Bekijk originele versie : Borst verkleining is het haram??????
ghabiba82
11-05-2003, 19:27
Vraagje naar aanleiding van een vriendin. Ze heeft er ontzettend last ze kan haast niet sporten we hebben het dan over een cup f. Ze heeft veel last aan haar schouders en schaamte zich ontzettend.
Jullie reactie.
groetjes
Camilla27
11-05-2003, 19:30
als het om haar gezondheid gaat dan is het niet haram(allahoea3lem)
Nood breekt wet
Als ze er erge lichamelijke klachten van krijgt, dan mag het volgens mij wel, alleen om schoonheidsredenen mag het niet, maar ik lees dat dat niet in het spel is. Inch Allah vraag je het voor de zekerheid nog aan een Imam, Alaho A3lam
vergeef mijn onwetendheid als ik iets verkeerds heb gezegd
Assalaam Alaikum Wa Rachmatoelah Samira
Origineel gepost door Danae
Nood breekt wet
Als ze er erge lichamelijke klachten van krijgt, dan mag het volgens mij wel, alleen om schoonheidsredenen mag het niet, maar ik lees dat dat niet in het spel is. Inch Allah vraag je het voor de zekerheid nog aan een Imam, Alaho A3lam
vergeef mijn onwetendheid als ik iets verkeerds heb gezegd
Assalaam Alaikum Wa Rachmatoelah Samira
je hebt gelijk :goedzo:
Zo mag je ook alcohol nuttigen wanneer je medische klachten heb van iets. En mag je varkensvlees eten wanneer je op het punt staat te sterven.
Origineel gepost door Lamode
DUHHH ............... waar heb jij het in godsnaam over :confused:
Lieve zus, dit klopt hoor.
Stel je bent in de woestijn, je bent verdwaald en je zwerft al dagen rond zonder eten. Je weet dat als je niet gaat eten je dood gaat. Plotseling staat er een varken voor je. Dan weer de zin: nood breekt wet. Als je anders dood gaat van de honger mag je dat varken opeten.
Wa Salaam Samira
DUHHH ............... waar heb jij het in godsnaam over :confused:
kijk maar naar de uitleg van danae, is echt zo. ;)
Oke nu snap ik het ................ bedankt :goedzo:
Maar ik had jou verkeerd begrepen misantazaghin daarom reageerde ik zo
Maar bedankt voor de uitleg
Groetjes :zwaai:
maakt niks uit, ik had het door
:zwaai:
Origineel gepost door misantazaghin
maakt niks uit, ik had het door
gewoon afvallen dan neemt je cupmaat ook af......het meeste is toch alleen opgeslagen vocht. komop op de stairmaster en op weg naar de C75
ghabiba82
12-05-2003, 21:19
Teaser sporten dat doet ze al 5 jaaaaaaaaaaarrrrrrr!!!!!!!!!
maar valt ze wel af, ze moet er wel van afvallen. Ik sport ook al een tijdje maar wordt alleen zwaarder, je moet wel de juiste sport beoefenen. Zij moet alleen aerobe trainingen doen dus alleen zweten en niet aan een of andere apparaat hangen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.