Bekijk originele versie : Wat trek je aan wanneer je ...............??alleen de meiden??
mercedias80
10-05-2003, 17:19
Meiden, stel je de volgende situatie voor: je bent een tijdje geleden een leuke jongen tegengekomen en het klikt wel en na een paar maanden wilt hij met zijn ouders en suikerspin langskomen. Wat trek je aan als je a.s. schoonoouders langskomen en je als het ware voor het eerst gaan zien.
-ik draag gewoon wat ik altijd draag, dus trendy/stylie/whatever
-ik ga me aanpassen, dus ik trek een Takhiest/Khandoura aan
-ik houd gewoon mn thuispak aan, je weet wel , oversized jogginbroek en een oversized sweater
-ik trek een galajurk aan
-iets anders
en bye the way, gaan jullie je dan ook opmaken , of heb je zoiets van beauty a la naturel??
groetjes en ben heel erg benieuwd :zwaai: :zwaai: :zwaai:
chamalgirl
10-05-2003, 17:40
ik zou me toch wel een beetje aanpassen wat kledij betreft
niet te kort en te strak.......... heb wel respect voor die mensen
en nee geen make-up........ waarom zou ik
chamalgirl
10-05-2003, 17:42
en jij ?
Shining_Star
10-05-2003, 17:42
-ik houd gewoon mn thuispak aan, je weet wel , oversized jogginbroek en een oversized sweater denk ik :hihi:
Samia504
10-05-2003, 17:44
ik zou marokkaanse kleding dragen mijn haar netjes opsteken/of misschien een hoofddoek en het make up heel lichtjes mascara en een beetje poeder ofzo!!!
Ladyx1983
10-05-2003, 17:45
me bikini:stout: en steek me haar netjes op dus niet me bos wilde krullen los laten :hihi: wat moeten ze wel niet denken als ik dat wel doe :schok:
mercedias80
10-05-2003, 17:47
Origineel gepost door chamalgirl
ik zou me toch wel een beetje aanpassen wat kledij betreft
niet te kort en te strak.......... heb wel respect voor die mensen
en nee geen make-up........ waarom zou ik
Ik denk dat ik toch voor die combi ga. Dus en netjes en toch mezelf. Bijv. een leuke spijkerbroek met zo'n shawl eromhen, Is trendy en respectvol...
En w.b. make-up, ik denk heel lichtjes opmaken iets van mascara ofzo..
bye :giechel: :giechel:
chamalgirl
10-05-2003, 17:48
[QUOTE]Origineel gepost door mercedias80
[B]Ik denk dat ik toch voor die combi ga. Dus en netjes en toch mezelf. Bijv. een leuke spijkerbroek met zo'n shawl eromhen, Is trendy en respectvol...
juist ja, trendy maar toch respectvol
Ladyx1983
10-05-2003, 17:50
Origineel gepost door chamalgirl
[QUOTE]
make up :rolleyes: neeeeyyyy trouwens heb ik nooit op dus waarom ineens als ze met suikerspin en de mikmak komen om,om me hand te vragen
mercedias80
10-05-2003, 17:50
:giechel: :giechel: :giech
Origineel gepost door real_jeblia
-ik houd gewoon mn thuispak aan, je weet wel , oversized jogginbroek en een oversized sweater denk ik :hihi:
meid, hier zit wat in. Als je je huispak gewoon aanlaat, laat je je real person zien.
Maar ik persoonlijk, zou het niet doen , dan nemen ze gelijk de benen.
:giechel: :giechel: :giechel:
mercedias80
10-05-2003, 17:54
Origineel gepost door Samia504
ik zou marokkaanse kleding dragen mijn haar netjes opsteken/of misschien een hoofddoek en het make up heel lichtjes mascara en een beetje poeder ofzo!!!
Sjow, ik denk dat je nu al in smaak valt bij je schoonouders..
Haren opgestoken,marokkaanse kledij....wajaowaaa...echt een marokkaanse beauty..
maar ikzelf zou me niet zo gemakkelijk voelen, mij haren opgestoken en zo netjes ... voel ik me zo stijfjes... cant be me anymore..
:confused: :confused:
MariamaMslma
10-05-2003, 17:58
Gister zijn ze de hand van mijn vriendin komen vragen...was een leuke maar vooral drukke dag.
Ze droeg een zwarte marokkaanse lebsa met een lichtblauwe hijaab, dit droeg ze omdat vooral zijn moeder dat leuk vond.
Anders had ze gewoon zich gekleed zoals zij is, en ik zou dat ook doen. Ik zou bijv. gewoon aantrekken wat ik gister aanhad.
Onze stijl is pantalonbroek, jurkje overheen en bijpassende hijaab. Rok kan ook, maar ik heb er zelf maar 2 die ik echt mooi vind.
Oja: als je die dag er nogal bleekjes uitziet( hebben wij vaak aangezien we nooit eten) dan is blush erg handig,
Mohim, maak je mooi voor die speciale dag die je nooit zult vergeten
GangstaLovin
10-05-2003, 18:01
hoezo eten jullie niet????
Ladyx1983
10-05-2003, 18:03
Origineel gepost door GangstaLovin
:eek: JAH HOEZO:schok:
chamalgirl
10-05-2003, 18:03
Origineel gepost door GangstaLovin
hahahahhahahhahahhaha
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.