Bekijk originele versie : onze koning heeft een kind gekregen maar weet iemand misschien hoe dat kind heet ?
marocgirl18
10-05-2003, 20:26
onze koning mohammed de 6 de heeft een kind gekregen :Iluvu: maar ik wil weten hoe het kind heet :D wie weet dat ? :zwaai:
STUDENTE2003
10-05-2003, 20:33
Origineel gepost door marocgirl18
onze koning mohammed de 6 de heeft een kind gekregen :Iluvu: maar ik wil weten hoe het kind heet :D wie weet dat ? :zwaai:
MOULAY EL HASSAN.
EN ALS HET GOED IS MOET ZIJN VROUW SELMA HET KIND HEBBEN GEBAARD!!!!!!! ;) ;) ;)
AlHoceima_Leila
10-05-2003, 20:34
soooooooooooo meid goeie morgen
hij heet moulay al hassan dus naar zijn vader vernoemd
liefs leila
marocgirl18
10-05-2003, 20:36
hey wat doe je stoer student met wie het heeft gebaard ik ben niet achterlijk en mensen en bigin normaal te doen beslamma :vingers:
so damnzzz ze bedoelde het geod hoor gestresste kip
STUDENTE2003
10-05-2003, 20:43
Origineel gepost door XTINA
so damnzzz ze bedoelde het geod hoor gestresste kip
HE MEID ;) ;) ;)
STUDENTE2003
10-05-2003, 20:49
hey wat doe je stoer student met wie het heeft gebaard ik ben niet achterlijk en mensen en bigin normaal te doen beslamma :vingers:
DOE EERST WAT AAN JE GRAMMATICA!!! :ego: :ego: :ego:
marocgirl18
10-05-2003, 21:54
hle mensen ik stel hier gewoon een vraag en jullie geven gewoon kritiek omdat jullie achter de scherm zitten daarom hebben jullie zo n grote bek zulke mensen haat ik zo erg jullie zijn zilieg als je voor me staat surf je geen leter uit te spreken :vingers:
STUDENTE2003
10-05-2003, 22:01
hle mensen ik stel hier gewoon een vraag en jullie geven gewoon kritiek omdat jullie achter de scherm zitten daarom hebben jullie zo n grote bek zulke mensen haat ik zo erg jullie zijn zilieg als je voor me staat surf je geen leter uit te spreken :vingers:
GALAK ALLAHOE MAJASHAA !!!!:jammer: :jammer:
STUDENTE2003
10-05-2003, 22:03
Origineel gepost door hahahaha
:jammer:
op straat poep je alleen maar iedereen zal medelijden met je hebben dus gewoon doorlopen met die handel :jammer:
:maf: jij stelt een vraag krijgt antwoord en jij gaat je gelijk boven iedereen hier voelen :vingers: met je domme reactie terug.
:goedzo: :goedzo: !!!!!
DonnaBella
10-05-2003, 22:15
WAAAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAAA GA DOOR MEID JIJ BENT LACHWEKKEND
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.