Bekijk originele versie : Ey mensen jullie moeten na 12 uur snachts naar canal+ kijken
Ja dan komt er alleen sex sex sex, ik zat gisteren een half uur te kijken, toen kwam ma :hihi:
Maarruh mensen kijken dus dan kan je alvast leren voor je huwelijksnacht :stout:
Ja gaan jullie nog kijken of hoe zit dat nou?
GAAN JULLIE NOG KIJKEN JA OF NEE???:boos:
younesel18
10-05-2003, 12:33
Wij hebben niet eens canal+, dus je zult met iemand moeten trouwen die canal+ heeft gehad, alleen dan kan je genieten! :D
Origineel gepost door younesel18
Wij hebben niet eens canal+, dus je zult met iemand moeten trouwen die canal+ heeft gehad, alleen dan kan je genieten! :D
Ja lekker genieten :stout:
younesel18
10-05-2003, 12:38
Met wie? Met piccolo?
Met wie? Met piccolo?
Nee met jou, ik haal dan canal+ :D
hahahahahahahahahhahahah canal +, dan moet je naar RTL 4 kijken om 8:00 dan zie pas alleen sekies
younesel18
10-05-2003, 12:42
Origineel gepost door Masriya
Nee met jou, ik haal dan canal+ :D
Ga je dan Canal+ voor me halen? Betaal je dan alles voor mijn? Wajaaaw :koppel: dat word zeker weten genieten! :D
Ga je dan Canal+ voor me halen? Betaal je dan alles voor mijn? Wajaaaw :koppel: dat word zeker weten genieten! :D
Ik betaal alles voor je :Iluvu:
younesel18
10-05-2003, 12:44
:boogie: :boogie: :boogie: :boogie: :boogie:
:boogie: :boogie: :boogie: :boogie: :boogie:
Wanneer gaan we beginnen?:stout:
younesel18
10-05-2003, 12:57
Wanneer gaan we beginnen?:stout:
Wat mij betreft mag je canal+ voor me aanvragen!
Wat mij betreft mag je canal+ voor me aanvragen!
Is goed ik heb besteld en daarna beginnen we he :stout:
appelsap
10-05-2003, 12:58
Ja dan komt er alleen sex sex sex, ik zat gisteren een half uur te kijken, toen kwam ma :hihi:
Maarruh mensen kijken dus dan kan je alvast leren voor je huwelijksnacht :stout:
:melig: en heb je er wat van opgestoken:stout:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.