Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : girls

chamalgirl
10-05-2003, 14:59

dag meiden ik had een vraagje als jullie make-up op hebben............ lopen jullie er dan ook zo bij jullie vader/ooms en durven jullie hun dan aan te kijken?

GangstaLovin
10-05-2003, 15:05
tja ligt er maar aan ....ik maak me heel naturel op. En tja waarom zou ik hen dan niet aan durven te kijken. Is toch weird. waarom doe je dan uberhaupt make up op? Kijk ik zie het als lichamelijke verzorging ...zoals ik ook ontiegelijk veel aandacht besteed aan mijn huid en aan mijn voeten en aan mijn handen EN aan mijn haar, besteed ik ook veel aandacht aan mijn gezicht. Ik vind dat dat er bij hoort bij mijn licahelijke verzorging.

SweetRose
10-05-2003, 15:10
Kdoe gewoon wa mascara op..das al...kdoe het ni altijd...en als k wa teveel heb loopt mijn ma achter mij aan met een schoen :D En m'n pa? Bwaa...ik weet wa k mag en ni mag...als k wa teveel op heb..durf k mijn pa ook ni aankijken..maar dat komt zelden voor..bv. als k naar een trouwfeest ga ofzo...

SweetRose
10-05-2003, 15:36
Origineel gepost door Missy1978 Ik draag ook make-up, en met mijn vader zitten of met mijn ooms is geen probleem. Het enige wat ik niet draag is lippenstift. Ik kan geen lippenstift dragen omdat dat er dan uitziet als een pratende ***. Maar mijn ogen maak ik altijd op, dat is standaard. Maar ook weer niette overdreven.

chamalgirl
10-05-2003, 15:39

ik doe ook meestal alleen mascara op, maar bij mij gana ze gelijk omhoog en dan durf ik niet echt me pa aan te kijken, dan schaam ik me wel en komt ook nog omdat ik respect heb........ ook als ik naar een feest ga dan kijk ik me vader nooit aan, soms zegt hij dan wel iets, maar dan kijk ik naar de grond of ergens anders

chamalgirl
10-05-2003, 15:41
[QUOTE]Origineel gepost door Missy1978 [B] Het enige wat ik niet draag is lippenstift. Ik kan geen lippenstift dragen omdat dat er dan uitziet als een pratende ***. hahahahha

Shining_Star
10-05-2003, 16:20
Ik draag NOOIT make up :bril:

chamalgirl
10-05-2003, 16:58
hahaa real_ jeblia heb jij een probleem minder

Shining_Star
10-05-2003, 16:59
Origineel gepost door chamalgirl hahaa real_ jeblia heb jij een probleem minder :bril: