Bekijk originele versie : Leuke ideetjes om je trouwdag te vieren.
Hallo dames.
Zet hier al je leuke ideetje neer over hoe jij je zoveelste trouwdag zou willen vieren.:D
Mochten er heren aanwezig zijn die ook tips hebben, you are welcome!:hihi:
Ik zet hier wat neer dan hoor ik wel van de dames wat het leukste is.
1. een lange strandwandeling maken en dan met zijn 2en ergens eten.
2. Kids bij famillie laten en thuis de avond met zijn 2en doorbrengen met kaarsjes
lekker eten en natuurlijk mooie kadootjes voor elkaar.<
3. Een overnachting in ene hotel met zijn 2tjes en hier hoef ik niet in details te treden, je fantasie zegt wel genoeg.:hihi: :o
Nou dames , kom met jullie tips, of wat jij hier van deze top 3 het leukste zou vinden om met je man te doen.:banana:
www.lakonia.be
Meer zeg ik niet....
www.lakonia.be
Meer zeg ik niet....
Wauw,:wow: thanx meid.:banana:
Dames kom op met jullie tips?:banana:
Graag gedaan
Ben jij er wel eens geweest? hoe vond je het?:D
Ben jij er wel eens geweest? hoe vond je het?:D
Ik heb er m'n man mee verrast... en het was er heerlijk..... Geen wonder dat ie altijd zo lief voor me is :hihi:
Ik heb er m'n man mee verrast... en het was er heerlijk..... Geen wonder dat ie altijd zo lief voor me is :hihi:
Lijkt me heerlijk zo een verwendagje.:D
En als hij dan echt zo lief wordt en blijft, neme ik hem er elke jaar naar toe.:hihi:
Maar vertel... ik zag dat je een lakonia 2 en 3 kon nemen... welke had jij?:rolleyes: en wat kwam er allemal bij kijken?:o
Lijkt me heerlijk zo een verwendagje.:D
En als hij dan echt zo lief wordt en blijft, neme ik hem er elke jaar naar toe.:hihi:
Maar vertel... ik zag dat je een lakonia 2 en 3 kon nemen... welke had jij?:rolleyes: en wat kwam er allemal bij kijken?:o
Toendertijd had je er maar eentje... je hoeft alleen maar te bellen en te reserveren... wat ze nu kosten weet ik niet, ze zijn wel wat duurder geworden..
Toendertijd had je er maar eentje... je hoeft alleen maar te bellen en te reserveren... wat ze nu kosten weet ik niet, ze zijn wel wat duurder geworden..
:D
Oke nogmaals bedankt.:o
maar je kan daar niet hele weekend blijven en zo wel dan kom je echt duuuuur uit joh
Deel je ervaring eens met ons mevrouw xxhasnikxx.:D
en loopt er personeel rond of is het helemaal privé en kan niemand je zien???
en loopt er personeel rond of is het helemaal privé en kan niemand je zien???
zodra je de deur sluit kan niemand je zien :hihi: en als je wat te drinken wil... dan komt dat via een luikje... er komt dus niemand bij je binnen
zodra je de deur sluit kan niemand je zien :hihi: en als je wat te drinken wil... dan komt dat via een luikje... er komt dus niemand bij je binnen
:goedzo:
goed dat ik dat weet, zo kan ik het ook eens boeken....
wel na mijn bevalling, nu voel ik mij enkel een nijlpaard als ik in het water lig :hihi:
www.lakonia.be
Meer zeg ik niet....
Dit is wel heel leuk en romantisch om te doen kanga :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.