Bekijk originele versie : Jongens, wat lijkt jullie het mooiste...
moment wat je ooit met je vriendin/vrouw zou kunnen delen of meemaken......
Liefs Rozella
Aanstaande: Natuurlijk wanneer je met elkaar gaat trouwen
Vrouw: Geboorte van ons eerste kindje :Iluvu:
miriammetje
10-05-2003, 15:08
House oh wat schattig!!!!! !!! :p
GangstaLovin
10-05-2003, 15:09
Origineel gepost door House
Aanstaande: Natuurlijk wanneer je met elkaar gaat trouwen
Vrouw: Geboorte van ons eerste kindje :Iluvu:
Ik vind het altijd zo grappig he ...mannen die de geboorte van hun kind willen meemaken. Hoe hopeloos ze er altijd bij staan wahahaha ..is zo zielig en grappig tegelijk :D
Origineel gepost door miriammetje
House oh wat schattig!!!!! !!! :p
:)
miriammetje
10-05-2003, 15:12
ja echt wel zo een man wil ik nou insha alalh whaahahhahahaha
C_warrior
10-05-2003, 15:12
Eerste reis samen naar marokko in de auto :) maar dan heel rustig aan lekker slapen in een hotel enzo
Origineel gepost door GangstaLovin
Ik vind het altijd zo grappig he ...mannen die de geboorte van hun kind willen meemaken. Hoe hopeloos ze er altijd bij staan wahahaha ..is zo zielig en grappig tegelijk :D
Niks mis mee toch, zolang die man maar niet gaat huilen ofzo.
Maar ik denk dat jij wel geluk hebt, want de meeste negers willen het geboorte van hun kind nooit meemaken :)
GangstaLovin
10-05-2003, 15:14
Niks mis mee toch, zolang die man maar niet gaat huilen ofzo.
Maar ik denk dat jij wel geluk hebt, want de meeste negers willen het geboorte van hun kind nooit meemaken :)
:confused: ....die negers duiken echt overal op ..... :confused: Ik weet niet waar jij het over hebt ...maar ik val niet op negers :rolleyes:
fatimaatjee
10-05-2003, 15:17
VOLGENS MIJ ZIJN DIE MAROCBOYS GEWOON EEN TIKKIE JALOERS OP DIE NEGERS ALTIJD MAAR DIE NEGERS !!!!HALLO ZE MOGEN ALLEMAAL WEL KAFIR ZIJN MAAR WE ZIJN ALLEMAAL GESCHAPEN DOOR ALLAH ALS BROER ZUS EN ALS MOSLIM MAARJA ZE ZIJN NIET JUISTE WEG GAAN VOLGENS MAAR DAAROM HOEVEN WE ZE TOCH OOK NIET TE HATEN!!
VOORAL DE MAROCBOYS ZE KENNEN WEL ANDERS VEEL MEER MAROKKAANSE MEIDEN KRIJGEN DAN JULLIE!!
:D
:confused: ....die negers duiken echt overal op ..... :confused: Ik weet niet waar jij het over hebt ...maar ik val niet op negers :rolleyes:
GangstaLovin
10-05-2003, 15:19
Wat? :kwaad:
Wat? :kwaad:
GangstaLovin
10-05-2003, 15:20
:eek: ....... :( ...... :huil:
:eek: ....... :( ...... :huil:
:confused: ....... :verdriet:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.