Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : !!!visagie!!!

maroclady111
06-03-2006, 19:58

haloo dames.. als er iemand is die de opleiding visagie doet of heeft gedaan zou je mij dan een pm willen sturen? wil namelijk wat meer weten over de opleiding :confused: ik zou het heel prettig vinden als iemand mij zou kunnen helpen :zwaai:

Kaftan2006
06-03-2006, 20:10
Jaaaaaaa Ik heb ook een vraagje want ik verhuur marokaanse jurken... En ik heb ook jurken voor verlovingen etc. Dus wil ik perfect leren opmaken en kapsels etc. Zodat ik dat dan voor verlovingen kan doen, maar ik zit al op school. Weet iemand of er een cursus is?!?:confused:

maroclady111
06-03-2006, 21:15
Jaaaaaaa Ik heb ook een vraagje want ik verhuur marokaanse jurken... En ik heb ook jurken voor verlovingen etc. Dus wil ik perfect leren opmaken en kapsels etc. Zodat ik dat dan voor verlovingen kan doen, maar ik zit al op school. Weet iemand of er een cursus is?!?:confused: open ff je eigen topic :ego: nee hoor meiss.....:D hopelijk reageerd er nog iemand :confused:

Hairstyliste1
10-03-2006, 03:09
open ff je eigen topic :ego: nee hoor meiss.....:D hopelijk reageerd er nog iemand :confused: Pm me beide even ok?