Bekijk originele versie : Als jullie deze jaar naar Marokko gaan..wat gaan jullie daar dan doen??
ze3maze3ma
11-05-2003, 10:28
jah helaas..ik ga deze jaar niet naar Marokko :huil:
maar als we deze jaar zouden gaan zou ik iederedag weg zijn.....
NAAR HET STRAND! :Iluvu:
ze3maze3ma
11-05-2003, 10:30
JA TOCH!!!
maghrebia007
11-05-2003, 10:30
ooooh en naar welke strand zou je dan gaan???hahah ik weet ook niet of we gaan dit jaar mijn moeder zegt de ene keeer ja en de andere keer weer nee!!!maar er kan van alles uitkomen!!en als ik ga dan ga ik heel marokko plat leggen!!want ik ben echt een freak daar hoor!! :zwaai:
ze3maze3ma
11-05-2003, 10:37
Origineel gepost door maghrebia007
ooooh en naar welke strand zou je dan gaan???hahah ik weet ook niet of we gaan dit jaar mijn moeder zegt de ene keeer ja en de andere keer weer nee!!!maar er kan van alles uitkomen!!en als ik ga dan ga ik heel marokko plat leggen!!want ik ben echt een freak daar hoor!! :zwaai:
hahahahaha :giechel: ok dan... oww welke?? ik weet niet eentje in alhousima.......nou ik zou dan ook iederdag weg zijn..lekker naar de markt :rolleyes: hahahhaa off op bezoek gaan en weet je wat wij doen??
als het avond is gaan we soms....naar de stand nemen we een tafeltje en stoelen mee nemen we eten en drinken mee gaan we daar zitten......
weet je hoe leuk... :Iluvu:
maghrebia007
11-05-2003, 10:40
jaaaah wallah dat is echt leuk en vooral gezellig!!alhouchima!!!! ben je berbers???jahhahahhahahahhahah ik trouwens wel hoor ik weet niet of het er veel mee temaken heeft maar toch!!hahahhhha nou verder doe ik niet veel leuks .. de jongens gek maken!!ooh nee zij mij!!haha zehma ik ben mooi, terwijl ze alleen maar op mijn papiertje afkomen!!
ze3maze3ma
11-05-2003, 11:25
Origineel gepost door maghrebia007
jaaaah wallah dat is echt leuk en vooral gezellig!!alhouchima!!!! ben je berbers???jahhahahhahahahhahah ik trouwens wel hoor ik weet niet of het er veel mee temaken heeft maar toch!!hahahhhha nou verder doe ik niet veel leuks .. de jongens gek maken!!ooh nee zij mij!!haha zehma ik ben mooi, terwijl ze alleen maar op mijn papiertje afkomen!!
wollah!! hahahahaha als ze dat doen ik scheld ze gewoon uit en als ze nog niet weg zijn dan zie ik zo een jongen in de verte en roep hem dan dan denken ze dat het me broer is of zo en dan rennen ze weg :giechel:
ze3maze3ma
11-05-2003, 11:26
en ja ik ben berbes....:D
C_warrior
11-05-2003, 11:54
Slapen en eten What else :rolleyes:
SweetRose
11-05-2003, 12:01
Juist chabab..da doe ik ook...+ kuisen...
De drie gewoonlijke kenmerken die ik daar besteed....:maf2:
maghrebia007
11-05-2003, 12:03
hahaha wallah als je iemand zomaar roept dan trappen ze daar gewon in!! en zin 'n midar wat deed jij nou??ik snap het niet helemaal
soory
ahhahhaha
SweetRose
11-05-2003, 12:06
sorry.was een belgica woordje..betekend Dweilen ....:maf2:
nou ja..als je in een supergrote villa woont, moet je het ook onderhouden hé ;)
en strand is te ver van ons.....dus mijn strand is de stah...daar bruin ik meestal..ik pak wat zand buiten en strooi het rond mij en zo....dat is mijn strand in midar :boogie: :rolleyes: :maf2:
maghrebia007
11-05-2003, 12:08
hahahahahhahah tja dat kan ook
er is namelijk zand genoeg.. in overvloed zelf.. tja arif ha!!!!maar het is wel the place to be!!!! ahahhha
Dreamlover
11-05-2003, 12:09
Origineel gepost door zin 'n midar
en strand is te ver van ons.....dus mijn strand is de stah...daar bruin ik meestal..ik pak wat zand buiten en strooi het rond mij en zo....dat is mijn strand in midar :boogie: :rolleyes: :maf2:
:haha:
SweetRose
11-05-2003, 12:13
trouwens..kword ni aangestaard en ni lastiggevallen..
Just me and my sun :bril:
hahah
Shining_Star
11-05-2003, 19:10
Alles behalve SLAPEN :hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.