Salah_al_Din
06-03-2006, 00:48
The man who stare at goats, Dit boek lees ik nu, wat daar in staat laat je gruwelen tot in de diepste contreien van je ziel!!! Allah hu akbar, dat wat het amerikaanse leger doet in Iraq en dat wat wij weten is nog niets...alles wordt alleen maar erger en erger. Ik zal wat zaken vertellen die in het boek genoemd worden. * een Brit van Jamaicaanse (moslim) afkomst is op vakantie in Pakistan, wordt ipv naar Islamabad te rijden naar afganistan gebracht. Wordt door de Taliban opgesloten. Oorlog breekt uit, Rode kruis bezoekt hem, britse ambassade zoekt hem op, maar de AQmerikanen brengen hem naar Guantanomo Bay. Hij verblijft daar 2 jaar en verteld dit (vertaald uit het engels) Prostutuees werden vanuit de VS overgevlogen-Hij wist niet of dit alleen maar was om hun menstruatie bloed in de gezichten van de meer gelovige gevangenen te smeren. Of ook voor hun diensten aan de soldaten.....'Een van de twee Britse gevangenen" vroeg of Hij een van die vrouwen mocht waarop de bewaker antwoorde"Nee, nee, nee. De prostutuees zijn voor die gevangenen die hen NIET willen." " Dus wat deden de prostutuees met de gevangenen" "Gewoon rotzooien met hun genitalien" "Zich uitkleden in hun bijzijn. Hun borsten in hun gezichten wrijven." Niet iedereen die uit de ondervraging kwam wilde er later over praten, ze waren stil voor een aantal dagen en huilden. In het hele boek worden vreemde zaken beschreven, zaken die de occulte kant van het amerikaanse leger beschreven. Hoe ze dmv een soort hypnose een geit trachtten te doden. Hoe ze keiharde muziek en lichtflitsen richten op een container met gevangenen voor meer dan 24 uur achter elkaar. Maar ook hoe ze gevangenen die hen iriteerde muziek lieten luisteren met een normaal volume. Dat de beelden van Abu Ghraib waarschijnelijk express gemaakt zijn om de moslim wereld te alten schokken, dat ze naar buiten MOESTEN komen, om zo moslim mannen te ontmoedigen om te vechten...om ze bang te makne om in de handen van de VS soldaten te komen. Over foto's die de auteur toegestuurd kreeg met een gevangende die zo schreeude dat het leek dat hij lachte. Over een balletje met prikkels dat leek op speelgoed waarme gemarteld werd. Over een instructeur van het leger die op een occulte wijze de auteur ontzettend bang maakte en en paar meter achteruit smeed zonder hem aan te raken (jins???) Ik ben nog bezig dit boek te lezen...maar mij wordt langzaam duidelijk hoe de dadjaal straks al zijn magische truucs gaat uithalen (met de toestemming van Allah) in het boek wordt gesproken van een generaal die verklaart tegen over de auteur dat hij wolken uiteen kan laten vallen. Ik vindt dit boek echt een aanrader. De auteur over zeer sirieuse zaken maar het boek geeft er een comische noot aan wat het erg leesbaar maakt. Jon Ronson lees en huiver.....