Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Verstoorder 4 mei-herdenking is Marokkaan van elf

spoorloos_1
10-05-2003, 13:30

Eén van de Marokkaanse jongeren die kwetsende teksten riepen tijdens de dodenherdenking op 4 mei is een jongen van elf jaar. Stadsdeelvoorzitter Henk van Waveren van stadsdeel De Baarsjes en D66-fractievoorzitter Rog hebben tegen de jongen aangifte gedaan. De politie is nu op zoek naar de andere jongens die onder meer riepen: 'Joden, die moeten we doden.' Rog had de elfjarige jongen zondagavond al op de korrel en heeft hem geïdentificeerd. Niet alleen in West hebben Marokkaanse jongeren de stilte verbroken, ook op het Sierplein en bij het Homomonument werden discriminerende leuzen geroepen.

Junkie
10-05-2003, 13:50
Tja, zullen we dit maar scharen onder de noemer: "baldadigheid".

-Reda-
10-05-2003, 13:53
sluit ze op in een gaskamer zoui ik zeggen

shafia
10-05-2003, 13:54
Respect voor de doden Respect voor de doden is niet beperkt tot moslims onder elkaar. Het moet getoond worden tegenover iedere overledene waar een moslim mee in aanraking komt, als hij een begrafenis bijwoont of ziet passeren. Op een dag zagen de metgezellen van de Profeet (saws) een begrafenisstoet passeren en de Profeet (saws) stond op. Iemand zei: ”Maar het is de begrafenis van een Jood!” De Profeet (saws) zei: ”Wanneer je een begrafenisstoet ziet sta je op (uit respect voor de overledene).”

-Reda-
10-05-2003, 14:28

Origineel gepost door NtoumaKadaba als zij respect voor de doden hebben waarom worden de marokkannen die in de tweede wereld oorlog tegen de duitser vochten voor de vrijheid van nederland niet eens herdacht door de overheid ? ik kan me voorstellen dat die jongens kwaad waren op de nederlandse overheid vanwege de vergeten eigen landgenoten die ze niet eens herdenken ..ze herdenken alleen de joden ik ben het eens met de jongens sinds wanneer heet het de Jodenherdenking? Ik durf te wedden dat die kids amper van die mocro's af wisten die tegen de duitsers hebben gevochten, moehim zulke uitspraken moet je gewoon niet doen

GangstaLovin
10-05-2003, 14:29
Origineel gepost door NtoumaKadaba als zij respect voor de doden hebben waarom worden de marokkannen die in de tweede wereld oorlog tegen de duitser vochten voor de vrijheid van nederland niet eens herdacht door de overheid ? ik kan me voorstellen dat die jongens kwaad waren op de nederlandse overheid vanwege de vergeten eigen landgenoten die ze niet eens herdenken ..ze herdenken alleen de joden ik ben het eens met de jongens :rolleyes: ................ :jammer:

GangstaLovin
10-05-2003, 14:30
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO sinds wanneer heet het de Jodenherdenking? :goedzo: .....exactly!

SweetRose
10-05-2003, 14:40
ik kan ni volgen wat was er op vier mei?

SweetRose
10-05-2003, 14:44
ah zoooo.....

shafia
10-05-2003, 18:11
Origineel gepost door shafia Respect voor de doden Respect voor de doden is niet beperkt tot moslims onder elkaar. Het moet getoond worden tegenover iedere overledene waar een moslim mee in aanraking komt, als hij een begrafenis bijwoont of ziet passeren. Op een dag zagen de metgezellen van de Profeet (saws) een begrafenisstoet passeren en de Profeet (saws) stond op. Iemand zei: ”Maar het is de begrafenis van een Jood!” De Profeet (saws) zei: ”Wanneer je een begrafenisstoet ziet sta je op (uit respect voor de overledene).” ik weet niet of jullie het beseffen maar wat hier boven staat zo heeft onze profeet vrzmht het gedaan dus dit kan je niet afkeuren!