Bekijk originele versie : Geurtje...!
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
latifa_soussia
06-03-2006, 09:20
Ik weet dat er al een keer een topic hierover is geopend, alleen kan ik hem niet meer vinden....:o
Ik koop bijna altijd de verkeerde luchtjes...:moe: Ik ben nu weer op zoek naar een lekkere, frisse, luchtige geurtje, alleen weet ik niet precies welke dat zijn....:maf:
Als ik bij de Douglas naar binnen ga, weet ik niet waar ik moet beginnen en wordt ik :maf2: .
Dus dames vertel mij welke lekkere geurtje een must is, geen sterke AJB!
Deze heb ik nu of gehad:
Burberry red*Stink stink*
Lacoste Touche of a pink *Die gebruik ik nu erg lekker*
Wish*Poeh, die was echt sterk*
Dolce&Gabanna Light blue*Elke Marokkaan ruikt er naar*
Hugo boss*Best lekker, maar ook sterk*
Jean paul Gaultier*Sterk maar wel lekker* :moe:
Vertel me nu welke geurtje ik moet hebben..:D
TheMansion
06-03-2006, 09:24
Envy me van Gucci is lekker zoet en fris, echt een zomer geurtje
en Cinema van Yves Saint Laurent. Ik vind dit geurtje, vrouwelijk en heel charmant ruiken hahha... ja een beetje rare uitleg, maar zo vindt ik het
latifa_soussia
06-03-2006, 09:27
Envy me van Gucci is lekker zoet en fris, echt een zomer geurtje
en Cinema van Yves Saint Laurent. Ik vind dit geurtje, vrouwelijk en heel charmant ruiken hahha... ja een beetje rare uitleg, maar zo vindt ik het
De eerste ken ik wel ja, de geurtjes van Gucci zijn meestal erg lekker.
De tweede noteer ik effe...:D
bunty_aur_bably
06-03-2006, 09:28
Wat ik gebruik en heerlijk vind is Channel Chance.
Probeer het een keer uit ik gebruik hem nu al 3 jaar, en iedereen kent me ook echt alleen van die geur.
TheMansion
06-03-2006, 09:31
De eerste ken ik wel ja, de geurtjes van Gucci zijn meestal erg lekker.
De tweede noteer ik effe...:D
laat ff weten wat je er van vond:goedzo:
latifa_soussia
Wat ik gebruik en heerlijk vind is Channel Chance.
Probeer het een keer uit ik gebruik hem nu al 3 jaar, en iedereen kent me ook echt alleen van die geur.
Als een flesje bijna op is, ben ik dat geurtje dan ook meestal zat, heb nog nooit twee keer een zelfde geurtje gekocht.
Genoteerd!! :D
latifa_soussia
laat ff weten wat je er van vond:goedzo:
Zal ik zeker doen....:D
Ik houd van lichte subtiele frisse geurtjes...
Soms lopen mensen langs die je een half uur achter laten in een wolk van parfum...Volgens mij gebruiken ze een flesje parfum als douche:maf2: ...en dan is het ook nog eens een hele sterke geur:maf:
Als een flesje bijna op is, ben ik dat geurtje dan ook meestal zat, heb nog nooit twee keer een zelfde geurtje gekocht.
Genoteerd!! :D
Ook nooit twee keer dezelfde gehad?
Op mijn bruiloft heb ik 4 keer dezelfde geurtje gekregen als cadeau:moe: namelijk J'adore van Christiane Dior...
Na 1 klein flesje ben ik er al op uitgekeken:moe:
Ik heb amor amor op vandaag:o
latifa_soussia
06-03-2006, 09:35
Ik houd van lichte subtiele frisse geurtjes...
Soms lopen mensen langs die je een half uur achter laten in een wolk van parfum...Volgens mij gebruiken ze een flesje parfum als douche:maf2: ...en dan is het ook nog eens een hele sterke geur:maf:
Me 2 noem er is een paar uit jou collectie...:D
Jaa vreselijk is dat, ik heb zo'n buurvrouw, als je bij haar naar binnen gaat, moet je al je kleren meteen in de was gooien en hopen dat ie er fris weer uit komt....:maf:
latifa_soussia
06-03-2006, 09:36
Ook nooit twee keer dezelfde gehad?
Op mijn bruiloft heb ik 4 keer dezelfde geurtje gekregen als cadeau:moe: namelijk J'adore van Christiane Dior...
Na 1 klein flesje ben ik er al op uitgekeken:moe:
Nee, ik ontvang nooit cadeaus maar geef ze wel weg...:moe:
Liever 4 zelfde geurtjes, dan 4 dezelfde vazen....:hihi:
latifa_soussia
06-03-2006, 09:37
Ik heb amor amor op vandaag:o
Die doet me aan een Nlse oud collega denken....:moe:
Die doet me aan een Nlse oud collega denken....:moe:
Hij is hieeerlijk! Heb de hele winter die nieuwe van GP Gaultier gebruikt:D Wat ik meestal voor de zomer haal, is Flower by Kenzo, je hebt hem nu ook in de sterkere versie, met een zwarte Japanse bloem uitvoering.
Me 2 noem er is een paar uit jou collectie...:D
Jaa vreselijk is dat, ik heb zo'n buurvrouw, als je bij haar naar binnen gaat, moet je al je kleren meteen in de was gooien en hopen dat ie er fris weer uit komt....:maf:
Noa is lekker!:goedzo:
Hugo Boss Intense is lekker zwoel... :stout:
Paco Rabanne ultraviolet is een heerlijk fris zomergeurtje:goedzo: (heb m al wel heel lang:o )
Pleasures van Estee Lauder is ook een heerlijk fris geurtje...
Verder heb ik ook een collectie sterke of te zoete geuren die ik nauwelijks gebruik...:moe:
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.