Bekijk originele versie : It’s the insight that counts….
Tien voor twee, Nur keek uit het raampje van het vliegtuig. Het vliegtuig begon te dalen. Nur voelt een bekende pijn in haar hart, pijn van 2 jaar geleden….haar gedachten beginnen te dwalen naar twee jaar geleden toen ze voor A&B werkte. Ze deed de PR van het bedrijf. A&B was een groot reclamebureau die wereldwijd bekend was. Ze had alles voor elkaar, een goede baan, een eigen huis, een leuke auto. Alleen 1 ding….Nur was niet tevreden met haar uiterlijk, ze woog 90 kg, droeg een brilletje en ze had niet echt zacht haar maar meer groffe krullen.
Door haar overgewicht voelde ze zich vaker onzeker….
Opeens hoor de Nu de elegante geklede blonde vrouw die achter haar bureau zat….De heer James kan u nu ontvangen. Je mag naar binnen zei ze vervolgens tegen Nur.
Nur, ik zal je maar meteen het goede nieuws vertellen, je aanvraag voor het werken in Australië is geaccepteerd, je kunt volgende week beginnen. Nur was ongelooflijk blij. Met een grote glimlach liep Nur naar haar bureau….Opeens voelde ze haar knieën niet meer, een raar gevoel in haar buik, ze voelde de warmte naar haar gezicht stijgen…..daar stond hij….Said……zijn lengte was minstens een meter vijf en tachtig en hij had een figuur van een topatleet. Op zijn gezicht kon je trots en arrogantie lezen…maar verder was hij knap en ongelooflijk sexy….ze kwam steeds dichterbij….haar adem stokte even, terwijl ze probeerde haar onwelkome reactie op hem te onderdrukken. Ze werkte al een lange tijd voor A&B en in die tijd wisselde hooguit een paar zinnetjes met elkaar, maar de gevoelens die hij in haar losmaakte dat deed geen enkele man bij haar.
Met een grimas liep Nur langs hem heen. Hij stond samen met John te praten. Opeens hoorde ze een hemelse stem…..Nur….Nur….ze draaide zich om…..Shit ik heb mezelf vandaag niet eens opgetut….dacht ze in zichzelf…..
Nog gefeliciteerd met je functie in Australië, ik heb het vandaag van de heer James gehoord…eh…dank je….zei Nur stuntelend. Voorzichtig liep ze door, want ze voelde haar knieën niet meer.
De volgende dag ging Nur haar reisdocumenten regelen, ze had nog maar een paar dagen te gaan….ze pakte haar jas en liep naar de uitgang….Opeens hoorde ze Johns stem….Ja, maar ze ziet er niet uit man, kijk naar haar en kijk naar die andere vrouwen, Ieder z’n smaak, ze is tenminste goed in haar werk, maar je hebt gelijk man, ze is niks voor mij zei Said…ik val op een andere soort vrouwen, en zij is absoluut niets voor mij....Maarre ik heb gehoord dat er veel concurrentie was om die opdracht in Australië te krijgen.
Nur voelde de tranen in haar ogen branden, en rende naar buiten.
Ik moet hier weg…….een nieuwe leven beginnen.
Opeens werd Nur wakkergeschut…..Het vliegtuig is geland.
Na 2 jaar weer op kantoor…….
Goedemorgen, De heer James verwacht mij……(klop klop) mag ik binnenkomen…..
De heer James keek verbaasd….eh….Nur ben jij dat…….Ja..zei ik…..De heer James zag nu een lange slanke vrouw, gekleed in een zwart strak pakje….haar slanke benen trokken zijn aandacht en mooie losse krullen hingen over haar schouders, ze leek wel op 1 van die modellen!!
Wat ben jij veranderd zeg, ja zei ik verlegen…..ik ben 35 kg afgevallen….nou….ik heb geen woorden hiervoor…je bent altijd een prachtmeid geweest, maar nu…..wauw….
Nur vertelde hoe het in Australië was. De heer James keek haar aan….luister Nur….je kan aan de slag, je gaat samen met Said werken,…… ja….je krijgt een hogere functie….
De telefoon rinkelde…mr. James, de heer Amrani is hier….stuur hem maar door…..Said kom binnen…
Nur stond op en keek Said strak aan….hallo, ik ben Said Amrani....Hoi ik ben Nur….das lang geleden..
Said schrok…..N…Nur…..wauw….Nur keek hem vol afschuw aan……dit is de man die mij heeft gekwetst....
Ik hoor het wel als jullie een vervolg willen........
Lil_Saida
23-05-2002, 12:09
Kom maar op met het vervolg, 'k ben benieuwd of ze hem disst of toch voor hem kiest.... :confused: :D
:zwaai: Lil_Saida
miss_couscous
23-05-2002, 12:11
nou ik ben benieuwd hoe dit afloopt ik wil wel en vervolg hoor
Ok....wordt eraan gewerkt.....
Said schrok…..N…Nur…..wauw….Nur keek hem vol afschuw aan……dit is de man die mij heeft gekwetst....
Samen liepen ze door de gang….Said kon zijn ogen niet van haar afhouden…..
