Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : !!!Amazigh only!!!

Pagina's : [1] 2 3

Lady_Zina
11-05-2003, 09:51

Met nadruk dit is een serieuse topic, mocht je willen dollen ga naar het kletshoekje! Ik wil even pijlen hoe bekend jullie zijn met de AEL, Insha'Allah zullen jullie deze poll waarheidsgetrouw invullen. Het is mogenlijk om 2 dingen in te vullen. Ben je geen Amazigh, vul dan 1 van mijn andere polls in!

Moezhint
11-05-2003, 10:18
ben volledig voor en ik weet volledig waarvoor ze staan :zwaai: :belgie:

prinses_yasmina
11-05-2003, 11:05
Het enige dat ik zeg: GO ABU YAH YAH GO!!!

K_Prone
11-05-2003, 11:57
hebben ze nog laptops in de aanbieding :D

PABLO_ESCOBAR
11-05-2003, 12:08

Origineel gepost door Moezhint ben volledig voor en ik weet volledig waarvoor ze staan :zwaai: :belgie: menna avatara ya???? http://www.lijst-resist.be/animation/anim01-A.gif

Moezhint
11-05-2003, 23:23
Origineel gepost door PABLO_ESCOBAR menna avatara ya???? http://www.lijst-resist.be/animation/anim01-A.gif avatara shwit n toeboehliya..i m a blondy now!! hiwa hoe gaat ie?? lang geleden héé...ook resister zie ik! :goedzo: :goedzo:

Bouchke
12-05-2003, 20:40
Ben volledig tegen 't AEL, in België heeft deze organisatie voor niets dan opschudding en problemen gezorgd en heb gehoord en gezien op tv dat ze er in Nederlend ook niet al te gek op zijn. Ik verschiet wel van de uitslag van de poll, aangezien deze alleen bedoelt is voor amazigh :confused: AEL komt duidelijk op voor de belangen van de arabieren, niet voor amazighen of turken,... Dit is duidelijk gebleven toen ze Abu JahJah confrontereerden met een turkse parlementslid tijdens een tv-programma op de Belgische zender. Toen zei Abu Jahjah dat hij helemaal niet haar volk vertegenwoordiged maar de arabieren alleen. Hij zei ook dat zijn organistaie de Arabische Europese Liga heet en niet de Turkse of Marokkaanse Europese liga. Dus wat mij betreft is dat toch duidelijk!! Dus vraag ik mij af of de amazighen die voor AEL gestemd hebben wel weten wat de AEL inhoudelijk inhoud. Ik weet dat ze in België maar een zeer kleine aanhang hebben. Ze bieden geen enkele oplossing op de huidige problemen, 't enige wat ze doen is 't van de daken schreeuwen dat de arabieren in België een onderdrukte minderheid zijn , eisen dat het arabische officieel zou erkend worden in België, terwijl de overgrote meerderheid vanb Marokkanen in België geen arabisch spreken!!! en dat ze tegen integratie zijn. Dus wat mij betreft de pot op met AEL!

PABLO_ESCOBAR
12-05-2003, 20:52
Origineel gepost door Bouchke Ben volledig tegen 't AEL, in België heeft deze organisatie voor niets dan opschudding en problemen gezorgd en heb gehoord en gezien op tv dat ze er in Nederlend ook niet al te gek op zijn. Ik verschiet wel van de uitslag van de poll, aangezien deze alleen bedoelt is voor amazigh :confused: AEL komt duidelijk op voor de belangen van de arabieren, niet voor amazighen of turken,... Dit is duidelijk gebleven toen ze Abu JahJah confrontereerden met een turkse parlementslid tijdens een tv-programma op de Belgische zender. Toen zei Abu Jahjah dat hij helemaal niet haar volk vertegenwoordiged maar de arabieren alleen. Hij zei ook dat zijn organistaie de Arabische Europese Liga heet en niet de Turkse of Marokkaanse Europese liga. Dus wat mij betreft is dat toch duidelijk!! Dus vraag ik mij af of de amazighen die voor AEL gestemd hebben wel weten wat de AEL inhoudelijk inhoud. Ik weet dat ze in België maar een zeer kleine aanhang hebben. Ze bieden geen enkele oplossing op de huidige problemen, 't enige wat ze doen is 't van de daken schreeuwen dat de arabieren in België een onderdrukte minderheid zijn , eisen dat het arabische officieel zou erkend worden in België, terwijl de overgrote meerderheid vanb Marokkanen in België geen arabisch spreken!!! en dat ze tegen integratie zijn. Dus wat mij betreft de pot op met AEL! Je klets uit je nek man. Deze bovenstaansde beweringen kloppen langs geen kant. Jij baseert je duidelijk allen op de belgische media. Ga eerst even enkele bijeenkomsten bijwonen en stel zelf rechtstreeks vragen aan de man ipv van alles te geloven wat de kranten schrijven.

