Bekijk originele versie : De relatie met je moeder
Salem a3liekoum,
Ik vraag me af hoe jullie relatie met jullie moeder is... Mijn moeder en ik zijn gewoon twee handen op een buik, we hebben genoeg aan een half woord. Maar helaas hoor ik ook heel vaak dat meiden/jongens het absoluut neit met hun moeder kunnen vinden. Tuurlijk hebben wij ook van tijd tot tijd ruzie. En geloof me we hebben de nodige borden tegen de muren aangesmeten... Maar het freaky feit is dat ze uiteindelijk toch altijd gelijk heeft en toch altijd het beste met je voor heeft al denk je daar op dat moment heel anders over... Graag jullie mening.
Alleen al het feit dat je moeder je negen maanden gedragen heeft, je op deze wereld gezet heeft je gezoogd heeft en je gemaakt heeft tot wat je op dit moment bent.... you'll beter think twice voordat je weer eens ruzie met je moeder hebt.
Mounia
:goedzo: groot gelijk heb je.
Ik heb weleens ruzie, maar gaat om kleine dingen en het'
komt na een paar minuten altijd weer goed elhamdolilah.
Ik ben echt blij dat ik zo een moeder heb en de dingen die ze allemaal voor je over hebt.
ze denkt altijd eerst aan haar kinderen dan pas aan zichzelf.
en mounia je hebt echt gelijk.
Ik ben verliefd op mijn moeder :love:
Het ergste is als ze je al een paar keer voor iets gewaarschuwd heeft en je wou maar niet luisteren.... ze is zelfs zo lief om het niet in te gaan wrijven door i told you so te zeggen. Ik ben de jongste thuis en heb pas een echte band met mijn moeder gekregen sinds mijn vader (allah je rahmou) overleden is... Ik was meer het papa's kindje. Maar je weet pas wat je mist wanneer het er niet meer is.... Mijn ma is om dit moment op vakantie en ik wordt letterlijk helemaal para.. zo para.
Mijn moeder hoor ik altijd aankomen door het gerinkel van haar armbanden.. Nu heb ik zelf zo'n armbanden omgedaan om elke keer weer een glimlach op mijn gezicht te kunnen toveren.. Hamka of nie
Origineel gepost door Mouny
Het ergste is als ze je al een paar keer voor iets gewaarschuwd heeft en je wou maar niet luisteren.... ze is zelfs zo lief om het niet in te gaan wrijven door i told you so te zeggen. Ik ben de jongste thuis en heb pas een echte band met mijn moeder gekregen sinds mijn vader (allah je rahmou) overleden is... Ik was meer het papa's kindje. Maar je weet pas wat je mist wanneer het er niet meer is.... Mijn ma is om dit moment op vakantie en ik wordt letterlijk helemaal para.. zo para.
Mijn moeder hoor ik altijd aankomen door het gerinkel van haar armbanden.. Nu heb ik zelf zo'n armbanden omgedaan om elke keer weer een glimlach op mijn gezicht te kunnen toveren.. Hamka of nie
Moeders zien iets altijd aankomen instinct denk ik.
elhamdolilah heb je een goede band met je moeder gekregen is
er toch wat goeds uit het overlijden van je vader lahi rahmoe gekomen.
het is helemaal niet raar wat die armbanden betreft ik kreeg er bijna tranen van ik vind het mooi als iemand zo goed met zijn moeder kan opschieten en insha-allah komt je moeder snel terug gezond en wel .
Insha allah je raje3 ha 3lela gier
soukran a zejn
meryem23
10-05-2003, 23:04
ik heb een hele goede band met mijn moeder. ik heb ook nog nooit ruzie met haar gehad. als we een meningsverschil hebben, komen we er altijd wel uit (door uit te leggen waarom we iets vinden). verder geef ik haar adviezen en zij mij.... I just LOVE her!!!!
ROSALINA
10-05-2003, 23:07
mijn moeder is de liefste en tofstte en dierbaarsten vrouw in mijn leven zl zijn er tijden dat ze zeurt en de menig geeft waardeer ik dat toch zij heeft jou hier gezet en heeft jou opgevoed tot wat wij nu zijn en zij is gewoon mijn leven zonder haar ga ik het echt moeilijk krijgen dat is een ding dat ik nu al zeker weet groetjes en kusjes en veel liefs rosalina
STUDENTE2003
11-05-2003, 00:19
Origineel gepost door Mouny
Salem a3liekoum,
Ik vraag me af hoe jullie relatie met jullie moeder is... Mijn moeder en ik zijn gewoon twee handen op een buik, we hebben genoeg aan een half woord. Maar helaas hoor ik ook heel vaak dat meiden/jongens het absoluut neit met hun moeder kunnen vinden. Tuurlijk hebben wij ook van tijd tot tijd ruzie. En geloof me we hebben de nodige borden tegen de muren aangesmeten... Maar het freaky feit is dat ze uiteindelijk toch altijd gelijk heeft en toch altijd het beste met je voor heeft al denk je daar op dat moment heel anders over... Graag jullie mening.
Alleen al het feit dat je moeder je negen maanden gedragen heeft, je op deze wereld gezet heeft je gezoogd heeft en je gemaakt heeft tot wat je op dit moment bent.... you'll beter think twice voordat je weer eens ruzie met je moeder hebt.
Mounia
MIJN MOEDER IS MIJN LEVENSPAD EN DE VERLICHTING HIERVAN!!!!!
HET IS EEN VROUW MET RESPECT,NORMEN EN WAARDEN!
EEN VROUW DIE MIJ IN ALLE LIEFDE VAN DE WERELD HEEFT GROOT GEBRACHT,TOT EEN VROUW WAAR IEDEREEN ENORM VEEL REPECT VOOR HEEFT!!!
EN WAAR MEN TEGEN ZEGT ALLAH I3MAR HE DAR!!!!!!
DIT ZEGT TOCH AL ALLES VOOR MIJN LIEFSTE MOEDER.
Salaam,
Mijn moeder is de liefste persoon in mijn hele leven, en dat weet ik anders zou ik het niet zeggen. Maar de laatste tijd heb ik vaak ruzie met me moeder, dat heeft ook wel wat te maken met men hormonen die beginnen te werken. Maar elke keer ze me aanspreekt snauw ik haar af, en wanner het weer goed is, kan ze niets tegen me zeggen of ik begin weer te roepen tegen haar, dat ze me met rust moet laten enzo. en meestal gaat het om de domste dingen, heb ik wel altijd spijt van maar kan het niet helpen dat ik zo ben en dat ik koppig ben.Maar ik heb een schitterende moeder, als het erop neer komt kan ik alles met haar delen, jammer van de sommige ruzies die ik soms uitlok....
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.