Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik Ben Terug

_MaJesTeiT_
11-05-2003, 21:29

Salaam Alleikoem, Hoe gaat het hierso met mijn lieve mede mensen...... Ik ben er al een paar dagen niet meer geweest...... heb ik nog iets gemist en heeft iemand me nog gemist.......... :p :D Waar zijn al die oude leden en die stoute.......:lekkerpuh: Hier melden voor iedereen die me gemist heeft.......... :D Gegroet, Gastvrouw des Huizes des Marokko.nl........... ;)

younesel18
11-05-2003, 21:31
van weggeweest?

tarifest_lady
11-05-2003, 21:31
ja ik heb je heeeeeeeeeeeeeeeeeel erg gemist......alleen weet ik niet wie je bent.......maar dat maakt toch niet ui toch?:D :zwaai:

EMIEN
11-05-2003, 21:32
:boogie: You're back...:D Gelukkig maar, wat moeten we zonder gastvrouw..;)

saidaaatje
11-05-2003, 21:52

hey meid....just like me me....ff te druk gehad yekkie;) maarre we're back again.....:zwaai:

appelsap
11-05-2003, 21:52
Origineel gepost door Saida Salaam Alleikoem, Hoe gaat het hierso met mijn lieve mede mensen...... Ik ben er al een paar dagen niet meer geweest...... heb ik nog iets gemist en heeft iemand me nog gemist.......... :p :D Waar zijn al die oude leden en die stoute.......:lekkerpuh: Hier melden voor iedereen die me gemist heeft.......... :D Gegroet, Gastvrouw des Huizes des Marokko.nl........... ;) who the **** are you girlie..moet ik jou kennen :confused: :hihi:

_MaJesTeiT_
11-05-2003, 21:57
Origineel gepost door appelsap who the **** are you girlie..moet ik jou kennen :confused: :hihi: :lekkerpuh:......... Kijk daar recht voor je neus en zie daar een deur als het je niet bevalt, daar is de deur...........:ego: :D :D

appelsap
11-05-2003, 22:00
Origineel gepost door Saida :lekkerpuh:......... Kijk daar recht voor je neus en zie daar een deur als het je niet bevalt, daar is de deur...........:ego: :D :D neem liever een omweg :D ...

salina83
11-05-2003, 22:02
ehm.... hoe lang was je weg dan? een paar uurtjes? ik zag je toch gister of niet? :D

SweetLady
11-05-2003, 22:09
:zwaai: :p