Manimma
12-05-2003, 20:59
Toen zei Abu Jahjah dat hij helemaal niet haar volk vertegenwoordiged maar de arabieren alleen. Hij zei ook dat zijn organistaie de Arabische Europese Liga heet en niet de Turkse of Marokkaanse Europese liga. Dus wat mij betreft is dat toch duidelijk!! de AEL is heel duidelijk..die komt op voor mensen in de Arabische wereld... enja wij marokkanen behoren tot de arabische wereld... en AEL weet wie de Imazighen zijn en dat erkennen ze ook..en de meeste leden zijn ook Berbers...

tinghir2001
12-05-2003, 21:49
echt Jammer dat die abu jahjah in belgie woont !! want het probleem is dat we nou in Nederland met abu jahjah wanna be 's zitten ,die juist niet weten wat ze zeggen en maar wat roepen!!

Bouchke
12-05-2003, 21:55
Als ik zo hun programma lees en bekijk waar AEL deze verkieziengen opkomt samen met de PVDA met de lijst Ressist zijn ze vooral tegen de oorlog en voor de Palestijnse zaak. Dat staat ook duidelijk in 't programma dat je kan vinden op onderstaande link. Allemaal buitenlandse thema's. Maar wat bieden ze tegen de ECHTE binnenlandse problemen in België bijvoorbeeld. Idd nope!! http://www.lijst-resist.be/ (www.lijst-resist.be/)

tinghir2001
12-05-2003, 22:10
Origineel gepost door Bouchke Als ik zo hun programma lees en bekijk waar AEL deze verkieziengen opkomt samen met de PVDA met de lijst Ressist zijn ze vooral tegen de oorlog en voor de Palestijnse zaak. Dat staat ook duidelijk in 't programma dat je kan vinden op onderstaande link. Allemaal buitenlandse thema's. Maar wat bieden ze tegen de ECHTE binnenlandse problemen in België bijvoorbeeld. Idd nope!! http://www.lijst-resist.be/ (www.lijst-resist.be/) ik hoor ook alleen maar buitenlandse thema's hier in Nederland !! dus nou aan al die AEL aanhagers of zelfs leden !! ik als kans arme jeudig crimeneel !! ik kan niks anders dat rotzoo schoppen en omdat ik geen vuil werk wil doen ,verdien ik me geld wel op een illegale manier !! de AEL spreken me heel erg aan ,omdat ze me aan leren ,alle schuld van mij mislukking aan de overheid geven !! maar wat kunnen jullie als AEL'ers voor me betekenen ..ik wil een ander leven ....ik hoor geen oplossingen....of gebruiken jullie mij alleen om rellen voor jullie te schoppen ???

Massin2953
12-05-2003, 23:06
Origineel gepost door Lady_Zina Met nadruk dit is een serieuse topic, mocht je willen dollen ga naar het kletshoekje! Ik wil even pijlen hoe bekend jullie zijn met de AEL, Insha'Allah zullen jullie deze poll waarheidsgetrouw invullen. Het is mogenlijk om 2 dingen in te vullen. Ben je geen Amazigh, vul dan 1 van mijn andere polls in! Ik ben bekend met de AEL, maar ik weet niet precies waar ze voor staan, ik ben neutraal 3 7.89% Ik ben bekend met de AEL, en ik weet precies waar ze voor staan, ik ben neutraal 4 10.53% Ik ben bekend met de AEL, maar ik weet niet precies waar ze voor staan, ik ben voorstander 0 0% Ik ben bekend met de AEL, en ik weet precies waar ze voor staan, ik ben voorstander 20 52.63% Ik ben bekend met de AEL, maar ik weet niet precies waar ze voor staan, ik ben tegenstander 1 2.63% Ik ben bekend met de AEL, en ik weet precies waar ze voor staan, ik ben tegenstander 6 15.79% Ik wil niet vertegenwoordigd worden door de AEL! 2 5.26% AEL wat is dat? noem jij dit een serieuse poll??? hahahah wat die ael allemaal proberen! hahahah :giechel: ik zal je een simpele antwoord geven op jouw ingewikkelde poll: Ik ben een Amazigh Daarom ben ik niet voor ael.

tinghir2001
13-05-2003, 11:08
Origineel gepost door tinghir2001 ik hoor ook alleen maar buitenlandse thema's hier in Nederland !! dus nou aan al die AEL aanhagers of zelfs leden !! ik als kans arme jeudig crimeneel !! ik kan niks anders dat rotzooi schoppen en omdat ik geen vuil werk wil doen ,verdien ik me geld wel op een illegale manier !! de AEL spreken me heel erg aan ,omdat ze me aan leren ,alle schuld van mij mislukking aan de overheid te geven !! maar wat kunnen jullie als AEL'ers voor me betekenen ..ik wil een ander leven ....ik hoor geen oplossingen van jullie, en de Palestijnse thema's is een beetje ver van mijn bedje, wat kunnen jullie voor mij betekenen dichter bij huis....of gebruiken jullie mij alleen om rellen voor jullie te schoppen en door mij alle aandacht te trekken ???

alhoceima_boy15
13-05-2003, 21:05

hij is gewoon de man

Pagina's : [1] 2 3