Bekijk originele versie : ik vind hem zo anders naar 3 jaar
Mij vriend is naar 3 jaar eindelijk vrij gekomen en ik heb hem gisteren voor het eerst gezien. Ik wist niet wat ik zag maar hij is zo verandert ik moest echt huilen. Ik kon het niet geloven maar ik was ook heel blij en we hebben daarna bij hem thuis gezeten en ik vindt hem zo anders alles is verandert en hij wilt opnieuw beginne. Hij vroeg heel lief gisteren aan mij wil je mij nog een kans geven. Ik wil heel graag met je verder, ik heb echt veel van mij fouten geleerd. Ik weet het niet. Ik vind het echt moeilijk. Wat hadden jullie gedaan?
Ik zou in eerste instantie al niet gezondigd hebben: dus geen relatie.
Origineel gepost door Najib26
Ik zou in eerste instantie al niet gezondigd hebben: dus geen relatie.
rabbi rafor ou rahim.... lie fet met
je kunt niet enkel aan je fouten blijven denken.
tatouzient
10-05-2003, 12:42
kzou eerlijk gezegd mt hem ni verder kunnen gaan... maar Allahoe allem...
bisous xxx
amana_89
10-05-2003, 12:49
liefde is moeilijk meid
C_warrior
10-05-2003, 12:57
Pffffffffff wat moeilijk
Damaghrabi
10-05-2003, 13:00
Origineel gepost door dzarra
Mij vriend is naar 3 jaar eindelijk vrij gekomen en ik heb hem gisteren voor het eerst gezien. Ik wist niet wat ik zag maar hij is zo verandert ik moest echt huilen. Ik kon het niet geloven maar ik was ook heel blij en we hebben daarna bij hem thuis gezeten en ik vindt hem zo anders alles is verandert en hij wilt opnieuw beginne. Hij vroeg heel lief gisteren aan mij wil je mij nog een kans geven. Ik wil heel graag met je verder, ik heb echt veel van mij fouten geleerd. Ik weet het niet. Ik vind het echt moeilijk. Wat hadden jullie gedaan?
het enige wat je kon doen is als die degene echt spijt heeft van wat ie gedaan heeft en heeft Allah om vergifnes gevraagd om dat nooit meer te doen en degene voortaan aan alle regels van de islam houdt...dan zou ik zeggen GEEF "M n KANS
Als Allah kan vergeven waarom jij niet..
Origineel gepost door tatouzient
kzou eerlijk gezegd mt hem ni verder kunnen gaan... maar Allahoe allem...
bisous xxx
Waarom niet dan? Iedereen maakt fouten.
marocrifia_babe
10-05-2003, 13:10
Origineel gepost door dzarra
Het is echt moeilijk.....maarre als hij echt spijt heeft van wat hij heeft gedaan en Allah om vergiffenis heeft gevraagd je hem toch een kans moet geven.....want iedereen maakt fouten en verdient altijd een 2de kans. Ik zou zeggen volg je hartje maar laat je hersenen zeker niet in de steek.
STERKTE in deze moeilijke tijd!
Als je echt van m houdt, dan moet je m een kans geven...
Als hij drie jaar met jou gespeeld heeft, wie zegt dan dat hij niet nog eens drie jaar met jou speelt en je daarna dumpt? De belangrijkste reden om iemand te huwen is de islam. Als hij echt spijt heeft van zijn daden, laat hem dan de islam praktiseren. Als ie dat gedaan heeft, kan hij om jouw hand vragen. Maar ja, de meeste Marokkanen willen een paar jaar spelen.
SweetRose
10-05-2003, 14:15
Geen relatie ;) ...dat is haram!
Als je echt echt echt van 'm houdt en hij van jou..waarom dan niet trouwen? Dan hebben jullie een hele toekomst voor elkaar ;)
Succes !!!
SweetRose
10-05-2003, 14:42
Origineel gepost door deathrow
jij hebt gelijk
Ik hoop dat ze weet wat ze gaat doen...want ik kan het me ni inbeelden om in zo'n situatie te leven...
musiclover
10-05-2003, 14:45
wajaw ja bullshit onderwerp, wat kan mij nou schelen wat je doet, zehma mijn vriendje komt weer vrij na 3 jaar moet ik bij hem terug gaan? sorry hoor#_+>? piep piep piep onderwerp!!!!!!!!!!!
gewapende overval, diefstal , iemand neergestoken, iemand het ziekenhuis in geslagen, nou zeg het eens wat heeft jou 'vriendje'gedaan?
lahcen_29
10-05-2003, 14:46
Origineel gepost door DuTSKe
Ik hoop dat ze weet wat ze gaat doen...want ik kan het me ni inbeelden om in zo'n situatie te leven...
Jij hoeft je ook niks in te beelden,
de keuze is aan haarzelf of zie ik dat verkeerd.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.