Bekijk originele versie : wat moet een man of vrouw echt niet doen in bed???
:rolleyes: wat moet een man of vrouw echt niet doen???
echt waarvan je denkt "what the f*ck is dit????"
ik heb veel meegemaakt in m'n sexleventje, alle sex heb ik gehad maar soms weet ik gewoon niet wat ik aanmoet met sommige killies :rolleyes:
:zwaai: dus lieve mensen vertel wat jullie niet willen :)
ik wil in ieder geval een tollie met perfectie :).
Tetouanees
12-05-2003, 09:56
Antwoord: sex hebben.... :D
:zwaai:
Tetouanees...
shirien85
12-05-2003, 10:06
meis kom aub met iets anders , je hebt het alleen maar over sex. echt niet normaal meer. je moet je schamen :jammer:
wat een hopelose geval
ga je leven zoeken !!!!!!!!!
xxxprinsesxxx
12-05-2003, 11:10
afknapper is iemand die scheetjes begint te laten... en boertjes ook nog voor de remix!!!! :D
Tetouanees
12-05-2003, 11:19
Origineel gepost door xxxprinsesxxx
afknapper is iemand die scheetjes begint te laten... en boertjes ook nog voor de remix!!!! :D
jakkes! :D
Tetouanees.....
nou jaa..........ben je nu stoer?
Miss_Banana
12-05-2003, 11:45
Origineel gepost door nador_zina001
ik heb veel meegemaakt in m'n sexleventje, alle sex heb ik gehad maar soms weet ik gewoon niet wat ik aanmoet met sommige killies :rolleyes:
ik wil in ieder geval een tollie met perfectie :)
Doelloosheid roeleert! :jammer:
MaRoC_BoYs
12-05-2003, 11:48
Origineel gepost door nador_zina001
ik wil in ieder geval een tollie met perfectie :)
Tfoooeeee, schaam je B*TCH!!! er zijn genoeg perfecte tollies, maar jammer genoeg niet voor een H*OERals JIJ!!!!!
riffia14
12-05-2003, 11:52
Is er geen betere onderwerp te verzinnen. Die meisjes hier zijn echt (bijna) allemaal oversext!!!!!!!
riffia14
12-05-2003, 11:56
JE ZOU JE MOETEN SCHAMEN KAN JE NIET KOMEN MET IETS ANDERS.
Origineel gepost door shirien85
meis kom aub met iets anders , je hebt het alleen maar over sex. echt niet normaal meer. je moet je schamen :jammer:
Wellahila.................. Ze worden steeds zieliger hierro
tinghir2001
12-05-2003, 12:40
Ik vind het gedurft !!we hebben ook getrouwde meiden en jongens hier op het forum, dus helpt ze effe uit ...en fris hun sex leven op !! :p
Trouwens ...laast zag ik de Kardoui (die Imam op Al jazira ) zeggen dat , P.i.j.Pen en ****** , wel dergelijk toegestaan is in de Islam!! :D ,als je er beide maar van geniet !! hahah
echt serieus ....ik maak dus geen grap!! en als hij dat gewoon op tv kan zeggen ....waar de hele de arabische wereld naar kijkt .....waarom niet ook op Yasmina.nl !!
zin_n_arif
12-05-2003, 12:44
BIJ DE MEESTEN DRAAIT HET HIER ECHT OM DE SEX DENKEN JULLIE DAN NIET AAN JE REPUTATIE
misz_zineb
12-05-2003, 12:47
whhaahahah wat een topic!!dit is niet serieus tog?????? anyway wil je meer pit in je s*xleven dan moet je vooral niet 8er je pc blijven zitten!!whahaahahahhahahh :lol:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.