Bekijk originele versie : Voor schut gestaan!!!
Abdel0095
12-05-2003, 10:12
Salam mensen!
Wallah, ik heb dit weekend weer eens na lange tijd voor schut gestaan.
Het was namelijk op de bruiloft van mijn oom. Het ging allemaal goed, de mannen verwelkomen (grotendeels familie), even gesprekje houden, etc. Op een gegeven moment kwam er groepje vrienden van mijn vader binnen en ik stond met 3 neven bij de deur. Mijn neven geven een hand en net toen ik een hand wilde geven aan één van de mannen, draait ie zich om. Ik stond daar met die hand uitgestrekt. Wat moet je dan met die hand??!! Ik kan niet elektric-boogiën, dus ik kon niet zoals die negers zo'n golfbeweging maken met mijn schouders. Nou ja, ik liet hem maar naar beneden zakken, maar mijn neven hadden het natuurlijk gezien en die lagen uiteraard helemaal in een deuk. het ergste komt nog. De vriend van mijn vader vroeg wat er was en mijn domme neven vertelden het. Nou ja, jullie weten dat wij Marokkanen een verborgen microfoon bij ons dragen, want hij begon keihard zijn excuses aan te bieden, sorry jongen, ik had je niet gezien, ewa, ik geef je nu een hand. Iedereen hoorde het, dus ook de rest van mijn clan duivelse broertjes en neven, die het verhaal natuurlijk ook nog eens aangedikt van die 3 debielen te horen kregen. Weer lachsalvo!! Nu weet inmiddels de hele familie dat Abdel voor l.u.l. heeft gestaan met zijn uitgestrekte hand.
Ik denk dat ik voortaan maar gewoon Salamuleikom zeg en me uit de voeten maak! :D
Samia504
12-05-2003, 10:26
hahahahahaaaaaaaa daar moest ik dan bij zijn.
The_Eyes
12-05-2003, 10:28
dat is Naar!!!!
oki oki oki!!!
:Iluvu:
shirien85
12-05-2003, 10:32
hahahhahaah:lol: :lol: hahhahaha dat zou ik wel willen zien gebeuren :lol: :lol:
xxxprinsesxxx
12-05-2003, 10:49
hahahahaha.... je hebt geluk dat het daarbij is gebleven.... als ik daar was, dan zou heel Nederland erachter komen..... :hihi:
Ik zou het in de Spits en de Metro plaatsen... dat zijn de kranten die allochtonen lezen, omdat ze gratis zijn!!!
En dan nog een hele mooie foto van jou erbij.... :p
Abdel0095
12-05-2003, 10:56
Jullie zijn ook mooi! In plaats van medelijden, zitten jullie me ook uit te lachen, waga!!! :)
zin_n_arif
12-05-2003, 11:01
ik zal eerlijk zeggen moest ik erbij was toen het gebeurde zou ik misschien wel lachen maar zal ik aan abdel laten blijken alsof ik dat niet gezien heb want ik ken dat gevoel als je voor schut staatdan begin je zo rond te kijken in de hoop dat niemand je gezien heeft
prinses_yasmina
12-05-2003, 11:07
Dat is nog niets vergeleken bij de stunts die ik uit haal :D
Maat dit is ook een goeie hahahahahahahah :D
xxxprinsesxxx
12-05-2003, 11:08
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
:p :hihi: :p :hihi: :p
Ihsanetje
12-05-2003, 11:09
Origineel gepost door Abdel0095
Salam mensen!
Het was namelijk op de bruiloft van mijn oom. Het ging allemaal goed, de mannen verwelkomen (grotendeels familie), even gesprekje houden, etc. Op een gegeven moment kwam er groepje vrienden van mijn vader binnen en ik stond met 3 neven bij de deur. Mijn neven geven een hand en net toen ik een hand wilde geven aan één van de mannen, draait ie zich om. Ik stond daar met die hand uitgestrekt. Wat moet je dan met die hand??!! Ik kan niet elektric-boogiën, dus ik kon niet zoals die negers zo'n golfbeweging maken met mijn schouders. Nou ja, ik liet hem maar naar beneden zakken, maar mijn neven hadden het natuurlijk gezien en die lagen uiteraard helemaal in een deuk. het ergste komt nog. De vriend van mijn vader vroeg wat er was en mijn domme neven vertelden het. Nou ja, jullie weten dat wij Marokkanen een verborgen microfoon bij ons dragen, want hij begon keihard zijn excuses aan te bieden, sorry jongen, ik had je niet gezien, ewa, ik geef je nu een hand. Iedereen hoorde het, dus ook de rest van mijn clan duivelse broertjes en neven, die het verhaal natuurlijk ook nog eens aangedikt van die 3 debielen te horen kregen. Weer lachsalvo!! Nu weet inmiddels de hele familie dat Abdel voor l.u.l. heeft gestaan met zijn uitgestrekte hand.
Ik denk dat ik voortaan maar gewoon Salamuleikom zeg en me uit de voeten maak! :D
:lol: :hihi: Ik krijg hier chi dejà vu hahahahahaha
:lol: :lol: :lol:
Oh my God, echt grappig! En zoals iemand anders al zei, als je voor schut staat, dan ga je echt om je heen kijken of iemand het gezien heeft hahahahahahaha!!!!
Miss_Banana
12-05-2003, 12:32
Origineel gepost door Abdel0095
Salam mensen!
Next time als je je hand uitsteekt je hand gelijk naar de zijkant van je hoofd brengen en langs je haren strijken. Za3ma alsof je COOL bent! :hihi:
TwinkleEye_19
12-05-2003, 12:39
:lol:
w8 mensen dit is nog NIKS!!!!
Bij el3ied, mijn zusje op school en meisjes 'mabroek eleid' zeggen...
En meisjes kussen elkaar op de wangen, Marokkanen doen 4 kusjes maar Turken 3....
Mijn zusje was dat vergeten, dus zij en zo'n Turkse kusjes geven, die Turkse stopt bij 3 mijn zusje nog laatste geven...Bang op d'r mond!! :lol:
Echt voorschut...echt zo van, uuuhmmm sorry, maar toch 4 kusjes *bloos* *bloos* :hihi:
Klig nog altijd dubbel :hihi: :hihi:
tariffst
13-05-2003, 12:22
kan gebeuren toch, een nicht van mij heeft het ook 1 keer gehad, het ging als volgt: We hadden bezoek allerlei oude tantes en toen ze naar huis gingen wil mijn nicht(17 jaar) wil ze gedag kussen maar je weet toch hoe ze gedag kussen de ene keer zo de andere keer zo, mijn nicht wil haar 2 zoenen aan de ene wang geven en 2 zoenen aan de andere wang geven, maar mijn tante heeft weer een hele andere manier en die kust haar zo recht op haar bek, echt smerig ik kwam niet meer bij mijn nicht schrok zich kapot en durfde zich niet meer te vertonen!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.