Bekijk originele versie : digitale weegschaal of een ouderwetse weegschaal!!!!
lala_alhoceima
05-03-2006, 17:04
hey meiden!
ik heb zelf een digitale weegschall maar ik begrijp er nix van op een dag kan ik wel van 65 kilo naar 63 kg wegen dat klopt niet toch??? en de weegschaal is nog nieuw ik heb die 3 dagen terug gehaald en nieuwe batterijen..... ik heb gehoort dat dat vaker is met een digitale weegschaal klopt dat??!! en hoeveel keer per week wegen jullie als je lijnt????
goodgirl
05-03-2006, 18:16
1 keer per week na het op staan en na dat ik naar de wc ben geweest
1 keer per week nadat ik mezelf heb volgepropt en vóór ik naar de wc ga :p
meid, je moet niet meerdere keren op één dag op de weegschaal gaan staan, want wat jij zegt heeft iedereen.. op één dag heb je 10 verschillende gewichten
lala_alhoceima
05-03-2006, 19:31
oh oke
ik dacht die digitale weegschaal is gek
tangouia4ever
05-03-2006, 20:31
ik heb ook een keer digitale weegschaal gekocht toen ik er op ging staan gaf hij 65 en de volgend dag 70, ik vond het vreemd dus ging ik nog een keer proberen maar elk keer gaf hij iets anders aan.
Ik heb het toen terug gebracht en heb ik de analoge gekocht.
lala_alhoceima
05-03-2006, 20:41
ja he...ik word chagerijnig als ik er naar kijk die wegschaal maakt mij nooit blij
ArAbIcAnGeL
05-03-2006, 23:47
Je moet als je je zelf weeg altijd sóchtends wegen dus als je net wakker bent en nog niet hebt gegeten gedronken. (tenminste bij moet doet ie het dan wel gewoon) Want als je je bv s cohtend weeg als je nog niet hebt ontbeten en daarna ga je jezelf na de lunch wegen dan is het anders denk aan meer eten/ drinken , kleding etc. Groetjes en xxxxmoi
lala_alhoceima
05-03-2006, 23:51
thank you girlssszzzz
ArAbIcAnGeL
07-03-2006, 21:15
maar als je die vorige dag weinig hebt gegeten, dan merk je dat ook aan je weegschaal nietwaar?
(of juist veel die avond van tevoren)
Eerlijk gezegt heb ik daar nooit op gelet:confused: misschien komt dan doordat ik me niet dagelijks weeg. Het is eigenlijk genoeg om 1 of 2 keer in de week jezelf te wegen.
groetjes en
x
x
x :kus: moi
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.