Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie wil een Berbers trouw-of verlovingsfeest?

AgadirGirl
06-03-2006, 10:44

Hi, Neem dan snel een kijkje op onze website: www.amazighbruidjes.nl Er is genoeg keus voor een Soussia, Shel7a of Riffia, maar ook als je Darija spreekt ben je van harte welkom:goedzo: Lees en stuur een mail als je meer info wilt. Tot horens!

Tourya
06-03-2006, 10:48
leuk joh!!

AgadirGirl
06-03-2006, 13:12
leuk joh!! Thanx meid:)

AgadirGirl
06-03-2006, 13:32
Hi, Neem dan snel een kijkje op onze website: www.amazighbruidjes.nl Er is genoeg keus voor een Soussia, Shel7a of Riffia, maar ook als je Darija spreekt ben je van harte welkom:goedzo: Lees en stuur een mail als je meer info wilt. Tot horens! Hallo meiden, Ik ben een "negaffa" met een heel aparte stijl:goedzo: We kleden dus een bruid en verzorgen haar feest op met Berberse assecoires, wat heel erg leuk is. Jullie kennen allemaal wel "lebsa soussia"; die hebben we dus in meerdere stijlen:banana: Het feest kan beginnen:banana:

mirjam777
06-03-2006, 13:41

:goedzo: :goedzo: :goedzo: :D

rif_toppertje
06-03-2006, 13:53
heb je ook foto's van rif bruidjes :D

AgadirGirl
06-03-2006, 19:29
heb je ook foto's van rif bruidjes :D Hoi, Die heb ik niet op de site, maar meestal hebben Rif bruidjes die ik verzorgd heb, Souss kleding aan met een aantal accesoires uit de Rif, maar uit de Rif zijn er niet zoveel sieraden, trouwens Rif en Souss, we zijn allemaal hetzelfde:) Berbers is Berbers:goedzo: We mixen ook veel, dus Souss stijl met Rif stijl of Shel7a met Rif of Kabyle met Souss etc.etc. Dus er is genoeg keus:) Maar goed, wat ik wel duidelijk wil maken is, dat wij ALLEEN Soussia, Riffia of Shel7a doen; dus geen jurken wat de "normale" Negaffa's doen. Wij worden meestal ingehuurd, als het bruidje naast haar "Arabische jurken en takshitas", ook een Berberse stijl wil;meestal hebben Negaffa's deze niet in huis; wij hebben z'on 15 verschillende Berberstijlen en verschillende sieraden, dus er is genoeg keus. Wij kleden het bruidje en bruidegom, begeleiden hun, verzorgen een echte Berberse sfeer (Rif, Souss, Shel7a of mix); geheid een hele aparte ervaring en veel plezier:goedzo: Onze favoriete opdrachten is meestal de hennadag of het verlovingsfeest, omdat het feest dan ook helemaal in een Berberse sfeer is:banana: Ik raad jullie aan om de website goed door te lezen,dan begrijpen jullie ook wat ik bedoel. Groetjes