Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Als meisje de hand vragen van een jongen!!!

BentDagilia
10-05-2003, 21:16

Dat is nou het toppunt van emancipatie als dat voorkomt :stout: Gaat zo een meisje met suiker en haar moeder naar de familie van de jongen om zijn hand te vragen... haha Gekkehuis :maf: Kennen jullie iemand wie dit heeft gedaan en zouden de meiden bereid zijn omdat te doen??? :rolleyes: Thalla! :zwaai:

minous21
10-05-2003, 21:17
Lijkt me lachen, nee ik ken niemand die dat heeft gedaan of gaat doen! maar het is wel toppunt van emancipatie.......en dan ook een bruidschat betalen (als vrouw) en claimen dat de man maagd is...:hihi:...

MocroPrinsesje
10-05-2003, 21:18
Hahahahahah zeker GekkeHuis!!!:hihi:

naisha
10-05-2003, 21:19
hahaha maar die is wel goed gelijke rechten toch of niet :lol:

myriam22
10-05-2003, 21:19

wili, say what???? :schok: een meisje die de hand van een jongen gaat vragen??? En wĂȘlke ouders gaan er dan met zo'n meisje mee???? Heb ik nog nooit gehoord... Word dit dan wel gedaan soms? Amai, dan is het net of de ouders van het meisje van haar af willen... geef mij maar de tradidionele manier= JONGEN VRAAGT MEISJE!!!!! :zwaai:

BentDagilia
10-05-2003, 21:22
ja haha ik ken niemand weet je maar lijkt me wel lachen man :giechel: Maar mij bevalt het ook zoals het is dat een jongen je hand komt vragen , die draries hebben het wel moeilijk denk ik :traan1:

Najib26
10-05-2003, 21:22
Het gebeurde honderden jaren geleden al. Khadija vond de profeet Mohammed (vzmh) een masshallah en eerlijke man. Dus stuurde ze iemand naar hem om te zeggen dat ze interesse had om met hem te trouwen.

Najib26
10-05-2003, 21:23
Origineel gepost door MocroPrinsesje Hahahahahah zeker GekkeHuis!!!:hihi: Even offtopic. Wat is dat poppetje op jouw avatar aan het doen? Zittend slapen? :confused:

BentDagilia
10-05-2003, 21:24
ja ze stuurde iemand je zegt het goed. wij hebben het nu over meisjes die echt met suiker en al naar dat huis gaan kortom precies doen wat een jongen eigenlijk hoort te doen... ;)

Meryam20
10-05-2003, 21:30
Ik heb het nog nooit gezien dat iemand het gedaan heeft maar ik ken genoeg meisjes die het wel zouden doen als het kon!!!! :rolleyes: Lijkt me laag, beetje eer aan jezelf is wel op zijn plaats!!!!

superwomen
10-05-2003, 21:34
Ik ken wel een meisje dat met een jongen wilde gaan trouwen.Dus ze had met haar ouders der over gepraat en die gingen naar zijn ouders om er over te praten.Maar of ze suiker mee hadden genomen ik betwijfel het. :giechel: :zwaai:

BentDagilia
10-05-2003, 22:00
Meryam zoiets is niet laag... ik bedoel eigenlijk is er niets mis mee alleen kunnen we het ons niet voorstellen :D

Meryam20
10-05-2003, 22:05
Ja ok, het zou wel moeten kunnen ivm gelijke rechten voor de man als de vrouw zerma maar dat zou je alles het zelfde moeten kunnen claimen!!! Maagdelijkheid, huishouden, sadak ect. Ik moet er niet aandenken dat je een jongen te huwelijk gaat vragen dat hij je kan weigeren!!! Sta je daar met je ouders om je heen!!! :( Nee hoor ZIJ mogen van mijn blijven komen :D

BentDagilia
10-05-2003, 22:09
hahaha en zij mogen ook de schandes blijven ontvangen ;)

Meryam20
10-05-2003, 22:10

Origineel gepost door Bent Dagilia hahaha en zij mogen ook de schandes blijven ontvangen ;) Hahahahahaha jij begrijpt me meid!!!! :D