Bekijk originele versie : marokkaanse jongens die rappen van amsterdan oost
hey mensen had een vraagje he
ik had een cd thuis van marokokkaanse jongens die rappen over van alles en nog wat
maar ze zijn echt goed man
alleen een probleem ik ben hun cd kwijt en ik wil hem zo graag weer hebben hij is nergens te koop
ik weet dat de groep ENERGY heten
een paar namen ken ik ook: oegy, abba, moestafa bensallah, nassir de rest weet ik niet meer
MAAR WIE KAN MIJ HELPEN OM HUN TE VINDEN OF HEEFT EEN CD VAN HUN DIE IK KAN KOPIEREN
ALVAST BEDANKT VOOR DE MOEITE
:zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai:
:zwaai: :zwaai: :zwaai:
:zwaai: :zwaai:
:zwaai:.
Samia504
12-05-2003, 10:42
ik ken 2 jongens die mee zingen mo en said en ik zal wel ff vragen waar ze te verkrijgen zijn oke? en anders geef ik zijn nr wel en kun je zelf gaan vragen
ze heten geen ENERGY, maar NAG. Zoek maar eens op Kazaa.
Nope. Luister niet naar hen, ken ze wel maar de teksten zijn een beetje apart. :kwaad:
check maar eens www.samiro.nl daar vind je veel info over de groep zelf. suc6
:zwaai:
ladymarueca
24-05-2003, 19:47
nou ik vins ze ook top hoor
Miss_Arabia
17-06-2003, 09:42
Origineel gepost door bahja
Laat ze maar eerst duidelijk nederlands praten! Zonder dat akelige amsterdamse/marokkaans accent! Wat heb ik daar een hekel aan!
Weetje Weetje Weetje! tig keer weetje in 1 zin! Kom op zeg.
:eek: Ik wist niet dat jongens ook jaloers konden zijn.... :rolleyes:
samrabella
16-07-2003, 15:09
zij zingen over stationshoertjes....
nadiariffia
18-07-2003, 19:49
NAG komt toch uit oost toch?
voor de rest ken ik thc(tuindorp husther klik ofzo)
Origineel gepost door ZweRveR
ik ken al die schooiertjes uit oost..
Ze kunne wel rappen als je het wil hebbe over hoe ze t doen..
In t gebrekkig, nit correct, asociaal, beledigd nederlands...
Verder vind ik ze ook wel strak..
Ik ken Nasser, Mo --
Dat is GEEN NAG ...Nag komt uit Utrecht tog??
Je hebt ENERGY uit Oost en THC uit Noord..
En nog een paar uit Oost.. die hebbe nog geen naam...
:zwaai:
Zwerver, hoeveel maroc-band zijn er eigenlijk in Amsterdam. BEn jij in staat om daar een schatting van te maken?
mizz_platina
20-08-2003, 15:52
:hoera:jaaaaaaaah eindelijk iemand die ze kent en thc ze zijn echt goed en neem je mee naar een paradijs voor jou en mij. is prachtig
ik heb een vraagje zijn ik weet wel dat er marokanen in zingen maar zijn ze allemaal marokanen? eeh hoop dat je wat over hun kan vertellen alvast bedankt of iemand die ze kennen meschien?
doei doei:zwaai::zwaai:
groeten een vraagende mizz
:confused: :confused:
salam a cheba sana ik wou segge dat ik ook uit oost kom en dat die jongens die jij bedoeld ik als jongere jong uit de buurt ben mee opgegroeid ze zijn nog goeie kenisse van me ook nog dus als je liedjes wil of wat dan ook dan stuur ik hoeveel je wilt oe safi
wagga besalamaa
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.