Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Doet liefde dan zo'n pijn!!!

Pagina's : [1] 2 3

Samiralover15
10-05-2003, 23:27

Salaam allemaal, Ik was verliefd op een jongen maar nog steeds denk ik aan hem ik ga kapot van binnen ik ben me zelf niet meer..Ik haat mijn leven ik haat alles het liefst wil ik alleen liggen in me bed... Ik heb nog nooit zoveel om een jongen gegeven ik ga er echt helemaal kapot van.... Ik wist nooit dat het zo veel pijn doet......... Ik weet niks meer ik wil weer genieten van mijn leven en ik wil weer normaal doen tegen iedereen , maar het lukt niet ik haat mijn leven ik weet niet wat ik moet doen weet iemand raad voor me????? :confused: :( :confused: :(

miss_mariam17
10-05-2003, 23:30
Origineel gepost door Samiralover15 Salaam allemaal, Ik was verliefd op een jongen maar nog steeds denk ik aan hem ik ga kapot van binnen ik ben me zelf niet meer..Ik haat mijn leven ik haat alles het liefst wil ik alleen liggen in me bed... Ik heb nog nooit zoveel om een jongen gegeven ik ga er echt helemaal kapot van.... Ik wist nooit dat het zo veel pijn doet......... Ik weet niks meer ik wil weer genieten van mijn leven en ik wil weer normaal doen tegen iedereen , maar het lukt niet ik haat mijn leven ik weet niet wat ik moet doen weet iemand raad voor me????? :confused: :( :confused: :( geen vriendjes is het beste het is tenslotte niet voor niks haram

kelk
10-05-2003, 23:32
heb ik ook gehad, je hebt nergens zin in en je doet tegen iedereen raar. ik kon hem ook niet uit me hoofd zetten en nou een tijdje later is gamdoelila alles weer goed gekomen veeel sterkte ermee kelk

Samiralover15
10-05-2003, 23:36
Dank je wel

kelk
10-05-2003, 23:37

graag gedaan schatje

Samiralover15
10-05-2003, 23:40
Maar hoe ben jij hem vergeten ??????

Classy.Lady
10-05-2003, 23:44
Ik heb dat ook gekend..Om gek van te worden..Vooral als je weet dat het ze3ma "dit keer speciaal"is/was... Maar meid..Laat ik je een ding zeggen.. Tijd is hierbij jou genezende medicijn..Hoe stom het ook wel niet klinkt.. Ik ga niet komen met het is haram allemaal etc etc. Want dat zul je zelf ook weten en de gevolgen ondervind je zelf nu... Probeer niet alleen te zijn..Ga leuke gezellige dingen doen met je vriendinnen..Gooi uitdagende dingen in je leven om zo er vanaf te komen.. Vul je tijd met iets nuttigs..Ga koran lezen..Wat Islam. Boekjes.. Vooral s'avonds als je alleen bent en voor het slapen wil dit weleens helpen.. Voor je het weet..ben je er weer over...;) Veel liefs, Je zuster Sadgirl2003

Samiralover15
11-05-2003, 20:12
Danke je wel sad girl je bent een schat

Classy.Lady
11-05-2003, 22:19
Jij ook meid..;) Gewoon lekker doorzetten... Na verloop van tijd zul je echt verbaasd van jezelf op gaan kijken dat je om zo een persoon ooit heb kunnen geven... Gooi die gas erin en Go for it!!

Na3aaM
12-05-2003, 01:33
nogMaaals...leer een lange soraat...heb je tenminste nog wat 7asanaat..mee..wat het ook wordt...

yasminne
12-05-2003, 09:16
Wil je zeggen dat een meid van 16 geen gevoelens heeft, wella??? Ik zeg niet dat het goed is of wat dan ook, maar laat dat meid het hoort er allemaal bij. En samira voordat je het weet ben je die gozer allang vergeten, hou je niet bezig met hem. Je gaat merken dat het alleen kalverliefde is!

bent_al_hoceima
12-05-2003, 13:35
salem meisje ik begrijp wat je bedoelt aangezien ik hetzelfde meemaak nu maar zoals iedereen hier zegt tijd is het beste medicijn nu en door dit alles ben ik ook heel erg bezig met mijn geloof en dat helpt ook heel erg succes en echt geloof me meid het komt goed je pijn gaat op een gegeven moment echt slijten. beslama

Samiralover15
12-05-2003, 15:59
Dank jullie wel

Oujda1
13-05-2003, 14:24
Origineel gepost door Samiralover15 Salaam allemaal, Ik was verliefd op een jongen maar nog steeds denk ik aan hem ik ga kapot van binnen ik ben me zelf niet meer..Ik haat mijn leven ik haat alles het liefst wil ik alleen liggen in me bed... Ik heb nog nooit zoveel om een jongen gegeven ik ga er echt helemaal kapot van.... Ik wist nooit dat het zo veel pijn doet......... Ik weet niks meer ik wil weer genieten van mijn leven en ik wil weer normaal doen tegen iedereen , maar het lukt niet ik haat mijn leven ik weet niet wat ik moet doen weet iemand raad voor me????? :confused: :( :confused: :( het zou tot een fijn doel leiden als je maar op de perfect man verliefd bent Hij heet trouwens mohammed ( salla Allahoe 3alaihi wa salam) jij verdient niet alleen maar het Pardijs maar de ferdaus zuster neem de juist pad en vrees Je Heer !

Samiralover15
13-05-2003, 16:29

Dank je wel, maar het lukt me niet wat ik heb dat al gebrobeerd het lukt echt niet. Ik zeg dan een van ja ik ga hem vergeten en dan de volgende dag blijft hij me aankijken of hij lacht naar me en dan krijg ik weer de vlinders in me buik...

Pagina's : [1] 2 3