze gewoon niet meer kon negeren!! :( dus alle reacties zijn van harte welkom Je moet zulke dingen niet te serieus nemen.....je weet wie het zegt....dit is internet..... Anders is het niet goed met je meid..... :( Tetouanees....

fatiha85
13-05-2003, 09:49
Origineel gepost door camillaz Tja, goede vraag: wat moet je hiermee? Het feit dat die jongens over je moeder begonnen en erg kwetsende opmerkingen maakten wil alleen maar zeggen dat zij zich op hun pikkie getrapt voelen. Ik weet niet zeker; maar ik denk toch dat het ermee te maken heeft dat jij een meisje bent dus jij moet op een of andere manier respect voor hen opbrengen, maar dat respect zal je niet van hen terugkrijgen. Ze voelen zich beledigd, maar i.p.v. de discussie met jou aan te gaan, gaan ze juist in de aanval. Ik kan natuurlijk zeggen van:"trek je er niks van aan", maar dat doe je wel (en niet voor nix), want anders had je deze topic niet geplaatst. Het enige wat ik kan bedenken voor jou is het proberen om hier boven te staan. De reacties die je van hen hebt gekregen zegt meer iets over hen dan over jou, toch? ja maar het zijn niet alleen maar jongens, er zijn drie meiden die ook gezellig mee doen!! ze komen binnen en lezen de reacties en beginnen dan te schelden!! WAAROM???? Ik zou het niet weten!!! En dat ze mij uitschelden daar zat ik niet mee in het begin, het was pas echt oorlog toen er over mijn moeder was begonnen. :kwaad: Er was een jongen die de moeder van die jongen zelf had uitgscholden, duss.... hij weet hoe het voelt, want hij werd helemaal gek en wou met hem afspreken om hem in elkaar te trappen, duss... in plaats daar over na te denken en te zeggen van ''het is pijnlijk als iemand je moeder uitscheld'' gaat hij mijn moeder uitschelden!! en daar zit ik mee!! :( Ik zat gister tegenover mijn moeder, we waren aan het lachen enz, we hadden het gezellig, en ineens d8 ik bijmezelf van kijk wie ze uitschelden!! Mijn moeder doet niemand kwaad, het is een schat van een mens dus... maar ja mensen die begrijpen dat niet!! :(

fatiha85
13-05-2003, 09:51
Origineel gepost door Tetouanees Je moet zulke dingen niet te serieus nemen.....je weet wie het zegt....dit is internet..... Anders is het niet goed met je meid..... :( Tetouanees.... huh?? :confused: sorry hoor maar dat begreep ik ff niet

Tetouanees
13-05-2003, 09:56
Ja als je zulke dingen gaat aanrekenen........psycho..... Zoals hierboven....mijn moeder is een schat van een mens bla bla bla... Oke iedereen z'n mama is een schat......... Maar degene die jou en jou mama hebben uitgescholden hebben niet eerst onderzoek gedaan naar jou mama en toe begonnen ze te schelden het is gewoon een standaard scheldconstructie :D Iemand die niets heeft te zeggen begint de andere zijn ouders uit te schelden..... Maar jij moet hier niet hysterisch gaan doen van ja ze doen dit en dat.... 'Mijn moeder doet niemand kwaad, het is een schat van een mens dus... maar ja mensen die begrijpen dat niet!! ' :confused: wat boeit hen dat zij willen jou gewoon uitschelden... Jij bent psycho of je doet maar zo...... :D Tetouanees...........

fatiha85
13-05-2003, 10:00
weet je mensen laat maar als ik dit soort reacties krijg hoeft het niet, want zo is het ook gegaan bij die vorige topic!! LAAT MAAR, mensen die een goeie reactie gaven met goeie bedoelingen heeeeeeeeel erg bedankt, maar zo hoeft het niet ciao ciao

superwomen
13-05-2003, 12:30
De gene die gelijk de ouders erbij betrekken weten niet wat respect betekent.Trek het je niet aan .Hopelijk leren ze het ooit. :zwaai:

fatiha85
13-05-2003, 12:43
Origineel gepost door superwomen De gene die gelijk de ouders erbij betrekken weten niet wat respect betekent.Trek het je niet aan .Hopelijk leren ze het ooit. :zwaai: ;)

Moeslimma87
13-05-2003, 22:28
zo'n mensen kan je het best gewoon negeren. Dat doet hen het meest pijn!!! En laat zij maar al de ma3asi op hun nemen. Jij loopt weg met de hasanaat....

fatiha85
14-05-2003, 10:30

Origineel gepost door Moeslimma87 zo'n mensen kan je het best gewoon negeren. Dat doet hen het meest pijn!!! En laat zij maar al de ma3asi op hun nemen. Jij loopt weg met de hasanaat.... dank je wel meid, je hebt volkomen gelijk :goedzo:

Pagina's : [1] 2