Hier kom je te zitten, precies tegenover mij……oh….ik had een beter uitzicht verwacht, zei Nur.
Said keek haar aan, wat bedoel je….nee, niks ik bedoel er niks mee, zei Nur
Nur ik heb wat informatie op je bureau neergelegd, ik geef je tijd om het door te nemen.
Vanavond moeten we met klanten uit Japan eten, de heer James verwacht dat jij ook komt.
Ik ga weer verder, want ik heb een afspraak buiten de deur. Mocht je nog vragen hebben dan kun je me bereiken op mijn mobiel.
Het zal wel lukken, zei Nur.
Oh shit, ik ben al laat, waar blijft de taxi…oh daar is hij al.
De portier van het restaurant deed de deur open en Nur liep naar binnen, ze deed haar jas uit en liep richting de tafel waar Said en de Japanners zitten.
Said kreeg een raar gevoel in z’n buik zodra hij Nur zag, ze zag er adembenemend uit.
Ze droeg een rood jurkje, waardoor de je de lijnen van haar figuurtje goed kon zien. De ogen van Said bleven op haar borsten rusten, en wat voor borsten….wat voor rondingen…Said kon zich niet meer op de Japanners concentreren.
Nur stelde zich voor en ging aan tafel zitten. Na een paar uur gingen de Japanners weg. Nur stond op en wou ook weggaan. Nur, blijf nog even, zei Said…..Ik ben moe, ik ga liever naar huis….1 drankje maar….Nou ok, zei Nur
Vertel eens Nur, oh mijn god je ziet er zo anders uit….je bent werkelijk veranderd….je bent echt een mooie vrouw….Ehh Said, kunnen we het zakelijk houden??
Sorry ik kan er niks aan doen, ik kan me niet eens concentreren op mijn werk…..nou dat zou je wel moeten doen, want we krijgen het heel erg druk met de Japanners.
Nur heb je momenteel een relatie…..Nee hoezo?, zei Nur….Nee, niks….maar ik vroeg me af, heb je zin om een keer met mij te gaan uiteten….hahhaahaaa…Nur begon te lachen, ik dacht dat ik je type niet was….
Mijn type niet was…..huh…sorry maar wat bedoel je daarmee…..je weet precies wat ik bedoel…maar excuseert u mij….ik ga er vandoor…..tot morgen….
Nur liep richting de deur…..
Said bleef zitten, wat bedoeld ze nou…..anyway….ik zal zeker moeite voor haar doen….
Willen jullie nog een vervolg??
Lil_Saida
23-05-2002, 16:47
JAAAAA
Komt eraan......misschien vanmiddag.....
thallaw
Salaam,
OOOOh wat leuk!!!!!
Ga verder dan ik kan het alleen lezen als ik op mijn werk ben......
Weer wat anders dan die andere verhalen die hier rond lopen.
Ze zijn allemaal stuk voor stuk leuk.
je moet je ook aanmelden voor die vaste schrijver, zal wel leuk zijn..
ma3a salama
Mijn type niet was…..huh…sorry maar wat bedoel je daarmee…..Je weet precies wat ik bedoel…maar excuseert u mij….Ik ga er vandoor…..tot morgen….
Nur liep richting de deur…..
Said bleef zitten, wat bedoeld ze nou…..anyway….ik zal zeker moeite voor haar doen….
Nur plofte op de bank….ze voelde een leegte….hoewel ze niet te kort kwam aan mannelijke aandacht, voelde ze telkens die leegte, 1 iemand kan die leegte maar vullen en dat is Said.
De man die 2 jaar lang in haar hoofd spookte, maar telkens moest ze denken aan die ene dag in de gang, de dag dat hij haar gekwetst had.
De volgende dag ging Nur naar kantoor, op haar bureau lag een briefje….Nur moest naar de heer James.
Kom binnen….aha…..Nur….ga lekker zitten, Said komt zo…..opeens werd er weer geklopt…Said kwam binnen….Nur’s hart maakte een sprongetje….hij zag er zo sexy uit…..
Ga zitten, zei de heer James….de bespreking met de japanners is goed gegaan….ik heb geweldig nieuws, jullie gaan op zakenreis naar Japan….Nur stond op, wie….wij samen….Said keek met een glinstering in z’n ogen….
Ja, jullie gaan volgende week op reis…..
Een week later zat Nur samen met Said in de vliegtuig. Ze zaten naast elkaar in de business class.
Er zat een vrouw, pas in de twintig. Ze kon haar ogen niet van Said afhalen…en hij zat ook met haar te flirten. Hij heeft wel bluf…Nur deed haar zonnebril op en dompelde weg….
Nur, Nur wordt wakker….het vliegtuig is geland.
Op weg naar het hotel zei Nur geen woord tegen Said….Nur wat is er aan de hand….je hebt tijdens de vlucht mij volkomen genegeerd.
Ach ik denk niet dat je daar mee zat, je had het toch te druk met je seksbom….dat is dus het soort vrouwen die jouw aandacht trekken….Huh…Said keek verbaasd….zat bijna over je heen te kwijlen…en ik zag dat jij je enorm vermaakte….
