Bekijk originele versie : Arabiren macht hebbers zijn allemaal verraders
Ik vind al Arabs macht hebbers verradders van islam en hun eigen volk, dan Moslem niet van Abrab afkomst.
Wat zijn jullie mening er over?? :confused:.
yasminne
12-05-2003, 09:25
:jammer:
Daar gaan we weer
TemsoenT
12-05-2003, 12:54
ehehehe here we go again :D MosliM 4 Life :zwaai:
TemsoenT
13-05-2003, 09:42
hehehehehehe o ik lach me hier dood om . om zulke topic damn :D
miss_riff
13-05-2003, 10:56
heeeeeeeeeeey nou allemaal je bekken dicht houden marokkaan is marokkaaan geen bull shitt hier ga dat maar aan die verraders vertellen je komt hier geen arabieren beledigen oke'' of bedoelde je het anders
anders mijn excuus hier voor
De stelling klopt wel
en om het heel plat ze zeggen
de "arabische" leiders zijn kontenlikker van de V.S
Zelf het heilige land wordt bestuurd door amerikanen :jammer:
Het klopt inderdaad wat hij zegt,echt typies geval van je ziel verkopen aan de duivel,en welke bevolkingsdeel van de wereld heeft het goed?amerika europa enz,van mij mogen ze best kontelikkers zijn van amerika,maar waarom profiteerd alleen de machthebber en niet de bevolking?Oja nog effe interesant doen:wisten jullie dat de twintig rijkste mensen op aarden alle 2 miljard armste mensen kunnen onderhouden van voedsel zonder iets te merken dat ze geld verliezen?En dat nederland per dag zoveel(niet bedorven)voedsel weggooien,dat je heel afrika(incl.marokko)kan onderhouden?oke genoeg interesant gedaan ik ben weg latersssssss
mensen moet je niet beoordelen op hun uiterlijk of afkomst maar kijk naar hun binnenkant!!!!!!!!!!!!
:rolleyes: :giechel: :jeweetog: :goedzo:
ik ben een arabier en ik ben er trots op wij maken geen verschil tussen berbers of arabieren dat doen alleen KAFERS dus ga ergens anders ruzie steken
Moeslimma87
13-05-2003, 22:15
waya 3ibad llah,
Lees de topic is goed, wie is er nu bezig
over arabieren of berbers??????????
het gaat hier over de leiders, de machthebbers van de arabische
landen!!!!!!!!!!
En we zijn allemaal dienaren van allah swt
dus met dat berbers of arabisch gedoe,
trekt op nikssssssssssssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Is het niet erg genoeg dat er racisten zijn van buitenaf??
Dat ontbreekte er nog echt aan.
Echt erg!!!!!!!
Dat moest er even uit, beslama
TemsoenT
15-05-2003, 22:09
wallah illa vertel ze hoor meid ;)
Origineel gepost door faraz_dd
De discussie gaat over Arabische leiders maar niet Arabische volk lees eens goed meid.
inderdaad !
men moet eens leren lezen :jammer:
Salaam oe alaikoem,
Mensen ,mensen laten we het op deze site s.v.p vreedzaam houden. We zien al genoeg ellende op de wereld elke dag meer en meer onschuldige mensen die dood gaan. Laten wij bidden tot Allah swt voor vrede en hoop. Want dat wil ik zo graag als ik de ellende zie die al die mensen over komt in oorlogsgebieden. Uit de grond van mijn hart hoop en bid ik voor vrede.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.