Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ben je bang of ben je stoer?

Pagina's : [1] 2 3

Da_flow
11-05-2003, 20:13

Der zit een geest onder je bureau? De geest zie je niet? Maar HET ziet jou wel. Ga maar kijken voor de zekerheid. Je wilt het weten? Je voelt dat er iets is. Het is een geest zeg ik je. Hij heeft geen laken en je kunt het niet zien. Kijk maar uit. Als je me niet gelooft wordt HET boos. HET loopt al te grommen. HET wil je bang maken. Niet onder je bed kijken. Ook niet omdraaien. HET zou achter je kunnen staan. HET zou nu mee kunnen lezen. Dat wil ik niet. Doe alsof je het niet gelooft. Anders zou je weleens twee rode ogen kunnen zien. Het prikt in je rug. Ik voel je angst. Je moet niet bang zijn. Als je bang bent komt die tevoorschijn.

SweetRose
11-05-2003, 20:14
:schok: yemaaaaaaaaaaaaaaa :huil:

mgarba_4ever
11-05-2003, 20:17
een heks :tover:

Lady_moi
11-05-2003, 20:18
BOE! woehaaaaahahahhaa

Da_flow
11-05-2003, 20:18

Origineel gepost door zin 'n midar :schok: yemaaaaaaaaaaaaaaa :huil: Wat vind je ervan, zelf bedacht ... ? Ik ben het .. de geest waar deze naam het over heeft. Heb jij weleens met een geest gepraat?

Meryam20
11-05-2003, 20:24
Origineel gepost door Da_flow Der zit een geest onder je bureau? De geest zie je niet? Maar HET ziet jou wel. Ga maar kijken voor de zekerheid. Je wilt het weten? Je voelt dat er iets is. Het is een geest zeg ik je. Hij heeft geen laken en je kunt het niet zien. Kijk maar uit. Als je me niet gelooft wordt HET boos. HET loopt al te grommen. HET wil je bang maken. Niet onder je bed kijken. Ook niet omdraaien. HET zou achter je kunnen staan. HET zou nu mee kunnen lezen. Dat wil ik niet. Doe alsof je het niet gelooft. Anders zou je weleens twee rode ogen kunnen zien. Het prikt in je rug. Ik voel je angst. Je moet niet bang zijn. Als je bang bent komt die tevoorschijn. Wejouwwwwwwwwwwwww Nou ben ik bang!!!!! :D Ik heb ooit iemand met een geest zien praten Nou dat wil je echt niet zien, daar wordt je echt bang van!!!! :(

mgarba_4ever
11-05-2003, 20:25
Origineel gepost door Da_flow Wat vind je ervan, zelf bedacht ... ? Ik ben het .. de geest waar deze naam het over heeft. Heb jij weleens met een geest gepraat? Ik heb iemand met een geest/ziel zien praten.... ESPRI

HoceimaChick
11-05-2003, 20:27
Whaaaaaaaaa............... :wow: Oprotten of ..... :zweep: -xxx-

Da_flow
11-05-2003, 20:29
Het overgrote deel Marokkaan is STOER .. Wagha wacht maar tot het donker is, kijken of jullie nog zo stoer zijn als HET op je rug tikt en jij met een zwetend voorhoofd je bedenkt dat er niemand in je kamer is/was. Als je in een reflex je omdraait en niemand ziet. Op dat moment giert het bloed door je aderen."Wie was dat?" Langzaam draai je weer naar je computer en probeer je jezelf wijs te maken dat het slechts je verbeelding was. Als het zover is en HET er is dan voel je je niet zo stoer meer. Het liefst sta je nu op en ga je naar een plaats waar mensen zijn. Doe niet stoer, want het is er en zo daag je HET uit.

Da_flow
11-05-2003, 20:33
Met een geest praten. Sommige geesten willen niet praten. Ze willen je bij je keel grijpen en met hun ogen je ziel ontleden. "Wie zeg je?".. JIJ ja.

Meryam20
11-05-2003, 20:36
Origineel gepost door Da_flow Met een geest praten. Sommige geesten willen niet praten. Ze willen je bij je keel grijpen en met hun ogen je ziel ontleden. "Wie zeg je?".. JIJ ja. Als jij zo doorgaat kan jij niet slapen vanavond!!! Wordt nog bang van je eigen woorden!!! :D

HoceimaChick
11-05-2003, 20:36
Mamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......!!!!!!!!!!!!!!! !!!! -xxx-

Lady_moi
11-05-2003, 20:38
IK WORD DRAGONBALLLLLLLLZ woehoew :hoera:

mgarba_4ever
11-05-2003, 20:39
Origineel gepost door lady_moi IK WORD DRAGONBALLLLLLLLZ woehoew :hoera: Hoe kan je dbz worden :confused: :confused:

Lady_moi
11-05-2003, 20:42

mensen ik heb boven een deur horen dichtgaan en er is niemand boven ik meen het

Pagina's : [1] 2 3