Bekijk originele versie : Hoe Zeg Je Zoiets????
marok_lady
11-05-2003, 17:13
Dag dames en heren.,....ik had een vraagje...
hoe maak je een jongen duidelijk dat je toe aan trouwen bent...zonder een jongen af te schrikken????
Want de meeste jongens van de laatste tijd....voelen zich gelijk aangevallen als je over trouwen begint!!!!!! :Iluvu: ....
dus graag jullie uitleg.....
xxx-jes....doedoeiiii
thanx alvasttttxxx-jes
chicamaroquia
11-05-2003, 17:17
Zeg dat je el 7lal wil, misschien helpt het... :)
Of zeg dat je niet meer zonder die persoon wil en wat is mooier om die verbintenis op papier te hebben... ;)
marok_lady
11-05-2003, 17:23
das waar...maar na hoelang kan je het beste over trouwen praten??? :Iluvu: xxx :Iluvu:
Je gaat gewoon op je knie met een mooie Ring :) en dan vraag je 'Wil je met me trouwen?' Nou dan zie je vanzelf of die chickie/chicko toe is aan trouwen :)
Samia504
11-05-2003, 17:26
vragen over hoe hij over trouwen denkt zoals van op welke leeftijd wil je trouwen ofzoiets en dan begint er vanzelf wel een gesprek en je moet gewoon vragen wat je wil en alleen zo kom je erachter hoe hij er over denkt
chicamaroquia
11-05-2003, 17:27
Origineel gepost door mokaltum
:goedzo:
en meid...als hij van je houdt dan wil hij dat net zo erg als jij...
dus gewoon rustig over de toekomst beginnen...en zeggen dat jij wel klaar bent voor zo'n verbintenis...etc..etc...
ps. chica*******a je hebt je naam weer terug...ze waren beide :Iluvu: ...:hihi:
Ja, ik had meteen gepmd, zat in een id-crisis... :hihi:
Maar chica*******a hoort gewoon bij mij! :o
marok_lady
11-05-2003, 17:32
okayy, thanx voor jullie reacties.....want ik heb vaak genoeg meegemaakt..dat ik dan daarover begin..dat ik dan gewoon nix meer hoor van ze ..... zo voorspelbaar soms haha.....
"xxx-je"
STUDENTE2003
11-05-2003, 22:56
Origineel gepost door marok_lady
Dag dames en heren.,....ik had een vraagje...
hoe maak je een jongen duidelijk dat je toe aan trouwen bent...zonder een jongen af te schrikken????
Want de meeste jongens van de laatste tijd....voelen zich gelijk aangevallen als je over trouwen begint!!!!!! :Iluvu: ....
dus graag jullie uitleg.....
xxx-jes....doedoeiiii
thanx alvasttttxxx-jes
HOI MEID,
GEWOON RECHT VOOR Z'N RAAP!!!!EN ER NIET OM HEEN DRAAIEN!!!!ANDERS BEN JIJ DE GENE DIE GEKWETST WORD!!
ALS HET EEN WELD NESS IS DAN ZEGT HIJ WEL WAT ZIJN VERWACHTINGEN ZIJN, OF JUIST GEEN VERWACHTINGEN NOU DAN WEET JE GENOEG!!!!
THALLA ;) ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.