Bekijk originele versie : Haren knippen..
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
latifa_soussia
06-03-2006, 10:00
Hoe vaak knippen jullie je haar? Sinds ik een hoofddoek draag kan ik er niet tegen als het lang wordt, dus wil ik het zo kort mogelijk hebben (bespaart me ook shampoo)...Houden jullie het bij, dus bijv om de maand, mijn laatste keer was in Marokko en die troet had hem te kort geknipt....:maf: En nu ben ik het weer van plan het te knippen...:o
Zou kaal scheren niet beter en makkelijker zijn met die hoofdoek.:moe:
Ik heb mn haren tot boven mijn kont in laagjes....
het douchen is erg irritant :moe: maar het ziet er wel goed uit:goedzo:
Ik knip regelmatig de dooie punten zelf en 1 keer in de zoveel tijd ga ik langs de kapper...
Mijn man vind kort haar bij een vrouw afschuwelijk dus doe ik het hem maar niet aan:o
Mfelsa_nr1
06-03-2006, 10:02
Ik knip het elke 2 a 3 maanden. Ik heb het kort. heb Chinees haar en doe er niets mee.
Zal even een foto plaatsen.
Nee volgens mij niet,:jammer:
Dan zouden we elke keer dat we in de spiegel keken schrikken van ons zelf.:hihi:
oemtarik
06-03-2006, 10:08
ik ga ook regelmatig naar de kapper
ik heb mijn haar best kort, en wil het nu dus nog korter knippen dat het net achter mijn oren kan
latifa_soussia
06-03-2006, 10:08
Zou kaal scheren niet beter en makkelijker zijn met die hoofdoek.:moe:
:lol:
Heerlijk en tot die tijd ik een man heb gevonden is het al aangegroeid...:moe:
Mijn haar is lang in een V vorm en komt tot de helft van mijn rug. Knip het wel altijd bij.
latifa_soussia
06-03-2006, 10:10
Mijn man vind kort haar bij een vrouw afschuwelijk dus doe ik het hem maar niet aan:o
Zo tbarkellah...:o
Ik kan er niet tegen, ik heb krullend haar en aangezien ik de enige ben die het ziet knip ik die handel maar lekker kort...:ego:
latifa_soussia
06-03-2006, 10:10
ik ga ook regelmatig naar de kapper
ik heb mijn haar best kort, en wil het nu dus nog korter knippen dat het net achter mijn oren kan
Ja, ik ook dat je er net een staartje van kan maken...:o
latifa_soussia
06-03-2006, 10:12
Mijn haar is lang in een V vorm en komt tot de helft van mijn rug. Knip het wel altijd bij.
Ik heb mn haar ook in laagjes laten knippen in Marokko, nooit meer die troet heeft het veelste kort voor me geknipt omdat mn haar snel inkrult....:moe:
latifa_soussia
06-03-2006, 10:17
Ik vind kort haar niet mooi.
Ik ben een keer beetgenomen door die kapsters in Marokko, had erg lang haar en nu groeit het niet echt meer. Het is tot net over mijn schouders. Kan er niet tegen! Heb een kapperstrauma :(
Hier nog een, dit doet me denken aan een paar jaar terug toen ik naar een bruiloft zou gaan, ik was bij een vriendin thuis die een illie had geregeld voor ons haar, het waren er twee en ze waren allebei met mijn onhandelbaar haar bezig..:moe:
Dus ik zal vol znoen en toen zei er een:" endir lek pony(een franse woord daarvoor) ik dacht bij mezelf, zorg er nou maar voor dat ik mn haar wordt zoals ik wil, gerlek pony, zware LEF...:hihi:
Mozhima1
06-03-2006, 10:18
Ik heb lang krullend haar en ga 1 x in de 6 weken ongeveer naar een kapper om dooie puntjes te knippen.
Draag ook een hoofddoek in het dagelijks leven en dan heb ik mijn haar in een knot gewoon.
C-A-S-A-W-I
06-03-2006, 10:19
Wat moet ik van jou walgen zeg, hoezo 'mijn man vindt kort haar bij een vrouw afschuwlijk, dus doe ik het hem maar niet aan' ?.....
Je bent in mijn optiek feitelijk een zwakke, domme & afhankelijke vrouw....(voor zover je die predikaat verdiend)...die de slaafje van haar man speelt, zo hebben je ouders dat vast geleerd te doen...:lekkerpuh
Zonder inzicht in je privé leven, kan ik al uit je betoog opmaken dat je een trieste huwelijk met één of andere Hassan of Achmed hebt, gezien het feit dat je weinig van acceptatie afweet......
Fuck je man, als hij van je houdt dan accepteert hij toch hoe je karaktergewijs bent, niet hoe je haar zit ? :confused: ....maar het is allemaal héél begrijpelijk van typetjes als jij, die ergens rond hun 9e worden uitgehuwelijkd met een schapenherder in de bergen.....
Véél geluk dame....:goedzo:
latifa_soussia
06-03-2006, 10:20
Wat moet ik van jou walgen zeg, hoezo 'mijn man vindt kort haar bij een vrouw afschuwlijk, dus doe ik het hem maar niet aan' ?.....
Je bent in mijn optiek feitelijk een zwakke, domme & afhankelijke vrouw....(voor zover je die predikaat verdiend)...die de slaafje van haar man speelt, zo hebben je ouders dat vast geleerd te doen...:lekkerpuh
Zonder inzicht in je privé leven, kan ik al uit je betoog opmaken dat je een trieste huwelijk met één of andere Hassan of Achmed hebt, gezien het feit dat je weinig van acceptatie afweet......
Fuck je man, als hij van je houdt dan accepteert hij toch hoe je karaktergewijs bent, niet hoe je haar zit ? :confused: ....maar het is allemaal héél begrijpelijk van typetjes als jij, die ergens rond hun 9e worden uitgehuwelijkd met een schapenherder in de bergen.....
Véél geluk dame....:goedzo:
:wow:
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.