Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hafla Anissa

Pagina's : [1] 2

samrat
05-03-2006, 21:29

Hoi dames, Ik heb een vraagje weten jullie misschien waar ik nog die hafla kan nog zien! De presentrise had twee sites genoemd maar ik kon het niet verstaan!! Plz. wie kan me helpen, trouwens het was een geslaagde feest, ik heb kunnen genieten Groetjess Samra

Chouaffa...
05-03-2006, 22:26
Hoi dames, Ik heb een vraagje weten jullie misschien waar ik nog die hafla kan nog zien! De presentrise had twee sites genoemd maar ik kon het niet verstaan!! Plz. wie kan me helpen, trouwens het was een geslaagde feest, ik heb kunnen genieten Groetjess Samra Oh is het echt te zien hier op internet wil ik ook wel zien hoe ik liep op die catwalk :hihi: Het was idd echt een supertopfeest vooral het einde met Jedwane was gezellig

noumidia1980
05-03-2006, 22:37
Welke was jij?

Chouaffa...
05-03-2006, 22:38
Welke was jij? Geef me eerst je mening over hoe je het vond dan zeg ik je wel wie ik was;)

Bella_Mafia
05-03-2006, 22:39

http://www.marmoucha.nl/ http://www.fabchannel.com/ denk ik

noumidia1980
05-03-2006, 22:40
De modeshow vond ik wel leuk, maar de jurken van 3 weken geleden in de mozaiek in amsterdam vond ik veel mooier!

Chouaffa...
05-03-2006, 22:43
De modeshow vond ik wel leuk, maar de jurken van 3 weken geleden in de mozaiek in amsterdam vond ik veel mooier! Dat waren dezelfde meid Alleen waren er vandaag wat meer jurken bij ;)

Bella_Mafia
05-03-2006, 22:48
Vond de modeshow wel mooi, leuke jurken! en mooie meiden .. (de meeste toch)

noumidia1980
05-03-2006, 22:49
Ja klopt er waren inderdaad dit keer meer jurken en ik zag wel een paar bekende exemplaren. Maar welke was jij? Ik vond wel dat jullie goed konden lopen,wel een beetje kapsones maar dat hoort dr bij toch?

Chouaffa...
05-03-2006, 22:54
Ja klopt er waren inderdaad dit keer meer jurken en ik zag wel een paar bekende exemplaren. Maar welke was jij? Ik vond wel dat jullie goed konden lopen,wel een beetje kapsones maar dat hoort dr bij toch? Ja soms als we dat als opdracht hebben gekregen Maar het ligt echt aan het publiek zoals vandaag er waren weer van die wijfen die overdreven hard de kleding gingen afkraken en op een gegeven moment aan de jurken gingen trekken Het liefst had ik haar een stomp in dr bolle gezicht gegeven :moe: maar ja wou mezelf niet verlagen tot haar niveau Ik begrijp het best als je dingen niet mooi vind ik zelf vind sommige jurken ook niet mooi tuurlijk mag je een mening hebben Maar de manier waarop sommige meiden hun mening uiten is echt jammer En als je dit soort publiek hebt die alleen afkraken en zielig doen dan kan je verw8ten dat wij ook niet lief en vriendelijk terug kijken Maar dat was alleen vandaag het geval want bij vele shows hebben we leuk publiek gehad :jammer:

Chouaffa...
05-03-2006, 22:55
Ja klopt er waren inderdaad dit keer meer jurken en ik zag wel een paar bekende exemplaren. Maar welke was jij? Ik vond wel dat jullie goed konden lopen,wel een beetje kapsones maar dat hoort dr bij toch? Ik had een grijze jelleba en een turqoise met bruin op het einde satijnen stof;)

noumidia1980
05-03-2006, 23:10
Ik heb niet gezien dat er meiden waren die gingen trekken aan de jurken, maar dat is inderdaad triest! Als iemand een show loopt ga je toch niet aan de kleding trekken!

Chouaffa...
05-03-2006, 23:14
Ik heb niet gezien dat er meiden waren die gingen trekken aan de jurken, maar dat is inderdaad triest! Als iemand een show loopt ga je toch niet aan de kleding trekken! Ja echt triest we moesten er echt om lachen achteraf want die meiden waren gewoon zo zielig bezig en het waren niet eens jonge meiden het waren oude grieten maar verder was het wel supergezellig vooral met Jedwane

maryam87
05-03-2006, 23:22
Ja echt triest we moesten er echt om lachen achteraf want die meiden waren gewoon zo zielig bezig en het waren niet eens jonge meiden het waren oude grieten maar verder was het wel supergezellig vooral met Jedwane je valt in de herhaling :moe: :hihi:

Chouaffa...
05-03-2006, 23:26

je valt in de herhaling :moe: :hihi: Nogmaals ik vond het echt supergezellig toen Jedwane kwam:D

Pagina's : [1] 2