Bekijk originele versie : Vlees
praatgraag
10-05-2003, 22:11
Wie durft er nog vlees te eten? Na de ontknopping in de mond- en klauwzeer, de gekkenkoeienziekte en de vogelpest. Wie voorspelt de volgende epidemie? Ik durf echt geen vlees meer te eten. Het is te ziek voor woorden als je ziet wat al die dieren te eten krijgen. Wie is het met mij eens. Wie denkt dat ik ongelijk heb. Laat het me weten
superwomen
10-05-2003, 22:26
Ik ben het wel met je eens,maar ik moet toch een stukje vlees. :giechel: :giechel:
Origineel gepost door praatgraag
Wie durft er nog vlees te eten? Na de ontknopping in de mond- en klauwzeer, de gekkenkoeienziekte en de vogelpest. Wie voorspelt de volgende epidemie? Ik durf echt geen vlees meer te eten. Het is te ziek voor woorden als je ziet wat al die dieren te eten krijgen. Wie is het met mij eens. Wie denkt dat ik ongelijk heb. Laat het me weten
Nee hoor ik begrijp je zeker! Ik denk nu ook bij iedere hap na over wat voor vlees het is. Het maakt vlees eten er inderdaad niet smakelijker op. :auw2: :auw2:
Ja in Marokko heb je dit soort viezigheid niet zo snel.
Omdat hier in Nederland die kippetjes allemaal flink doorgefokt worden. Ik heb ooit een programma gezien daarin waren 2 twee verschillende kippen vergeleken. Dus 1 uit een legbatterij/fokboerderij en een vrije kip die altijd rond gelopen heeft op de boerderie.. Anyway bleek de kip uit de batterij geen karakter te hebben en verbazingwekend genoeg alleen maar gefocused te zijn op het eten van graan om zo snel mogelijk rijp voor de slachterij te zijn. Terwijl daarentegen die vrije kip een veel gezonder gewicht had En een gezondere bouw. En de vrije kip had ook nog eens meer energie om rond te banjeren.
Jeblia_Tetouania
10-05-2003, 22:49
Origineel gepost door praatgraag
uhum mensenvlees is toch niets mis mee??:rolleyes:
Origineel gepost door tetouania_2004
uhum mensenvlees is toch niets mis mee??:rolleyes:
tsjeeeeyh gek wijf
Jeblia_Tetouania
10-05-2003, 23:06
Origineel gepost door smartie
tsjeeeeyh gek wijf
Nadia is de naam en nee ben geen gek wijf was ghir reactie zelf eet ik het niet hoor:D
praatgraag
10-05-2003, 23:59
Geukkig maar dat er mensen zijn die goed nadenken over wat ze eten :)
sabria2000
11-05-2003, 12:53
ja tuurlijk sta ik er bij stil wat ik eet ik wil nog geen einde maken aan mijn leven als ik weet dat iets ziek is of soooooooow maar in ieder geval je moet vlees binnen krijg dan houd ik het bij vis is toch ook vlees
Missynajat
13-05-2003, 13:49
' Bismilah' en consumeer
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.