Bekijk originele versie : Man wel of niet bij de bevalling???
Ik ben even benieuwd hoe dat bij jullie is gegaan. Was jouw man wel of niet bij de bevalling van je kind?
Mijn man wil er wel bij zijn, maar eigenlijk liever niet als het zover is dat het kind er echt uit komt. Maar ja, ik kan het echt niet zonder hem, dus blijft hij toch wel. Als hij maar naast me is en me steunt!!!:koppel:
Hoe was dat bij jullie???
Droevige_Meid
05-03-2006, 17:34
Als ik moet bevallen later insha allah wil ik wel dat me man erbij is ja :)
Mijn man was er bij elke afspraak bij de verloskundige en de heletijd bij de bevalling.. zonder zijn steun had ik het echt niet gehaald..
anoniem20
05-03-2006, 19:03
mijn man was ook bij allebei de bevallingen en ik had ontzettend veel steun aan hem :love:
oemtarik
05-03-2006, 19:31
de mijne was bij onze beide bevallingen en de eerste was mijn zus er ook bij
ik vind wel dat de man atijd aanwezig moet zijn, dat kan hij met zijn ogen zien wat hij heeft aangericht:moe:
Aangericht hahahahha:hihi:
:haha: Ik vind het ook hoor!! En ja, echt erg om overtijd te zijn, ik word gek van het wachten!!!!
lady_tetouan
05-03-2006, 21:07
later inshallah sal ik wel mijn man bij de bevalling willen hebben
boyengirl
06-03-2006, 08:48
mijne was ook bij allebij de bevallingen
mijn man was er ook bij... je had moeten zien hoe hij er uit zag na de bevalling:maf:
bij deze moet hij er ook bij zijn !!
MarriedWoman
06-03-2006, 09:19
Mijn man was er ook bij, hij wou dat zelf ook. Ik had zijn steun ook echt nodig, zonder hem had ik het niet gered. Als hij alleen al een stap wilde verzetten begon ik al te zeggen dat hij niet weg mocht gaan :maf2:
Heb tijdens de hele bevalling in zijn handen geknepen
UndercoverAngel
06-03-2006, 09:36
Mijn man wil Insha Allah ook bij de bevalling aanwezig zijn. Ben benieuwd hoe hij het gaat ervaren! :D
.:UcA:.
Mijn man is bij beide bevallingen geweest. De eerste keer was erg aangrijpend voor hem. Hij besefte zich hoeveel zijn moeder geleden heeft. Zij is nl van dertien kinderen bevallen. De tweede keer was al beter toen wist hij precies wat hem te wachten staat. En dit keer gaat hij ook mee. Ik vind het sowieso beter als hij er is stel eens voor dat er iets met mij of het kind gebeurd dan kan hij beslissingen nemen. En hij kan ook meteen na de geboorte van het kind in het oor de geloofsbelijdenis uitspreken.
Mijn man was gedurende de hele bevalling aanwezig en heeft de navelstreng doorgeknipt, Hij gedroeg zich echt als een trotse Papa!
Bij deze bevalling wil hij er ook weer bij zijn, alleen moeten we nog ff kijken hoe we het met ons twee-jarig dochterje doen, als ze wakker is vind ik het toch te ingrijpend voor haar...
L_Berjdia
06-03-2006, 13:18
Hij heeft niets te willen, hij moet
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.