Said begon te lachen…hahahaaa….je bent jaloers…..
Ha!! Wie ik….mocht je willen knulletje…..ik weet wat ik waard ben….ik hoef niet jaloers te zijn op zo’n meisje, maar goed laten we er maar over ophouden, want we zijn bij het hotel….
Achter de bali stond een kleine Japanner….Can I help you?? Said begon met de man te praten…..What?? Nur….er is maar één 2 persoonskamer gereserveerd….Nou dan vraag je toch een andere kamer erbij, zei Nur…
Ze hebben nog maar 1 kamer, en alle andere hotels zitten vol….we zullen wel moeten schatje..
Je houdt ons wel in de spanning!!!!
Ik heb gezien dat je je ook aangemeld heb bij die vaste schrijvers, goed zo, heb je toch naar mijn advies geluisterd.
Hahaaaaa....lijkt me wel leuk om mee te doen....
Ze hebben nog maar 1 kamer, en alle andere hotels zitten vol….we zullen wel moeten schatje..
Nur ging met de receptionist praten, het duurde een paar uur, maar ze konden geen andere kamer vinden.
Wat nu, zei Nur….Said keek geamuseerd naar Nur, wat is het probleem?? We zitten maar een week samen in 1 kamer, overdag moeten we werken….en s’avonds kunnen we samen….tja….hij keek haar doordringend aan…Nur begon te stotteren, ikke ik..we…kunnen niet samen op 1 kamer slapen…hij kwam dichterbij….Nur bevochtigde haar lippen….hij keek haar doordringend aan….en zijn ogen keken naar haar lippen….
Hij raakte haar lippen met zijn vingertoppen aan….we zullen samen een leuke, intieme tijd doorbrengen….
Hij raakte haar lippen met zijn vingertoppen aan….we zullen samen een leuke, intieme tijd doorbrengen….
Nur duwde Said van haar vandaan…..we slapen samen in 1 kamer, maar daar blijft het bij, en waag het niet om in mijn buurt te komen.
Nur opende de kamer, het was een ruime suite met een grote tweepersoonsbed, een ruime sofa, een grote balkon.
Said keek ook rond. Nur keek Said boos aan, ik slaap op de sofa….Neem jij de bed maar.
Said keek haar aan….Nur luister eens, het bed is groot genoeg voor ons beide….Ik beloof dat ik op het randje zal slapen, alhoewel het wel moeilijk is om uit jouw buurt te blijven. Ik zal me gedragen.
Nou gedraag je maar lekker alleen in dat bed, want ik slaap gewoon op de sofa.
Ik ga douchen, zei Nur…..Nur pakte haar badspullen en ging lekker in bad….hmmm….ze deed haar ogen dicht en voelde warme water tegen haar lichaam. Na een schoonheidsbad trok ze haar badjas aan.
Ze had geen lange pyjama meegenomen, shit….wat nu….ze had alleen van die zijden nachthemdjes bij haar.
Ze deed een nachthemdje aan, en het kwam tot aan haar dijen…ze bekeek zich in de spiegel…..eens zag haar lichaam er anders uit, nu is het helemaal veranderd. Ik hoef me nergens voor te schamen.
Nur liep de kamer in, de lichten waren uit, er brandde slechts nog maar 1 bedlampje. Said was nergens te bekennen…Said…Said….opeens kwam er in de donker een gestalte…..wie was dat….Nur’s hart begon te kloppen….Said ben jij dat??
Ik dacht dat je nooit uit de badkamer zou komen, 2 en een half uur….ben je in slaap gevallen?? Luister Nur we delen nu een kamer of je het leuk vindt of niet, dan hoor je ook rekening met mij te houden Ok..
Hij kwam steeds dichterbij….hij bleef stokstijf staan toen hij haar zag. Ze had slechts een stukje stof aan. Het bedekte net haar mooi rondingen van haar lichaam….Zozo…ik zie dat je mooie lingerie aan hebt…..is dat allemaal voor mij……
Nur gaf hem een sarcastische glimlach….ja dat denk jij….Ik slaap altijd zo, en ik wist niet dat wij in 1 kamer zouden zitten, anders had ik wel een kandorra meegenomen.
Hij keek geamuseerd aan….een kandorra zou jou ook prachtig staan, Nur keek hem fel aan….ik ga slapen, zoals je kunt zien….de badkamer is vrij….help yourself….
Said kwam nog dichterbij….we kunnen ook samen douchen, ik heb iemand nodig die mijn rug scrubt….Nur kwam nu dichterbij, ze keek hem verleidelijk aan…haar gezicht niet eens een centimeter van zijn gezicht…nu streek zij met haar wijsvinger op z’n lippen….1 ding moet je in je oren knopen, ik zal nooit met jouw douchen…dus zoek maar een andere vrijwilligster…..
Ze draaide om en liep weg…..Achter haar hoorde ze de deur van de badkamer dichtgaan…
Ze pakte een kussen en deken en ging op de sofa liggen….haar ogen sloten vanzelf…..
Heee mensen, sorry dat het effe duurde.....ik had een weekje geen internet....;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.