Bekijk originele versie : DECORATEUR in BELGIE
moslim_younes
05-03-2006, 20:16
Salaam aleykoum iedereen
Wie kent er verschillende decorateurs in België en liefst in de omgeving Antwerpen...?
Als je antwoord hebt gekregen...dan wil ik het ook weten. Ik ben namelijk ook op zoek.
shoekran
moslim_younes
05-03-2006, 20:27
Als je antwoord hebt gekregen...dan wil ik het ook weten. Ik ben namelijk ook op zoek.
shoekran
Ik ben zelf decorateur maar ik wil weten of er veel concurentie is :)
Ik ben zelf decorateur maar ik wil weten of er veel concurentie is :)
Salaam Younes,
Er zijn wel wat decorateurs in a'pen, ik zou zeggen onderscheid je van de rest want ze hebben zowat allemaal dezelfde stijl :-)
Je hebt:
Fatima Moeskroen( vind ik persoonlijk de beste maar wel prijzig)
Traiteur Royal doet ook decoratie
Decoratie Farah
Decoratie van A'pen noord (weet naam niet meer, haar dochter doet ook camera, ze heet nadia)
Najat Mekrai
Op dit moment kan ik enkel op bovenstaande komen.
Kan jij je diensten eens voorstellen Younes....
Wa salaam
Is het echt? In Antwerpen? Ewa vertel vertel, ...
Ik wacht ongeduldig! Jouw grootste concurente is Hedda (heeft restaurant La Menara), denk ik. Zij heeft veel succes!
Dina21
Kun je me een telefoonnummer van die Fatima Moeskroen geven aub? Waar woont ze?
groetjes
Is het echt? In Antwerpen? Ewa vertel vertel, ...
Ik wacht ongeduldig! Jouw grootste concurente is Hedda (heeft restaurant La Menara), denk ik. Zij heeft veel succes!
Hedda vind ik eerlijk gezegd niet zo super, ze is wel ok :)
Fristi --> nr van Fatima Moeskroen 0479692203
Persoonlijk vind ik Hedda gierig! Drie kleine broodjes voor een tafel met twaalf personen? Veel te weinig altijd, maar toch heeft ze succes in Antwerpen vooral bij de Iker3ieën (mensen van Nador).
Groetjes
Persoonlijk vind ik Hedda gierig! Drie kleine broodjes voor een tafel met twaalf personen? Veel te weinig altijd, maar toch heeft ze succes in Antwerpen vooral bij de Iker3ieën (mensen van Nador).
Groetjes
ja dat klopt, ze is niet enkel gierig met het brood, ook de rest van het eten serveert ze steeds met mondjesmaat .... ik vind haar eten toch niet zo lekker, maar oit smaken verschillen.
wie heb jij als decorateur Fristi? en camera? en foto's?
nog niets, ben nog enkel informatie aan het bijeen sprokkelen. Ik wil eerst zoveel mogelijk reacties lezen en horen dan pas een keuze maken. Ik heb vandaag al geleerd dat ik zeker negaffa Najat niet moet pakken, dat Fatima Moeskroen goed is en dat een zaal in deurne 't centrum spotgoedkoop is.
Maar ik heb nog tijd, nog een jaar, ik heb zelfs nog geen datum. Maar ja, tijd vliegt snel he...
NoreJihan
05-03-2006, 22:38
Salaam Younes,
Er zijn wel wat decorateurs in a'pen, ik zou zeggen onderscheid je van de rest want ze hebben zowat allemaal dezelfde stijl :-)
Je hebt:
Fatima Moeskroen( vind ik persoonlijk de beste maar wel prijzig)
Traiteur Royal doet ook decoratie
Decoratie Farah
Decoratie van A'pen noord (weet naam niet meer, haar dochter doet ook camera, ze heet nadia)
Najat Mekrai
Op dit moment kan ik enkel op bovenstaande komen.
Kan jij je diensten eens voorstellen Younes....
Wa salaam
Hebben ze geen sites/foto's?
kan je decoratie farah vergelijken met fatima moeskroen of zijn het 2 andere stijlen
kan je decoratie farah vergelijken met fatima moeskroen of zijn het 2 andere stijlen
salaam,
Decoratiefarah heb ik nooit persoonlijk meegemaakt dus kan ik me daarover niet uitspreken...
Ik dacht dat ze zelfs hier ook een account heeft op m.nl, wie weet reageert ze zelf :) zou wel handig zijn
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.