Bekijk originele versie : wie O wie kan mij helpen!!!
AmathuAllah
12-05-2003, 12:16
A salaam Alikoem mijn broeders en zusters.
Hoe gaat het met jullie? Met mij is alles goed Al Hamdoelillah
ik had een vraag aan alle broeders en zusters. Ik had een tijdje geleden dan spreek ik wel misschien over weken geleden. Een verhaal ontvangen over een zuster waarvan de broeder bezeten was, er was shikr of te wel shoer bij hem gedaan, In marok. Denk me te herinneren door zijn buurmeisje. Deze verhaal heb ik doen ook doorgestuurd. Ik heb het ook wel eens een keertje hier op yasmina gelezen. Alleen weet niet meer door wie het geplaats is.
Nou wilt een broeder heeel graag weten van wie het verhaal onspronkelijk is. Omdat hij ook een en ander heeft meegemaakt. Wanhopig vroeg hij me of ik het nog wist maar helaas wist niet niet meer.
Bij deze dus WIE of WIE kan de broeder helpen????
Moge Allah swt jullie hiervoor belonene AMIEN AMIEN
A salaam Alikoem.
Sorry, komt mij helaas niet bekend voor..
Maar ik wens jou verder veel succes bij het vinden van de schrijver.
M3a Salama Rihem
minous21
12-05-2003, 19:35
Ik heb het verhaal ook gelezen.....in Nador speelde dat verhaal zich af.....het stond op marokkaanse jongeren enzzzzzzzz....
Ik weet niet meer wie het verhaal gepost heeft..!
Succes,
Liefs Minousje
miss_couscous
12-05-2003, 19:38
ik weet welke je bedoeld he bent net te laat ik had m nog een paar dagen gelden op mijn mail gekregen... maar als ik m kan vinden stuur ik m wel
dit is marokaanse trouwpartijen in nederland..... ben op het verkeerde adres meid
anissa27
27-05-2003, 23:55
salaam
als het is om informatie te verkrijgen hoe je het best de bezetenheid verwijdert of de shir
dan kan je bij terecht,ik heb het ook,nu gaat het al iets beter al hamdoelah
dus schrijf me maar no problem
beslaama :zwaai:
myriam22
28-05-2003, 00:10
ja, dat verhaal kan ik me ook herinneren... Heb het in een mail gelezen en heb zelfs gehuild!! Zoooo erg meskien!!! Het ging over een jongen die in marokko op vakantie was en verliefd werd op een buurmeisje.(door hexerij of zoiets...) Die jongen wou dat meisje niet maar dat meisje heeft hem zo betoverd dat hij alleen van nederland naar marokko is gegaan om haar te zien. Hij werd ziek en is uiteindelijk gestorven.
was het dat verhaal? zal proberen om die mail terug te vinden en zal hem dan doorsturen ok?
beslama...
ISMAHAN22
28-05-2003, 10:34
AMAYULLAH IK HEB ZO IETS OOK ZELF MEEGEMAAKT IK HEB HET PERSOONLIJK GEHAD...!! IK WAS BEZETEN DOOR IFRITS DE ERGSTE GEESTEN DIE ER BESTAAN...!!!!!!1 AL HAMDOELLAH IS HET WEG ...!!!!! DAT IS HET ALLER ERGSTE WAT EJ KAN MEEMAKEN ..!!!! JE WERD VAN DE ENE MUUR NAAR DE ANDER DOOR ZE GESMETEN MAAR JA IK HEB WEL PAK SLAAG GEHAD VAN ZE DIE HONDEN HAHAHAHHAHAHA....!!!!!! ZE ZIJN NU VERBRAND WIE HET LAATST LACHT LACHT HET BESTE....!!!!!1 MOCHT JE IEMAND ZOEKEN DIE DOUWA DOET MAIL ME MAAR..!!!!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.